انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | arya-cctv

دوربین مداربسته مینیاتوری ، پین هول یا سوزنی در ابعاد یک قوطی کبریت ، رایج ترین دوربین مداربسته پنهان است. دوربین مداربسته pinhole به خاطر حجم کوچک بدنه و لنز کوچک خود حتی از یک حفره 3 میلی‏متری میتواند ، ضبط تصویر را انجام دهد. از نیمه دوم سال ۱۹۹۰ پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها نصب کرد. شهر “نورفولک” انگلستان نخستین مکانی در این کشور بود که دوربین ها را در خود جای داد . بطور کلی در دهه میلادی بین ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج پیدا کرد . در انواع دوربین سیم کارت خور، انتقال تصویر از طریق اینترنت سیم کارت نصب شده در دوربین انجام می‌شود و به وای فای یا دستگاه مودم برای انتقال تصویر نیاز ندارند.

  • برای سرویس نصب دوربین مدار بسته از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.
  • وجود دوربین مداربسته در کارخانه ها، کارگاه ها و دیگر اماکن صنعتی علاوه بر منصرف کردن سارقین موجب می شود که در صورت بروز سرقت از طریق تصاویر ثبت شده افراد را شناسایی کنید.
  • در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد.
  • استفاده از دوربین های مدار بسته در جوامع مختلف بسیار جا افتاده است.
  • شاید شما از آن دسته افرادی هستید که دوربین‌های دیجیتال را به آنالوگ ترجیح می‌دهید.

هایک ویژن، های لوک، داهوا، یونی ویو، سامسونگ، سونی، توشیبا و … انواعی از برندهای دوربین مدار بسته در بازار می باشند. پین هول نیز نمونه ای از دوربین های مدار بسته هستند که اندازه مینیاتوری دارند و به همین دلیل در مکان هایی که فضای کافی وجود ندارد و یا در مواردی که نصب دوربین به صورت مخفی نیاز است مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین پین هول یا همان دوربین خفی به دلیل اندازه کوچکش قابلیت نصب و تصویر برداری در هر مکانی را دارد. لنز این مدل از دوربین ها ثابت است اما در طرح های مختلفی عرضه می‌شوند. دوربین های مدار بسته آنالوگ اولین نسل از دوربین ها بوده و به دلیل قیمت پایین، سادگی نصب، تنوع زیاد در بازار محبوبیت بسیاری دارند.

دستگاه DVR داهوا HCVR5104HS-S3

یعنی اینکه در صورت قطع شدن برق محلی، همچنان می‎توان از دوربین مدار بسته استفاده کرد. برای نگهداری و ذخیره کردن تصاویر در دوربین‌های مجله خبری دوربین مداربسته آریا مدار بسته آنالوگ، از دستگاه‌های DVR استفاده می‌شود. دستگاه DVR یا ضبط‌کننده تصاویر، وظیفه ذخیره کردن تصاویر را در حافظه خود دارد.

انتقال تصویر بدون اینترنت

شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. در مجموع می‌توان دوربین‌های مدار بسته را یک فناوری جدایی‌ناپذیر در زندگی امروز تلقی کرد. چرا که نظارت داشتن و کنترل کردن مکان‌های مختلف، در نبود چنین محصولاتی بسیار سخت خواهد بود.

دوربین مداربسته تیاندی مدل TC-C32GN

ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید. نسل جدید و پیشرفته دوربین‌های مدار بسته بر بستر اینترنت و شبکه کار می‌کنند. دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین آنالوگ، برای انتقال تصاویر از امواج دیجیتالی و شبکه استفاده می‌کند.

http://66toolkit.ir