اپل واچ سری 9 را فقط با 269 دلار تخفیف در Best Buy همین حالا خریداری کنید

اپل واچ سری 9 را فقط با 269 دلار تخفیف در Best Buy همین حالا خریداری کنید

apple-watch-series-9

Kayla Solino/ZDNET

این اپل واچ سری 9، که در سپتامبر 2023 منتشر شد و توسط ZDNET دارای رتبه بالایی بود، چند هفته است که در مدل های منتخب تنها با قیمت 329 دلار در خرده فروشی هایی مانند آمازون در دسترس است. اما در حال حاضر در Best Buy، می‌توانید تا 130 دلار در آخرین ساعت‌های پوشیدنی صرفه‌جویی کنید، صرفه‌جویی در قیمت‌هایی که در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری مشاهده کردیم.

همچنین: 65+ بهترین معاملات فروش بهار بزرگ آمازون هنوز پابرجاست

امروز، مدل ها را انتخاب کنیداپل واچ سری 9 41 میلی متری فقط 269 دلار تخفیف دارد و بقیه به 299 دلار کاهش یافته اند. مدل های بزرگتر سری 9 45 میلی متری را انتخاب کنید همچنین با 130 دلار تخفیف از 529 دلار به 400 دلار کاهش یافته است سایر مدل های 45 میلی متری 100 دلار کاهش می یابد، از 429 دلار به 329 دلار کاهش یافت.

سری 9 تمام جدیدترین ویژگی ها را ارائه می دهد و یک پله بالاتر از مدل پایه SE است. اپل واچ سری 9 می تواند فعالیت، گام ها، ضربان قلب، ضربان تنفس، اکسیژن خون (عملکرد ریه)، دمای مچ دست، خواب و سطح صدای محیطی (برای محافظت از شنوایی) را ردیابی کند. و از الگوریتم‌ها و یادگیری ماشینی – مستعار، هوش مصنوعی – برای شناسایی الگوهای خطرناک استفاده می‌کند و به شما هشدار می‌دهد که به دنبال مراقبت پزشکی باشید.

بررسی را بخوانید: اپل واچ سری 9: به مدل‌های ارزان‌تر بسنده نکنید، دلیل آن این است

جیسون هینر، سردبیر ZDNET، پس از بررسی سری 9 در سال 2023، خرید آن را از مدل‌های ارزان‌تر توصیه کرد.

“درون اپل واچ سری 9 تراشه S9 است که ساعت هوشمند محبوب را در خواندن سیگنال‌های بدن شما سریع‌تر، هوشمندتر و بهتر می‌کند — بر اساس آزمایش‌های دنیای واقعی من در کنار مدل آخرین نسل. این باعث می‌شود اپل واچ سری 9 امسال یک پله‌تر از نسل باشد. بنابراین، اگر در حال حاضر به دنبال اپل واچ هستید، من به طور خاص پیشنهاد می‌کنم سری 9 (یا اپل واچ اولترا 2) را تهیه کنید، زیرا ردیابی سلامتی نسبت به مدل‌های قبلی بسیار بهبود یافته است.» مدل ساعت در بررسی خود.

اگر می‌خواهید قبل از انقضای این قرارداد، جدیدترین ساعت‌های سری 9 اپل را ربوده‌اید، به زودی به Best Buy سر بزنید. و اگر هنوز در حال شکار هستید، تخفیف های بیشتر اپل واچ را در اینجا بررسی کنید.

معامله‌ها در هر زمان ممکن است فروخته شوند یا منقضی شوند، اگرچه ZDNET متعهد به یافتن، اشتراک‌گذاری و به‌روزرسانی بهترین معاملات محصول برای کسب بهترین پس‌انداز است. تیم کارشناسان ما مرتباً معاملاتی را که به اشتراک می گذاریم بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هنوز فعال و قابل دستیابی هستند. اگر این معامله را از دست دادید متأسفیم، اما نگران نباشید – ما دائماً در حال یافتن فرصت‌های جدیدی برای ذخیره و به اشتراک گذاشتن آنها با شما در ZDNET.com هستیم.



منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-watch-series-9-deal/#ftag=RSSbaffb68