چگونه تصمیم می گیرید کدام گجت را بخرید؟ در آزمون کمد لباس شرکت کنید

چگونه تصمیم می گیرید کدام گجت را بخرید؟  در آزمون کمد لباس شرکت کنید

لباس روی کمد لباس

OlgaPink/Getty Images

احتمالاً اغلب وسوسه می شوید که یک ابزار جدید بخرید.

آمازون اقدام به فروش می کند، اپل محصول جدیدی عرضه می کند، یا سامسونگ چیزی ارائه می دهد که واقعاً نوآورانه به نظر می رسد.

اما چگونه تصمیم می گیرید کدام را بخرید؟

همچنین: فروش بزرگ بهار آمازون: بیش از 80 معاملاتی که اکنون می توانید خریداری کنید

البته، شما باید توصیه های تخصصی ZDNET را در اولین قدم بخوانید، اما جنبه های شخصی زیادی برای تصمیم گیری وجود دارد که ممکن است هزینه ای از چند دلار تا چند هزار برای شما داشته باشد. بنابراین، چگونه آن را انجام می دهید؟

من می خواهم یک فشارسنج شخصی برای خریدهای فنی به شما پیشنهاد کنم. دوست دارم به کمد لباست فکر کنی

کی میپوشی؟

شما ممکن است از آن دسته افرادی باشید که به لباس اهمیت نمی دهید. یا شاید شما فقط ادعا می کنید که به لباس اهمیت نمی دهید.

سپس ممکن است شما فردی باشید که به لباسی که می پوشد، نحوه پوشیدن آن و اینکه چقدر آماده است برای یک تکه لباس خاص بپردازد، غرور دارد.

برای اکثر مردم، لوازم ضروری خاصی مانند پیراهن، جوراب، لباس و کت وجود دارد. با این حال، بسته به این که چقدر آن اقلام برایشان مهم است، مبالغ متفاوتی را خرج می‌کنند – و مهمتر از همه، اینکه چگونه آن اقلام شخصیت، تصویر از خود و زندگی آنها را منعکس می‌کنند.

همچنین: در سال گذشته 40 گوشی را تست کردم. اینها بهترین ها هستند

سعی کنید همین نگرش را با خریدهای فنی خود داشته باشید.

از خود بپرسید که آیا یک تکه فناوری خاص ضروری، اختیاری یا کاملاً بیهوده است. سپس از خود بپرسید که آیا این برند از یک برند سودمند است، یک برند میانبر یا یک مارک مد روز.

نه، اپل کاملاً گوچی نیست، اما مطمئناً از نظر تصویری بالاتر از مثلاً سامسونگ است. جمهوری موز — بله، این کاملاً پیشرفته است، اما نه تا آخر — یا دل لباس راس برای کمتر.

چگونه مناسب است؟

هنگامی که به خود اجازه انتخاب یک نام تجاری را دادید، آن مورد را در نظر بگیرید.

با یک تکه لباس، ممکن است از خود بپرسید که چند بار آن را می پوشید. با یک تکه فناوری، از خود بپرسید که چند بار از آن استفاده خواهید کرد.

با یک تکه لباس، ممکن است تعجب کنید که چگونه با سایر قطعات کمد لباس شما هماهنگ می شود و آیا می توانید لباس های سازگار بسازید. با یک تکه فناوری، باید یک سوال بسیار مشابه از خود بپرسید. آیا با هر چیز دیگری همگام خواهد شد؟ آیا با انتخاب هایی که قبلاً انجام داده اید به خوبی بازی می کند؟ و آیا این امر به نحوی به شیوه زندگی، کار و ارائه خودتان اضافه خواهد کرد؟

همچنین: بهترین لپ تاپ هایی که می توانید بخرید: آزمایش شده توسط متخصص

آیا در واقع باعث می شود تا بیش از چند روز احساس خوبی داشته باشید؟

همچنین ارزش دارد به این فکر کنید که چقدر طول کشید تا یک لباس خاص را بخرید. آیا این یک خرید ناگهانی بود؟ یا مدتی به آن فکر کردید، با توجه به اینکه آیا ارزشش را داشت، آیا احساس خوبی در شما ایجاد می کرد یا اینکه در نهایت هر یک از این چیزها اصلاً مهم بود؟

قابل تحمل یا پوشیدنی؟

با این حال، در مورد ابزارهای پوشیدنی چطور؟

شاید شما هم تجربه استفاده از ساعت های هوشمند را داشته باشید. آیا محصولی را که خریداری کرده اید به دلیل کیفیت فنی آن انتخاب کرده اید؟ یا به این دلیل آن را انتخاب کردید که می توانستید بند به رنگ مورد علاقه خود تهیه کنید؟

همچنین: بهترین ساعت های هوشمندی که می توانید بخرید

و اگر مثلاً با پین هوش مصنوعی Humane فریفته شوید، آیا واقعاً همیشه آن را می‌پوشید؟ آیا از نگاه کردن به کف دست خود برای به دست آوردن اطلاعات خسته خواهید شد؟ یا اینکه شما را به عنوان یک نوع شخص مشخص می کند که نمی خواهید باشید؟

دوباره، تست کمد لباس را بدهید، سپس تصمیم بگیرید.

البته یک سوال دیگر وجود دارد: آیا این تکه فناوری از ظاهر معمول شما خارج است — و آیا شما به دلایل کاملاً غیرمنطقی جذب آن می شوید؟

به تکه‌هایی از لباس‌هایی فکر کنید که قبلاً (فکر می‌کردید) واقعاً می‌خواستید و تصمیم به خرید آنها نداشتید. چند بار پر از حسرت شدی؟ و چند بار فکر کرده اید که روی زمین به چه چیزی فکر می کنید؟

بررسی: Apple Vision Pro: جذاب، معیوب و نیاز به اصلاح 5 چیز دارد

اکنون ابزارهای زیادی وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد. تصمیم گیری در مورد خرید سخت است، بنابراین لطفاً به خودتان فضا بدهید. قبل از هر تصمیم خرید فناوری، تست کمد لباس را انجام دهید و پاسخ های واقعا صادقانه بدهید.

اگر به وسایل کمک بصری نیاز دارید، به کمد لباس خود بروید، آن را باز کنید و به آن خیره شوید – و ارتباط آن را با استفاده از فناوری خود در نظر بگیرید.

ممکن است متوجه شوید که از چیزی که فکر می‌کردید نزدیک‌تر است.



منبع: https://www.zdnet.com/article/how-do-you-decide-which-tech-gadget-to-buy-take-the-wardrobe-test/#ftag=RSSbaffb68