دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | arya-cctv

اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد.

  • دوربین های خارجی سیمی را می توان بر روی دیوارها یا سقف ها نصب کرد زیرا دقت نظارت را احساس می کنید.
  • دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند.
  • خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد.
  • این سری محصولات دوربین نظازتی برای ارائه یک تصویر کلی مناسب می باشد که معمولا در وسط اتاق و به صورت سقفی نصب می شوند.

دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند. یکی دیگر از مواردی که در زمان نصب دوربین مدار بسته باید به آن توجه داشته باشید نوع ضبط و نوع دستگاه سرور است. سرور وظیفه ضبط تمامی اطلاعات را دارد و به جای دستگاه ضبط NVR و DVR مدیریت ضبط تصاویر را بر عهده می گیرد. تمامی دوربین های مدار بسته باید دارای یک سرور باشند که آی پی دوربین ها از طریق آن هدایت می شود. در واقع، سرورها نقش مغز متفکر دوربین های مدار بسته را دارند و این دوربین ها تنها وظیفه دارند اطلاعات را برای سرورها ارسال کنند. اولین مسئله ای که در انتخاب نوع تغذیه دوربین های مداربسته باید به آن توجه داشته باشید میزان ولتاژ دریافتی دوربین مدار بسته است.

دستگاه UPS یو پی اس دوربین مداربسته

دوربین مداربسته یکی از ادواتی است که برای برقراری امنیت و حفاظت مورد استفاده واقع شده و تنوع گسترده ای چه در شکل ظاهری و چه در عملکرد داخلی دارد. از سوی دیگر افزایش تقاضای مردم برای خرید و نصب این محصول در منزل یا محل کار خود، شرکت های مختلف خارجی و داخلی را از سالها پیش بر آن داشته است تا به رقابتی تنگاتنگ برای ارائه محصولات خود در بازار بپردازند. و نسبت به فروش انواع دوربین مدار بسته در مدل های مختلف و با تکنولوژی های داخلی مختلف اقدام نمایند. دوربین مدار بسته با نام انگلیسی Closet Curcuit Television یا به اختصار CCTV شناخته می شود.

دوربین بولت داهوا Dahua HFW 1500DP

این تضمین می کند که فیلم یک دوربین مداربسته خاص است و به هیچ وجه دستکاری یا اصلاح نشده است. از آنجا که این یک مسئله قابل حل قابل حل برای تجارت نظارت امنیتی دوربین مدار بسته است، ممکن است یک روش استاندارد شده بر اساس نرم افزار منبع باز و تلاش ها ضروری باشد. دوربین مداربسته دیگر صرفاً در مورد امنیت فیلم های نظارتی نیست، زیرا دستگاه های بیشتری به هم متصل می شوند. شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال مجله خبری دوربین مداربسته آریا ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است.

دوربین مدار بسته هایکویژن مدل DS-2CD2T43G0-I5

در شرکت هایک ویژن فروش محصولات تنها از طریق توزیع کنندگان مجاز در سرتاسر جهان صورت می پذیرد. شرکت هایک ویژن همواره برای شرکای خود ارزش قائل شده و هدف آن همواره توسعه و تحکیم روابط خود به منظور گسترش محصولات و راه کارهای امنیتی نوآورانه است. امروزه تقریباً تمام دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید. اکنون، دسته‌های قبلی را به دسته‌های فرزندشان تعمیم می‌دهیم که دوربین‌های امنیتی خانگی را بر اساس ویژگی‌ها، سبک ساخت، کاربرد و غیره به برخی از مدل‌های دیگر طبقه‌بندی می‌کنند. شما از یک عمر تقریبا بی نهایت لذت خواهید برد و انرژی های تجدیدپذیر از منابع طبیعی آن را به انتخاب شگفت انگیزتری تبدیل می کند.

http://66toolkit.ir