آموزش نصب دوربین مدار بسته از 0 تا 100 ️آموزش دوربین مدار بسته ️ فنی پارس

برای مونتاژ یک دوربین مداربسته به عدد کیس – کابل – کانکتورهای ارتباطی – برد – لنز – آی آر کات – فوم دور لنز – برد آی آر و در نهایت اسپیسرهای نگهدارنده نیاز دارید. دوربین مداربسته یکی از لوازمی است که می‌توانید برای امنیت محیط کار یا منزل خود استفاده کنید. قرار دادن دوربین مداربسته در ورودی منازل می‌تواند از خطرات زیادی جلوگیری کند و در صورت بروز مشکل هم برای حل آن کارآمد باشد. کتاب الکترونیکی نحوه نصب و راه اندازی سیستم دوربین های امنیتی IP و AHD و DVR و … را بلافاصله پس از تکمیل سفارش می توانید دانلود کنید. امروزه دوربین های مدار بسته با توجه به افزایش آمار سرقت نقش مهمی را در افزایش امنیت از اماکن مسکونی، تجاری و اداری داشته و به دلیل مزایای بسیاری که دارند تقاضا برای نصب آن در ایران و دیگر کشورها روز به روز در حال گسترش است.

نکته دیگر در انتخاب دوربین توجه به اختلاف نور در یک محیط است، یعنی اگر محیطی که قرار است دوربین تصویر برداری کند، محیطی باشد که در یک قسمت نور شدید و در قسمتی دیگر از محیط نور کم باشد که به آن اصطلاحا عدم تقارن در نور محیط می گویند. برای کابل‌کشی نوع دوربین شما اهمیت زیادی پیدا می‌کند، به‌عبارت‌دیگر، این‌که دوربینتان آنالوگ است و یا تحت شبکه در نحوه کابل‌کشی و نوع کابل‌ها نقش زیادی دارد. به‌طورکلی باید گفت که تهیه نقشه می‌تواند برای کاهش هزینه‌ها و کاهش زمان تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. در هنگام تهیه نقشه به این موضوع توجه کنید که باید محل قرارگیری دوربین‌ها به‌گونه‌ای باشد که بتوانید از راه دوربین به تمام بخش‌های محل موردنظرتان دسترسی داشته باشید. مهم‌ترین و اصلی‌ترین وسیله‌ای که موردنیاز است دوربین آنالوگ و یا دوربین تحت شبکه IP بوده که باید آن را متناسب با نوع نیاز خود خریداری کنید. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

  • کاربرد اصلی و عمده دوربین های مدار بسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر می رود.
  • پس از انتقال تمامی کابل های تصویر و برق که در دوربین های آنالوگ و HD از کواسیال ترکیبی استفاده می شود و در دوربین های IP از کابل های شبکه یا همان CAT استفاده می شود به دستگاه ضبط تصاویر حالا باید دستگاه رو آماده کرد.
  • اغلب برای ذخیره فیلم خود هزینه ماهانه یا سالانه‌ای به شرکت دوربین می‌پردازید، اگرچه برخی از آن‌ها فضای ذخیره‌سازی محدودی را شامل هزینه ذخیره‌سازی می‌کنند.
  • ۳- همه دوربین ها دارای آداپتوری هستند که یک طرف آن به دوربین و یک طرف آن به منبع برق وصل می شود.
  • نیز در انتخاب مدل و نوع دوربین مداربسته تاثیر گذار است که بسته به نیاز کاربر و با نظر کارشناس مدنظر قرار گرفته می شود.
  • بی شک یادگیری از طریق کتاب های فیزیکی عمیق ترین نوع یادگیری می تواند باشد.

سعی کنید به دقت مسیر کابل مورد نظر را بررسی کنید و مشکل را رفع کنید. در ادامه روش نصب هریک از این انواع دوربین مداربسته را توضیح می دهیم. با توجه به نوع سیستم مداربسته ای که انتخاب کرده اید ، کابل کشی متفاوت است . از آن جایی با این نوع مبدل می توان از منابع تغذیه 12 تا 48 ولت با جریان برق مستقیم را استفاده کرد حتی اگر امکان استفاده از آن ها در جلوی شبکه وجود نداشته باشد می توان منبع تغذیه را به عقب شبکه منتقل کرد. در صورت استفاده از کابل مسی و کابل فیبر نوری می توان از منبع تغذیه 48 ولت هم استفاده کرد. دوربین را می توان تا فاصله 2.5 کیلومتر دورتر از شبکه هم نصب کرد.

در ابتدا در وب سایت کات ارتباط ثبت نام کنید و مشخصات کامل خود را وارد نمایید، سپس دوره جامع آموزش دوربین‌های مداربسته تحت شبکهIP را از سبد محصولات انتخاب فرمایید. در وبسایت آیس پلاس (iceplus.ir) مرجع آموزش و عرضه دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی آموزش های بیشتری در نظر گرفته شده است و در ادامه جهت مشاوره و آشنایی بیشتر در راستای خرید دوربین مداربسته مطالب مفیدی مطرح می شود. معمولا افرادی که قبلاً سیستم های آنالوگ استفاده کرده‌اند و قصد ارتقاء سیستم دوربین‌های مداربسته خود را به AHDدارند، برای نصب آن ها راه دشواری در پیش نخواهند داشت. ان ها کافی است که دوربین‌های آنالوگ را باز کرده و دوربین مداربسته AHD را به جای آن نصب کنند. دقیقاً سیستم کابل کشی سیستم های آنالوگ با سیستم های AHDیکی است، به طور کلی در دوربین های آنالوگ و ahd برای هر دوربین از یک کابل کواکسیال از نوع RG 59 استفاده می شود. همان طور که می دانید دوربین مداربسته یک سیستم الکترونیکی به حساب می آید .

