یک عمر آموزش مهارت های فنی را با 89 دلار دریافت کنید و تا 24 آگوست به خیریه کمک کنید.

آموزش برای شغلی در صنعت پر سود فناوری را از امروز با یک شروع کنید استون ریور آموزش الکترونیکی: عضویت مادام العمر فقط 89 دلار در طول فروش بازگشت به آموزش ما که در 24 اوت به پایان می رسد. همچنین، لطفاً توجه داشته باشید که 0.50 دلار از هر خرید از مجموعه بازگشت به آموزش ما به کودکان یا دانش آموزان نیازمند اهدا می شود. پس از خرید، حتی یک ایمیل برای رای دادن در مورد نحوه توزیع وجوه دریافت خواهید کرد! شما می‌توانید به سازمان‌هایی رأی دهید که به مسائلی مانند مدارس با بودجه کم و ناامنی غذایی رسیدگی می‌کنند، و این فرصتی عالی برای بهره‌مندی مثبت فراگیرندگان فراتر از خودتان است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-lifetime-of-tech-skills-training-for-89-and-donate-to-charity-until-august-24/#ftag=RSSbaffb68

زمانی که بتوانید با سرعت خود از هر کجا که دوست دارید، با استفاده از لپ تاپ، تلفن یا تبلت خود تمرین کنید، یادگیری همه اینها بسیار آسان تر خواهد بود. با 4800 ساعت کلاس، می توانید یک حرفه کاملاً جدید را شروع کنید، در شغلی که دارید پیشرفت کنید، به عنوان یک طراح گرافیک مشغول به کار شوید، یا به توسعه برنامه های موبایل iOS مشغول شوید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

برجسته در TechCrunch و قابل مشروب کردن، Stone River همچنین تعدادی امتیاز VIP مانند کتاب های الکترونیکی نامحدود و راهنمایی شخصی در مورد دوره هایی که باید برای رسیدن به اهداف خود بگذرانید ارائه می دهد. شما حتی این فرصت را به دست می آورید در امتحاناتی شرکت کنید که می تواند گواهینامه های چشمگیری را به رزومه شما اضافه کند. و فقط برای یک جایزه، یک اشتراک یک ساله در CodeMag نیز گنجانده شده است.

اگر همیشه آرزو می کردید که می توانستید شغلی در صنعت پردرآمد فناوری داشته باشید، اما فکر می کردید این آموزش بسیار طولانی، پیچیده یا گران خواهد بود، می توانید اکنون خوشحال باشید. Stone River یک عضویت مادام‌العمر در پلتفرم آموزش الکترونیکی خود را ارائه می‌کند تا در طی فروش بازگشت به آموزش ما فقط با ۸۹ دلار در آموزش شما سرمایه‌گذاری مجدد کند. اما فروش در 24 آگوست به پایان می رسد، پس زیاد درنگ نکنید!

جای تعجب نیست که دانش آموزان از برنامه آموزش الکترونیکی Stone River تا این حد خوشحال باشند. مانند بسیاری از بازبینان دیگر، خریدار تایید شده شان اچ، Stone River را پنج ستاره ارزیابی کرد و گفت: “اطلاعات عالی و سازمان یافته از تعداد زیادی از مناطق برنامه نویسی و موارد مهم مرتبط با طراحی وب، همه در یک مکان، و همچنین اطلاعات عالی برای تجار و کارآفرینان. یکسان.”

شما دریافت می کنید دسترسی مادام العمر به بیش از 800 دوره آموزشی فنی که طیف گسترده ای از موضوعات را در تمام سطوح مهارت پوشش می دهد. موضوعات از طراحی وب، برنامه های بازی، و انیمیشن های سه بعدی گرفته تا برنامه نویسی برای موبایل و وب و بسیاری موارد دیگر را شامل می شود. می توانید استفاده از Python، Java، MySQL، CSS، Bootstrap، node.js، Unity 3D و بسیاری از مهارت های دیگر را یاد بگیرید. با دسترسی مادام‌العمر، می‌توانید بارها و بارها برگردید تا مهارت‌های جدید را به دست آورید یا مهارت‌هایی را که دارید، اصلاح کنید.