مایکروسافت “Olympia Corp” خود را تعطیل می کند. تخت تست سازمانی Windows Insider

windowsolympiaenterprise

اعتبار: مایکروسافت
“سلام شرکت کننده المپیا،

“ما این ایمیل را ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که یک ماه دیگر برنامه Olympia را به طور رسمی تعطیل خواهیم کرد. مجوزهای Olympia را لغو و مسیر بازخورد Olympia را حذف خواهیم کرد.

“اقدام مورد نیاز: اگر از مجوزهای ارائه شده Olympia در 30 روز آینده، تا 12 سپتامبر 2022 استفاده می کنید، از هر گونه اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه کنید.

“از مشارکت و بازخورد شما متشکرم 🙂 اگر سوالی دارید به ما اطلاع دهید!

“با تشکر،
تیم المپیا”

گالسدورف در توییتر خاطرنشان کرد که آزمایشگاه المپیا از نظر دیدن اینکه چگونه چیزها “قرار است کار کنند” هنگام اجرا در سازمان خود مفید است. وی افزود: اما الان آنقدر دمو و شبیه سازی دارند که شاید فکر می کنند کافی باشد؟

این حدس من هم بود، زیرا مایکروسافت تعدادی برنامه جدید اضافه کرده است تا بتواند مشاغل را متقاعد کند که به ویندوز 11 بروند. احتمال دیگر این است که Olympia آنقدر کم استفاده شده است که برای مایکروسافت منطقی نیست که به این کار ادامه دهد. برنامه در زمانی که در حال انجام تسمه بستن در سازمان های ویندوز و آفیس است.

مایکروسافت هنوز به طور عمومی در مورد تقویم عرضه خود برای نسخه های 22H2 صحبت نمی کند.




منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-is-shutting-down-its-olympia-corp-windows-insider-enterprise-test-bed/#ftag=RSSbaffb68مایکروسافت برنامه Olympia را در سال 2017 به عنوان نوعی «آزمایشگاه اینسایدر ویندوز برای سازمانی» راه‌اندازی کرد که هدف آن تشویق آزمایش‌کنندگان Windows 10 Insider for Business بود تا برخی از ویژگی‌های تجاری‌محور آینده آن را امتحان کنند. در سال 2018، مایکروسافت نام آزمایشگاه را به “Olympia Corp” تغییر داد. و شروع به جستجوی فعال‌تر Windows Insidersی کرد که می‌خواستند ویژگی‌های Windows 10 Enterprise پیش از انتشار را امتحان کنند.

من با مایکروسافت تماس گرفتم تا بپرسم چرا این شرکت آزمایشگاه تست Olympia Windows را متوقف می کند و یک سخنگوی به من گفت که این شرکت “در حال حاضر چیزی برای اشتراک گذاری ندارد.” من همچنین پرسیدم که خاموش شدن چه معنایی برای آینده برنامه Windows Insider برای کسب و کار دارد و همان نظر «در حال حاضر چیزی برای اشتراک‌گذاری وجود ندارد» را دریافت کردم.

مایکروسافت به شرکت کنندگان در شرکت Olympia خود اطلاع می دهد. آزمایشگاه آزمایشی برای کاربران سازمانی ویندوز که برنامه را خاموش خواهد کرد. مقامات درباره چرایی این کار اظهار نظر نمی کنند.

کریس گالسدورف، با ارزش ترین حرفه ای ویندوز اینسایدر (MVP) هفته گذشته در توییتی درباره خاموش شدن معلق منتشر کرد. او در 12 آگوست لینک داد ایمیلی که شرکت او در مورد پایان Olympia Corp دریافت کرد. که گفت:

در دیگر اخبار ویندوز، Windows Central گزارش می دهد که مایکروسافت ممکن است عرضه اصلی ویندوز 11 22H2 را آغاز کند، به روز رسانی تنها ویژگی ویندوز 11 خود که برای تقویم 2022 در نظر گرفته شده است. در 20 سپتامبر. تا به حال، من فقط صحبت هایی شنیده بودم که به روز رسانی ویژگی های 22H2 برای هر دو ویندوز 10 و 11 احتمالاً در سپتامبر یا اکتبر آغاز می شود. Windows Central همچنین می شنود که مایکروسافت ممکن است برخی از ویژگی های جدید اضافی را برای ویندوز 11 ارائه کند، از جمله File Explorer تب دار، تجربه ناوبری بازبینی شده File Explorer و اقدامات پیشنهادی، مدتی پس از عرضه 22H2 اما قبل از پایان تقویم 2022.