خرید دوربین مداربسته آنالوگ با کمترین قیمت و گارانتی تعویض + ارسال رایگان

بطور متناوب با اصطلاح عمومی تر “زاویه دید” استفاده می‌شود، یا با شناسه FOV. زاویه دید معمولاًً در درجاتی از قبیل 90 درجه، 75 درجه و غیره توصیف می‌شود و می توان با عرض و ارتفاع، زوایای دید را تعیین کرد. می توانند از شبکه داخلی به شبکه اینترنت متصل شوند و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق کنترل شوند. بله، شرکت ایمن تصویر امرتات در تمامی مراکز استان ها و اکثریت شهر ها دارای نمایندگی فروش و نصب می باشد. سپس از واحد پروژه شرکت پیگیری و پس از بازدید، پیشنهادات داده می شود. در صورت قبول هر یک از پیشنهادات الباقی کار تا اتمام پروژه توسط شرکت انجام می گردد.

  • صرف خرید و نصب دوربینی با قیمت ارزان، به احتمال بسیار بالا در آینده خیلی از نیاز‌های ما را پاسخگو نخواهد بود.
  • با به کارگیری همه ی این پردازش ها بر روی تصاویر و اطلاعات در دوربین مداربسته تحت شبکه، در آخر تصویر به دست آمده برای مشاهده آن، یک تصویر با کیفیت بسیار بالا می باشد.
  • دوربین های مداربسته، عموما به صورت دوربین های ویدئویی و یا دوربین های دیجیتال در دسترس هستند.

دوربین لامپی یکی از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته می باشد که با فراهم کردن امکان جمع آوری اطلاعات از محیط به صورت 360 درجه نقش مهمی در کنترل تردد و نظارت را برعهده دارد. دوربین های لامپی کاملا شبیه به لامپ های رشته ای می باشند که روی سرپیچ لامپ نصب شده و براحتی قابل تشخیص نخواهند بود. عدم شناسایی و تشخیص آسان آنها باعث شده است تا این نوع دوربین گزینه مناسبی برای سازمان های حفاظتی و محیط های جاسوسی به شمار رود.

این پکیج برای چه افرادی مناسب می باشد؟ پکیج 2 عددی دوربین مدار بسته برای افرادی که برای منطقه‌ی نسبتا کوچیکی احتیاج به نظارت دارند، مناسب می باشد. هر سیستم دوربین مداربسته برای ضبط تصاویر احتیاج به دستگاهی جدا از دوربین های مداربسته دارد. یک دسته دیگر از دوربین ­های مداربسته، دوربین ­هایی هستند که برای اتصال دوربین به دستگاه­ های ضبط کننده از کابل استفاده می­کنند. دوربین­ های آنالوگ HD که در کیفیت ها و تکنولوژی ­های مختلفی نظیر AHD، HDTVI، HDCVI تولید می­شوند در این دسته قرار می­گیرند. تفاوت عمده­ این دسته از دوربین­ ها با دوربین مداربسته­ تحت شبکه در موارد زیر است.

اولین دوربین مدار بسته در امریکا

در این مورد پیشنهاد می‌کنیم که از دوربین‌های لامپی برای منازل استفاده شود. حتی بعد از نصب دوربین هم بررسی کنید که چه افرادی حق دارند از این مکان رفت‌وآمد داشته باشند. حتی خیلی از افراد با هزینه‌های سنگین، دوربین‌های بسیار باکیفیتی را خریداری می‌کنند اما از کیفیت کار انجام‌شده راضی نیستند. BLC یا جبران کننده نور پس زمینه قابلیتی است که با توجه به معرفی WDR که نسخه پیشرفته و کامل تر BLC محسوب می شود دیگر استفاده چندانی ندارد اما لازم است که با نحوه کارکرد آن آشنا باشید.

ریسک‌های ناشی از عدم نصب دوربین مداربسته چیست؟

این دوربین ها به شما کمک خواهند کرد تا در هر لحظه بتوانید تصویر خانه و یا محل کار خود را در گوشی موبایل و یا لپ تاپ خود ببیند و از وضعیت خانه باخبر شوید. در این مقاله به بررسی قیمت های دوربین مداربسته خانگی خواهیم پرداخت. شماری از دوربین‌های نظارتی جدید از فرمان‌های صوتی از طریق آمازون الکسا و دستیار گوگل (گوگل اسیستنت- Google Assistant) پشتیبانی می‌کنند. برای مثال، اگر از الکسا استفاده می‌کنید، می‌توانید از دوربین امنیتی خود بخواهید که یک تصویر زنده بر روی دستگاه دستیار صوتی Echo Show نشان دهد. دسته‌ای از دوربین‌های نظارتی خانگی از برنامه‌ی IFTTT نیز پشتیبانی می‌کنند که به شما اجازه می‌دهد چند حالت را تعریف کنید و دوربین مداربسته طبق آن، با دیگر وسایل هوشمند خانه همکاری می‌کند.

دوربین مداربسته ورتینا VERTINA VHC-3222N

گروه مهندسی یکتا سرویس به منظور ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری دوربین‌های مدار بسته، بررسی ایرادات، مدیریت بحران‌های به وجود آمده و رفع آنها تیم کارشناسی خود را به محل مورد نظر شما گسیل خواهد کرد. دوربین های مدار بسته فیش آی دارای گستره اریا سی سی تی وی دید وسیعی تا ۳۶۰ درجه هستند و در سقف نصب می شوند. به همین دلیل می توان با تهیه یکی از آنها ضمن صرفه جویی در هزینه ها و از نصب چند دوربین جلوگیری کرد. این دوربین ها دارای شکل های مخروطی هستند که رویه آنها به شکل تفنگی می باشد.

به طور مثال انواع دوربین مدار بسته مسکونی و تجاری خاص برای خرده فروشی، آموزش، بانک، ساختمان، ترافیک و … . همچنین این برند طیف گسترده‌ای از دوربین‌های تحت شبکه و توربو HD را ارائه می‌دهد. این تجهیزات شامل ضبط کننده‌های ویدئوی شبکه ، دوربین‌های PTZ و دوربین‌های مدار بسته برای کاربردهای خاص است. سیستم‌های دوربین مداربسته امروزه تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانید انواع آنالوگ و دیجیتال آن‌ها را برای مکان‌های مختلف استفاده کنید. نصب دوربین مداربسته در منزل می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد، اما خطرات جدیدی نیز ممکن است برای حریم خصوصی و امنیت شبکه ایجاد کند.

در ضمن خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در دوربین مارکت کاملا رایگان است پس نگران نباشید با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید. شرکت تیاندی توانسته طیف گسترده ای از دستگاه های ضبط تحت شبکه را برای هر نوع پروژه دوربین مداربسته و پردازش تصاویر طراحی و تولید نماید ا… در صنعت سیستم ­های امنیتی و نظارتی، دوربین مداربسته داهوا اگر نه برترین برند که یکی از برترین­ هاست…. اگر به دنبال دوربین مداربسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید حتما انواع دوربین مداربسته هایلوک را ب… خب وظیفه دشوار آقای محمدی انتخاب بهترین و ارزون ترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته در بازار است . یکی از اعضای ساختمون میگه که یک نفر آشنا به این کار رو سراغ داره و قرار میشه که فردا بیاد و اطلاعاتی به آقای محمدی بده.