معرفی سنسور تشخیص حرکت اعلام سرقت آژاکس

کافی ست ابزاری که مورد نیاز است را تهیه کرده و گام به گام مراحل نصب را انجام دهید. نکات مهم و روش درست نصب دوربین آنالوگ، به همراه جزئیاتی از خود دوربین و آشنایی با آن، در جلسات دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در کرج به کارآموزان عزیز گفته می شود. در آموزش نصب دوربین مداربسته آموزش تنظیمات DVR و آموزش تنظیمات NVR از جمله دیگر مواردی هستند که باید در یک دوره آموزش نصب دوربین مداربسته گنجانده شوند.

7-1) حضور دانشجویان حداقل 10 دقیقه قبل از شروع کلاس در محل برگزاری کلاس الزامی است. این مقاله صرفا جنبه‌ی معرفی داشته و محتوای آن توسط سفارش‌دهنده نگارش شده است، همیار آی‌تی مسئولیتی در قبال صحت عملکرد وبسایت معرفی شده نمی‌پذیرد. اگر صدای محیط اطراف نیز برای شما مهم است، بیش از هر چیزی به یک میکروفون نیاز دارید تا بتواند صدای محیط را برای شما ضبط کند. آموزش تنظیمات ایمیل برای ارسال ایمیل در زمان ارسال هشدار DVR و همچنین تنظیمات مربوط به جیمیل و یاهو و …..

برای پیشگیری از سیم‌کشی‌های متعدد ما استفاده از دوربین وایرلس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دوربین‌های وایرلس و بدون سیم نصب بسیار ساده و راحت‌تری نسبت به دوربین‌های سیمی دارند. دوربین‌های مداربسته برای اتصال به کابل برق، دستگاه‌های ذخیره‌سازی تصاویر و اینترنت باید اریا سی سی تی وی از سیم استفاده کنند. با زیاد شدن طول کابل‌های برق و اینترنت دوربین، حتی غلاف‌های سفید و فلزی هم نمی‌توانند از زشتی و نامناسب بودن آن بکاهند. بهتر است دوربین مدار بسته در گوشه های ساختمان نصب شود، در این صورت کابل های متصل به آن از دید افراد مخفی می شود.

کلیه مطالب ارائه شده بصورت ویدیوی آموزشی هست و لینک های دانلود ویدیو ها بلافاصله پس از تکمیل سفارش برای شما فعال خواهد شد. در این محتوا با نحوه فعالسازی ارسال ایمیل در دستگاه DVR یا NVR داهوا آشنا می شوید و یاد میگیرد که برای ارسال ایمیل روی هر دستگاه دیگری، باید چه تنظیماتی را انجام بدهید. چون آموزشگاه فنون برق بزرگترین مرکز تخصصی تمام دوره های برگزار کننده می باشد. در اینجا برای تبدیل ولتاژ شهری به ولتاژ مناسب دوربین از یک منبع تغذیه باید کمک گرفت.

مراحل آموزش نصب دوربین مدار بسته

قابل ذکر است که، نکات ارایه شده برای نحوه سیم کشی دوربین های مدار بسته ، جز قوانین و تکنیک های پایه بوده که برای همه دوربین ها کاربرد داشته و موجب میشوند تا تصویر نهایی این دوربین ها ، با کیفیت بوده و بتوان از آن برای اهداف نظارتی ، محافظتی و ایمنی باشد. علاوه بر این، امکان دارد که نوع دوربین ها و کارکرد آنها به هم کمی تفاوت داشته اما لزوما برای نصب و شروع کار باید از همین قوانین مشابه استفاده کرد. علاوه بر کاربردهایی که در بالا به آنها اشاره شد، این سیستم ها توانایی عکس گرفتن و انتقال عکس به ضبط کننده صدا را نیز داشته و این موضوع میتواند به کنترل بیشتر و موثر تر محیط کمک کند. همچنین، میتوان تصاویر و یا صداهای ضبط شده را روی شبکه یا اینترنت مشاهده کرد. قابل ذکر است که مهندسین، امکان دارد سیستم دوربین های مدار بسته به صورت خلاقانه تغییر داده شده و از آن برای انجام فعالیت های اضافی و جدید استفاده شده و یا متخصصین این حوزه، بخش هایی را به همان دوربین اضافه کرده و کارایی آن را متحول کنند. همچنین، افرادی که در زمینه نصب و تعمیر سیستم های حفاظتی تجربه و دانش کافی داشته و با انواع این سیستم ها آشنایی باشند، میتوانند با توضیح این مزیت ها و ارایه نمونه واقعی از آن به مشتریان، در مدت زمانی به کسب و کار خود رونق بدهند.