از آمازون خواستم تا ابزارهای فناوری عجیب و غریب را به من نشان دهد. من هنوز بهبود نیافته ام

بنابراین من به سمت مخزن همه چیز، آمازون رفتم تا ببینم چه چیزی می تواند ارائه دهد.

من نگران بودم که آمازون بدترین ظاهر خود را نشان دهد. کم کم امیدم را به وجود عجیب و غریب واقعی از دست می دادم.

آمازون – یا بهتر بگوییم، سازندگان این محصول روشن‌کننده – اعلام کرده‌اند که خواب شما را بهبود می‌بخشد. ToiLight یک چراغ شب فعال با حرکت LED است که وقتی به کاسه توالت نزدیک می‌شوید به طور خودکار فعال می‌شود و آن را به شیوه‌ای دلپذیر روشن می‌کند که شما را آرام می‌کند.

که فقط دو سوال را مطرح کرد: چه؟ و چرا؟

خوشبختانه نتیجه ای با علامت “انتخاب آمازون” به دست آمد.

همچنین: بهترین هدایای فناوری ارزان زیر 25 دلار

اما بعد چشمانم را باز کردم. اولین پیشنهاد این بود، اوه، ماشین حرکت دائمی هنر جنبشی xsainlao نیوتناسباب بازی های تزئینی رومیزی, ابزارهای علم فیزیک, اسباب بازی های توپی بدون توقف, هدایای خلاقانه کاهش استرس برای دوستان و خانواده.

همچنین: چگونه با اشتراک گذاری محصولات مورد علاقه خود در آمازون درآمد کسب کنید

عشق عجیب

بعدی در توصیه های آمازون آمد جعبه های پازل قفل Cryptex Da Vinci Code Mini Cryptex Lock با محفظه های مخفی هدایای تولد عاشقانه روز ولنتاین برای هدیه های او برای جعبه دوست دختر برای من.

توالتی که داخلش چراغ داره

ToiLight

چرا من به این نیاز دارم؟ و، می‌توانم بپرسم، چگونه این عجیب است؟

من می پذیرم که عجیب بودن یک نفر نماینده ایده آل یک نفر دیگر در کنگره است. با این حال، من نگران هستم که کسانی که به دنبال چیزی متفاوت در زندگی خود هستند، نباید آمازون را به عنوان اولین منبع ایده خود انتخاب کنند.

متوجه شدم که این نتایج خاص حمایت مالی شده است. بنابراین این شرکت ها برای قرار گرفتن در رده جستجوی “عجیب” پول پرداخت کرده بودند؟

آمازون عجیب و غریب را انتخاب می کند. من انتخاب می کنم که با خودم غر بزنم

سپس سازندگان این چیز معمای ولنتاین را حل کردند. شاید این را باور نکنید.

نیوتن-جاذبه-اسباب بازی

زاینلائو

خب، من فکر می کنم برخی از توضیحات محصول عجیب و غریب بود. نمونه: “تمامی قطعات این محصول کاملاً دست ساز هستند و هنگام خرید مجدد باید آن ها را خودتان مونتاژ کنید. بنابراین باید زمینه ساخت محصولات دست ساز را داشته باشید.”

آمازون چه چیزی می تواند برای شکست دادن آن ارائه دهد؟ به راستی هوش درونی گسترده آمازون «عجیب» را چگونه تعریف می کند؟

همه چیز ممکن است کاملاً متفاوت از آن چیزی باشد که فکر می کردند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/i-asked-amazon-to-show-me-weird-tech-gadgets-i-still-havent-recovered/#ftag=RSSbaffb68

اماده ای؟

کمی جلوتر رفتم و به این فکر کردم که خود آمازون چه چیزی را برای رفع تلاش عجیب من انتخاب می کند.

در اینجا آمده است: “اگر قصد دارید یک هدیه روز ولنتاین، سالگرد، هدیه سالگرد و غیره پیشنهاد دهید یا بدهید، پس کریپتکس یک انتخاب عالی برای شما است. تنظیمات رمز عبور منحصر به فرد آن عاشقانه، سرگرمی و رمز و راز را به شما اضافه می کند. به شما یک جفت The [sic] حلقه‌ها به شما کمک می‌کنند تا به آرزوی خود برسید.”

