نحوه تنظیم برنامه زمان خواب در دستگاه اندرویدی خود


شخصی که در رختخواب می خوابد.

تصویر: فیت بیت

دستگاه Pixel شما که دارای Android 13 است می‌خواهد زمان خواب را به میزان قابل توجهی برای شما آسان‌تر کند. می‌خواهد به شما کمک کند آرام شوید و آن را طوری بسازید که بتوانید بدون وقفه از اعلان‌ها یا صفحه‌های روشن به آن سرزمین شگفت‌انگیز خواب بروید.

این بسیار مفید است، به خصوص اگر گوشی خود را در پایه شارژ روی میز خواب خود بگذارید که باعث می شود نمایشگر گوشی رو به شما باشد.

اگر این تنظیمات شماست، کاملاً می دانید که چگونه آن صفحه می تواند در طول شب به یک مزاحم واقعی تبدیل شود.

خوشبختانه اندروید 13 دارای یک ویژگی بسیار منحصر به فرد به نام حالت خواب است که بخشی از اپلیکیشن Digital Wellbeing است.

این حالت اعلان‌ها را بی‌صدا می‌کند، صفحه را سیاه و سفید می‌کند و حتی می‌تواند رابط کاربری را در یک زمان خاص به مقیاس خاکستری تغییر دهد. این به این معنی است که دستگاه شما کار شما را قطع نمی‌کند و زمانی که سعی می‌کنید به خواب بروید حضوری چشمگیر نخواهد داشت.

حتی بهتر از آن، به لطف ویژگی مقیاس خاکستری، اگر مجبور شوید آن تلفن را در نیمه شب بگیرید، وقتی به صفحه خیره می‌شوید به چشمان شما آسیبی نمی‌رسد.

با این حال، حالت زمان خواب فعال نیست. خوشبختانه، فعال کردن و تنظیم آن بسیار ساده است.

همچنین: Halo Rise آمازون خواب شما را بدون مچ بند، دوربین یا میکروفون ردیابی می کند

نحوه تنظیم برنامه زمان خواب در دستگاه اندرویدی خود

بیایید همین کار را بکنیم.

الزامات

تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید یک گوشی اندرویدی است که شامل برنامه Digital Wellbeing است. این برنامه را در اندروید 12 به بعد خواهید یافت. خودشه. بیایید آن را تنظیم کنیم.

اولین کاری که باید انجام دهید باز کردن Digital Wellbeing است که باید بتوانید آن را از کشو برنامه Android اجرا کنید.

در صفحه Digital Wellbeing، به پایین بروید تا حالت زمان خواب را ببینید.

ورودی حالت زمان خواب در برنامه رفاه دیجیتال اندروید.

حالت زمان خواب از داخل برنامه Digital Wellbeing قابل دسترسی است.

تصویر: جک والن

در صفحه بعد، روی نوار لغزنده ON/OFF ضربه بزنید تا در موقعیت ON قرار گیرد.

کلید روشن/خاموش حالت خواب در اندروید 13.

فعال کردن حالت خواب در Android 13 در Pixel 7 pro.

تصویر: جک والن

همچنین: مشکل خواب دارید؟ هدفون های جدید ساوندکور حواس پرتی را از بین خواهند برد

اکنون باید a را ببینید بعد دکمه. روی آن دکمه ضربه بزنید و سپس می‌توانید حالت زمان خواب را بر اساس زمان یا قرار دادن تلفن روی شارژر برنامه‌ریزی کنید.

برای تنظیم زمان، روی ضربه بزنید شروع کنید زمان را تغییر دهید و آن را به زمانی که به رختخواب می روید تغییر دهید و سپس روی آن ضربه بزنید پایان زمان و آن را برای زمانی که بیدار هستید تنظیم کنید.

پس از آن، روی روزهایی که می‌خواهید حالت زمان خواب اعمال شود، ضربه بزنید. اگر یک روز با رنگ آبی دایره شده باشد، به این معنی است که فعال است.

زمان‌بندی حالت زمان خواب.

حالت زمان خواب را می توان با زمان یا شارژ کردن فعال کرد.

تصویر: جک والن

هنگامی که این را کامل کردید، روی ضربه بزنید انجام شده و سپس ضربه بزنید اجازه (در صورت درخواست) برای اعطای دسترسی Digital Wellbeing به استفاده از برنامه و داده های حسگر. همچنین می توانید تشخیص حرکت، تشخیص نور و تاریخچه منطقه زمانی را فعال یا غیرفعال کنید.

تشخیص حرکت و نور به اندروید کمک می‌کند بفهمد چه چیزهایی خواب شما را مختل می‌کنند (مانند صدا و نور). این اطلاعات فقط برای شما جمع‌آوری و گزارش می‌شود (بنابراین نیازی به نگرانی نیست که Google در حال جمع‌آوری داده‌های مربوط به عادت‌های خواب شما است).

صفحه سفارشی سازی حالت خواب.

پیکربندی بیشتر حالت خواب در Android 13.

تصویر: جک والن

و این تمام چیزی است که برای تنظیم برنامه زمان خواب خود در Android 13 وجود دارد.

مرور: هدفون های خواب جدید QuietOn به راحتی از مهمانی های تعطیلات همسایه شما جلوگیری می کند

با این حال، یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که حالت Bedtime تأثیر صفر بر روی آن ندارد ساعت پیکسل. متأسفانه، باید حالت Bedtime را به صورت دستی در ساعت فعال کنید. امیدواریم در نقطه‌ای، گوگل این دو مورد را با هم هماهنگ کند به طوری که وقتی حالت زمان خواب در تلفن شما فعال می‌شود، به طور خودکار در ساعت شما فعال می‌شود.

به غیر از آن، حالت خواب یک ویژگی مفید است که می تواند به شما کمک کند کمی بخوابید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-set-up-a-bedtime-schedule-on-your-android-device/#ftag=RSSbaffb68