این مک بوک ایر بازسازی شده را تقریباً با 80 درصد دریافت کنید و به کودکان نیازمند کمک کنید

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

تابستان تقریباً به پایان رسیده است و بسیاری از مردم سفرهای تعطیلات خود را تمام می کنند. اما اگر شما یک عشایر دیجیتال هستید یا در حال حاضر از راه دور کار می کنید، ممکن است تحقیقات جدی برای اطمینان حاصل شود که از کار دور از دفتر خوشحال خواهید شد. شاید مطالعه و سرگرمی خود را مرتب کرده باشید و لوازم جانبی مبتکرانه سفر، یک ایستگاه بی‌سیم جدید کارآمد چند داکینگ و حتی یک پهپاد دوربین دار مقرون به صرفه را انتخاب کرده باشید. اکنون زمان آن رسیده است که تجهیزات کار خود را جدی بگیرید، از جمله الف لپ تاپ فوق سبک قدرتمند.

این مک بوک ایر دارای پردازنده سریع اینتل 1.6 گیگاهرتز i5، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD سریع است. با این حال، با سه پوند و با عمر باتری عالی، می‌توانید عملاً از هر جایی … از جمله سواحل، کوه‌ها و پایتخت‌های جهان کار کنید. علاوه بر این، وب کم یکپارچه FaceTime به شما امکان می دهد به راحتی کنفرانس ویدیویی داشته باشید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

متأسفانه، آن‌ها می‌توانند بسیار گران باشند، به‌ویژه زمانی که جدید باشند، که در شرایط اقتصادی کنونی مطلوب نیست. نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که از دست دادن، سرقت و آسیب بیشتر در طول سفر رخ می دهد، بنابراین ممکن است نخواهید در اطراف ماشین آلات گران قیمت باشید. و واقعاً، هیچ دلیلی وجود ندارد که وقتی یک لپ تاپ بازسازی شده تمام چیزی است که نیاز دارید.

اینو بگیر مک بوک ایر 13.3 اینچی نقره ای بازسازی شده اپل در حالی که در رویداد بازگشت به آموزش ما که تا 24 آگوست ادامه دارد، با قیمت 250 دلار، تقریبا 80 درصد تخفیف از قیمت اصلی 1199 دلار به فروش می رسد. 0.50 دلار از هر خرید از این مجموعه به مدرسه یا خیریه نیازمند اهدا می شود. پس از خرید، ایمیلی دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد به سازمانی که می خواهید کمک مالی شما به آن ارسال شود، رأی دهید. پس از پایان رویداد ما، یک ایمیل پیگیری ارسال می کنیم که گیرنده را اعلام می کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-this-refurbished-macbook-air-at-almost-80-and-help-kids-in-need/#ftag=RSSbaffb68

صفحه نمایش فوق العاده 13.3 اینچی رتینا با Intel HD Graphics 6000 برای پخش روان ویدیوها و تصاویر با کیفیت بالا که به سرعت رندر می شوند جفت شده است. البته، شما همچنین با WiFi و بلوتوث اتصال کامل را دریافت می کنید. این دستگاه حتی با شارژر MagSafe نیز ارائه می شود. مدل 2015 دارای درجه “B” بازسازی شده است. این بدان معناست که بدنه بیش از خراش یا فرورفتگی خفیف بیشتر نخواهد داشت.