تنها با 18 دلار یک نور کوچک، همه کاره و قدرتمند دریافت کنید

یک پایه تاشو نیز تعبیه شده است، بنابراین می توانید لامپ را در زوایای مختلف تنظیم کنید. پایه کیک را می توان به عنوان قلاب نیز استفاده کرد و به شما امکان می دهد هر زمان که راحت بود آن را آویزان کنید. پایه مغناطیسی قوی به این معنی است که حتی می توانید آن را فقط به سطوح فلزی وصل کنید، مانند زمانی که باید زیر کاپوت ماشین خود را در شب ببینید.

یک سوراخ نصب روی Maglight Mini به شما امکان می دهد آن را به سه پایه یا دوربین نیز متصل کنید. از آنجایی که ضد آب و گرد و غبار است، لازم نیست نگران استفاده ایمن از آن در شرایط کمتر از بهینه باشید. اگر از تمام معاملات ارزان پرواز استفاده می کنید، کافی است آن را همراه با پهپاد کوچک تاشو در کیف خود بیندازید. باتری شارژی USB با ماندگاری طولانی تا 3.5 ساعت نور یا 90 روز در حالت آماده به کار به عنوان چراغ اضطراری به شما می دهد.

با این حال، Maglight Mini فوق‌العاده قابل حمل است، با فرمی مینیمالیستی که به شما امکان می‌دهد آن را در جیب خود نگه دارید، آن را روی یک جاکلیدی بچسبانید یا آن را در کوله پشتی خود آویزان کنید. این یک طراحی یکپارچه دارد که برای کار در هر شرایطی مهندسی شده است، از جمله سفرهای در حال حرکت مانند کمپینگ، ماهیگیری و پیاده روی. یک ابزار عالی برای استفاده روزانه، دارای یک کارابین داخلی و حتی یک درب بازکن برای هر زمان که احساس می کنید یک نوشیدنی تازه در حال حرکت هستید.

این چراغ مینی پرنور و قدرتمند حداکثر نور 800 لومن را ارائه می دهد که 30 برابر روشن تر از چراغ قوه تلفن شما است. دارای چهار حالت مختلف نور است که به شما امکان می دهد به راحتی روشنایی را تنظیم کنید تا برای هر نیاز نوری شما مناسب باشد.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

اگر می توانید از یک چراغ قابل شارژ فوق العاده روشن استفاده کنید که به همان اندازه شیک و قابل حمل است، چراغ قوه 8 در 1 Maglight Mini Super Bright Utility امروز در حالی که فقط با قیمت 17.99 دلار به فروش می رسد، که 40 درصد از قیمت معمولی 29 دلاری خرده فروشی است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-tiny-versatile-powerfully-bright-light-for-just-18/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

موقعیت‌های بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است نیاز فوری به نور بسیار روشن داشته باشید و نه تنها نوری در اطراف وجود ندارد، بلکه به نظر می‌رسد جایی هم برای قرار دادن آن وجود ندارد. آن وقت است که از داشتن مال خود بسیار خوشحال خواهید شد منبع نور فوق العاده قدرتمند درست در جیب شما. و این دقیقاً همان چیزی است که با چراغ قوه 8 در 1 Maglight Mini Super Bright Utility دریافت می کنید، که اتفاقاً در حال حاضر فقط با 17.99 دلار در دسترس است.