با Mobile Pixels DUEX Plus فضای صفحه نمایش لپ تاپ خود را دو برابر کنید — اکنون 100 دلار تخفیف

راه اندازی ساده است. به سادگی DUEX Plus را از طریق USB-C به لپ تاپ خود وصل کنید و آن را به پشت لپ تاپ خود وصل کنید. هنگامی که برای استفاده از مانیتور دوم آماده شدید، آن را از درب بیرون بیاورید و آن را به زاویه ای راحت برگردانید. DUEX Plus دارای 270 درجه چرخش است و به طور خودکار جهت آن را تشخیص می دهد، بنابراین می توانید برای ارائه محتوا در جلسات، صفحه را به پشت درب لپ تاپ خود برگردانید.

با استفاده از موبایل پیکسل DUEX Plus. امروز می توانید با استفاده از کد DUEXPLUS فقط با 229.99 دلار یکی را خریداری کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/double-your-laptops-screen-space-with-over-100-off-the-mobile-pixels-duex-plus/#ftag=RSSbaffb68

موبایل پیکسل DUEX پلاس یک صفحه نمایش ثانویه قابل حمل که مستقیماً به لپ‌تاپ شما متصل می‌شود، بنابراین نیازی به خالی کردن فضای میز برای آن ندارید. دارای امتیاز 4.8 از 5 G برای گجتاین پسوند صفحه نمایش 13.3 اینچ دارد و وضوح تصویر 1080p را برای بازتولید تصویر واضح تولید می کند. به علاوه، دارای روکش مات و حالت مراقبت از چشم برای کاهش نور آبی مضر است.

آیا شرکت شما خواستار بازگشت به دفتر است؟ یا شاید با ایده کار ترکیبی بازی می کند. در هر صورت، از نشستن در اتاقک خود مزایای غیر قابل انکاری دریافت می کنید که یکی از آنها مانیتورهای اداری است. می‌توانید به‌طور هم‌زمان محتوای بیشتری را بر روی صفحه مشاهده کنید، و در مقایسه با زمانی که تنها به لپ‌تاپ خود تکیه می‌کردید، بهره‌وری بیشتری خواهید داشت.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

اما اگر در حال حاضر با خیال راحت از خانه کار کنید، هنوز هم می توانید از مزایای فضای اضافی صفحه نمایش بهره ببریدو برای این کار نیازی به خرید مانیتور حجیم ندارید. Mobile Pixels DUEX Plus می تواند دارایی صفحه نمایش خود را در یک بسته کوچک دو برابر کند و با استفاده از کد کوپن DUEXPLUS در هنگام پرداخت، با قیمت 229.99 دلار به فروش می رسد.