یا حداقل چیزی که مرا وادار کند در معنای تکنولوژی تجدید نظر کنم.

هنگامی که کمی بیشتر در مورد این جعبه پازل قفل خواندم، آماده شدم تا بپذیرم که حاوی برخی موارد عجیب و غریب است: “کدک داوینچی از نسخه خطی داوینچی در “رمز داوینچی” کپی شده است. با توجه به طرح داستان، طوماری درباره بزرگ‌ترین راز پناهگاه سیون و حتی کل آن وجود دارد [sic] مسیحیت پنهان در دخمه برای باز کردن cryptex، باید یک کد پنج رقمی را باز کنید. 5 صفحه گردان روی استوانه رمز وجود دارد و هر صفحه گردان 26 حرف دارد که ممکن است 11881376 جایگشت و ترکیبی از کریپتکس باشد.

لحظاتی در زندگی وجود دارد که خلق و خوی فرد نیاز خاصی را بیان می کند.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

چه کسی این توضیحات محصول را می نویسد؟ چرا این برای هدیه سالگرد یا ولنتاین خوب است؟ چرا آمازون مفهوم عجیب و غریب را درک نمی کند؟

از زمانی که زندگی با یک گربه روباتی را شروع کردم، این تمایل حاشیه ای من بوده است.

قلم شناور

جدید

من برای این آماده نبودم آمازون پیشنهاد کرد گجت اصلی فناوری شب توالت. سنسور حرکت حمام سرگرم کننده روشنایی LED. عجيب و غريب خنده دار تولد جوراب جوراب ساق بلند جوراب ساق بلند ایده هایی برای او هدایایی برای او مرد پسر پسر بچه مادر مادر پاپا برادر.

آیا در توالت به یک نور شب آرامش بخش نیاز دارم؟ نمیدونم. آیا این عجیب است؟ این نیست.

نمی‌دانم این واقعیت بود که جیوه بالاخره از حالت قهقرایی بازمانده است – یا اینکه ماه کامل بالاخره بدترین کار خود را انجام داده است – اما من واقعاً می‌خواستم چیزی را ببینم که به زندگی من معنای جدیدی بدهد.

مطمئنی؟

همچنین: پول خود را برای این محصولات اپل هدر ندهید

بعدی در نتایج عجیب آمازون – یا، بهتر است بگوییم، نتایج عجیب آمازون – این بود نوویوم هاورپن 2.0 – خودکار لوکس آینده نگر ساخته شده با آلیاژهای هوافضا، زیبایی منحصر به فرد، قلم اجرایی چرخان رایگان، ابزارهای جالب، هدایای تولد برای مردان و زنان (مشکی فضایی، پایه).

عمداً و به طور خاص «ابزارهای فناوری عجیب» را جستجو کردم.

جعبه پازل-کد-divinci

coejokno

مبانی؟ منظورت دست هاست؟

از اینکه دیدم 2000 نتیجه وجود دارد، خوشحال شدم. واضح است که می خواستم در گردابی از شکوه و عظمت فرود بیایم.

به این میگی عجیبه؟

شما یک جفت حلقه رایگان دریافت می کنید؟ حالا این عجیب است.

جعبه های آمازون روی ایوان نشسته اند

آمازون

همچنین: چگونه دستگاه های قدیمی خود را به گیفت کارت آمازون تبدیل کنیم؟

و آیا باور می کنید که اگر یکی از این چیزها را بخرید، یک کتاب الکترونیکی رایگان دریافت می کنید؟ در این فهرست آمده است: “365 راز مرتب کردن خانه” مکمل مناسبی برای ToiLight شما است زیرا به خانه شما کمک می کند همیشه در بهترین حالت خود به نظر برسد.

این اصلا عجیب نبود این همان چیزی بود که مدیران روی میز خود می گذاشتند. وقتی میز داشتند. در دهه 1980.

هشیاری من شروع به از بین رفتن کرد. این چه آتش جهنمی تازه بود؟