آشنایی با انواع دوربین مدار بسته خدمت از ما | arya-cctv

از نظر ظاهر این دوربین های مدار بسته شبیه به لامپ هستند و می توانند از خود نور نیز تولید کنند. از نظر نوع فیلمبرداری دقیقا مانند دوربین های 360 تصاویر را ضبط می کنند. دوربین مداربسته لامپی به نوعی هم می تواند کارکردی مخفی داشته باشد و هم امکان ضبط 360 درجه را فراهم کند. مجله خبری دوربین مداربسته آریا به همین دلیل می توان با تهیه یکی از آنها ضمن صرفه جویی در هزینه ها و از نصب چند دوربین جلوگیری کرد. دوربین فیش آی یا چشم ماهی یکی از جالب ترین دوربین های مدار بسته است که به دلیل به کارگیری لنز خاص در این نوع از دوربین ها استفاده از آن در شرایط مختلفی امکان پذیر است.

این تجهیزات، از سیستم آنالوگ، اچ دی و یا تحت شبکه برخوردارند و در انواع ارزان قیمت خانگی، گرانقیمت صنعتی، و یا حرفه‌ای با قابلیت‌های ویژه در بازار عرضه می‌شوند. انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود. در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد. نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند. به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند. به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد.

دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP

شناسایی موثر و دقیق این وسایل نقلیه، اجازه ورود و خروج وسایل نقلیه ثبت نام شده و دریافت هزینه پارکینگ، به راحتی با این تجهیزات قابل انجام است. دوربین مداربسته پلاک خوان از انواع دوربین مداربسته است که در کنترل ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مدار بسته یک سیستم نظارتی امنیتی حفاظتی است که برای نظارت، حفاظت و امنیت اماکن سرپوشیده مختلف و محوطه‌ها باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اطمینان از امنیت خود میتوانید از انواع دوربین مداربسته براساس نیازتان استفاده کنید. با توضیحاتی که دادیم، متوجه شدید که هر کدام از انواع دوربین مداربسته آنالوگ، تحت شبکه یا به عنوان مثال نوع دوربین مداربسته دید در شب برای اهداف و مکان های خاصی (منازل یا ادارات و در فضای باز یا بسته) به کار می روند.

  • از مزایای این دوربین ها می توان به برد بالایی که نسبت به سایر دوربین ها دارند اشاره نمود و به همین دلیل است که دوربین های بولت در مکان هایی که بزرگ هستند مانند پارکینگ ها یا حیاط های گزینه مناسبی می باشند.
  • دوربین هایی در بازار وجود دارند که به دوربین های noname و یا متفرقه معروف هستند.
  • قابلیت دید در شب دوربین مدار بسته تنوع این محصول را بیشتر کرده است.
  • دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است.
  • در شهرها و کشورهای مختلف، دوربین های مداربسته را در بزرگراه ها و خیابان ها نصب می کنند تا بتوانند بر ترافیک موجود در این خیابان ها نظارت داشته و در صورتی که تصادفی رخ دهد امکان اطلاع از آن و کنترل ترافیک وجود داشته باشد.
دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است. برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند. برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند.

دلایل خرابی هارد دیسک دوربین های مداربسته

بنابراین اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید، باید با توجه به نیازهای مکانی، شرایط محل مورد نظر و همچنین بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. همه این عوامل باعث شده‌اند تا سازنده‌های دوربین مدار بسته آنالوگ، از یک رشته سیم برای به حداقل رساندن این پارازایت‌ها استفاده کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود تا از کابل‌های با کیفیت در نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید. شرکت های مختلف تولید کننده دوربین های مدار بسته برندهای مختلفی از انواع شکل ظاهری دوربین مدار بسته طراحی و تولید می کنند که هر یک از این برندها از قیمت ها و کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشند.

http://66toolkit.ir