تورم خرید خواربار فروشی را برای همیشه تغییر خواهد داد

stor ai

store.ai

نه تنها اکثر خریداران در حال حاضر نسبت به یک سال قبل نسبت به قیمت‌ها آگاه‌تر هستند، بلکه به طور قابل توجهی حساسیت قیمت بر رفتار خرید به روش‌های ملموس تأثیر می‌گذارد. از یک جهت، این کفش دیگری است که پس از این که همه‌گیری یک چکش سورتمه‌ای را به روال خرید عادی ما وارد کرد، و شرکت‌های تجارت دیجیتال در حال سرمایه‌گذاری هستند، این کفش را رها می‌کند.

Gniwisch می‌گوید: «مردم هنوز از سهولت و راحتی تجارت دیجیتال قدردانی می‌کنند، اما وقتی بودجه‌ها محدود است، همیشه مایل به پرداخت هزینه‌ای برای خدمات آنلاین نیستند. اگر بخواهند در مواقع افزایش فشار مالی رقابتی و سودآور باقی بمانند، خرده فروشان مواد غذایی چاره ای جز رعایت ترجیحات مشتری نخواهند داشت.

نتیجه اینجاست: خریداران آماده اند تا رفتار خود را تغییر دهند، در صورت وجود یک مورد ارزشمند، و رقابت بین خواربارفروشان سنتی و خرده فروشان دیجیتال (و حد وسط گسترده ای از شرکت هایی که در هر دو جهان حضور دارند) برای استفاده از مزیت در جریان است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/inflation-is-about-to-change-grocery-shopping-for-good/#ftag=RSSbaffb68

گزارش نشان می دهد که 54 درصد از بزرگسالان ایالات متحده به دلیل تورم خواربارفروشی نسبت به قیمت بیشتر آگاه هستند و نشان می دهد که چگونه مشتریان نسبت به هزینه خرید مواد غذایی حساس تر می شوند. این دریچه گسترده‌تر را برای شرکت‌های تجارت دیجیتال پایان تا پایان در فضای خواربارفروشی باز می‌کند، که می‌گویند می‌توانند سرعت و کارایی را به مشتریان ارائه دهند و در عین حال صورت‌حساب‌ها را در مقایسه با فروشگاه‌های آجر و ملات با زیرساخت‌های سنگین کاهش دهند.

نمونه‌هایی از تغییر رفتار عبارتند از بازگشت به کوپن‌ها، که بیش از یک پنجم از پاسخ‌دهندگان مورد بررسی گزارش داده‌اند که از بیشتر برای کاهش هزینه‌های مواد غذایی استفاده کرده‌اند، و همچنین در آغوش گرفتن از مارک‌های ارزان قیمت. به طور مشخص، قیمت بنزین، در حالی که کاهش می‌یابد، همچنان از نظر تاریخی بالاست و به سفر به فروشگاه آسیب روانی می‌افزاید. تحویل خواربار با قیمت ویژه خود همراه است، اما اگر ارائه دهندگان خدمات بتوانند نقطه شیرین را پیدا کنند، ممکن است سهم قابل توجهی از بازار را از خریداران خسته به دست آورند.

یک گزارش جدید چیزی را به ما می گوید که احتمالاً قبلاً می دانید: قبض خواربار فروشی خیلی زیاد است. حداقل در این که بدانی اکنون تنها هستی، آرامشی وجود دارد.

«تغییر الگوی خرید خواربارفروشی در پی همه‌گیری کووید-19، زمانی که تعداد زیادی از خریداران از سهولت و راحتی خرید آنلاین استقبال کردند، جای خود را به عصر جدیدی داده است که در آن هزینه‌ها بالاست و خریداران هم اکنون احساس فشار می‌کنند. مندل گنیویش، مدیر عامل stor.ai، یک راه حل تجارت دیجیتال برای خواربارفروشان، می گوید: تحت فشار بیشتری برای یافتن بهترین گزینه هستند.