اولین تسلا سوپرشارژر V4 به آریزونا می آید

دیدن: ایلان ماسک می گوید که تسلای خودران می تواند تا پایان سال آماده شود

آرایه های خورشیدی در یوما، آریز، که تنها 3.5 اینچ باران در سال می بارد و روزانه تابش خورشید را تجربه می کند، به خوبی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

این سایت که توسط مرکز مسافرتی Dateland در امتداد بین ایالتی 8 در یک زمین خالی برنامه ریزی شده است، یک مکان بزرگ با 40 غرفه، دو آرایه خورشیدی 4500 فوت مربعی و یک Megapack خواهد بود.

تسلا مدل S در ایستگاه سوپرشارژر

تسلا هنوز از عرضه پیشرفته ترین سوپرشارژر خود یعنی سوپرشارژر V4 خبر نداده است. با این حال، با توجه به برنامه های طراحی، می دانیم که Supercharger V4 چگونه خواهد بود، و اکنون برنامه های ساخت و ساز نشان می دهد که اولین سایت در کجا قرار خواهد گرفت.

با وجود افزایش توان خروجی، طراحی سوپرشارژر V4 اساساً یکسان خواهد ماند. طرح‌های طراحی نشان می‌دهند که شکل آن یکسان خواهد بود، با تنها تفاوت این که نازل در خارج به جای توخالی درون جایی که اکنون زندگی می‌کند، زندگی می‌کند.




منبع: https://www.zdnet.com/article/first-tesla-supercharger-v4-will-be-coming-to-arizona/#ftag=RSSbaffb68

دیدن: یک نظرسنجی توییتر به شما امکان می دهد مکان بعدی سوپرشارژر تسلا را انتخاب کنید

سوپرشارژر V3، سوپرشارژری که در حال حاضر استفاده می شود، در سال 2019 راه اندازی شد و دارای توان خروجی 250 کیلو وات می باشد. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که سوپرشارژر جدید با حداقل 300 کیلووات قدرت شارژ از نسل قبلی خود فراتر رود.

بر اساس تصاویری که از یک سایت ساخت و ساز به اشتراک گذاشته شده است، سایت جدید Supercharger V4 به شهرستان یوما، آریزونا خواهد رسید. سرگرمی تسلا در توییتر. تسلا فوراً برای تأیید صحت این سایت به ZDNet پاسخ نداد.

مگا پک تسلا در این سایت همچنین از نور خورشید برای ذخیره خروجی های بالای انرژی استفاده می کند. بر اساس وب سایت تسلا، هر واحد مگاپک می تواند بیش از 3 مگاوات ساعت انرژی ذخیره کند که برای تامین انرژی به طور متوسط ​​3600 خانه برای یک ساعت کافی است.