نحوه استفاده از Google Drive به عنوان کوله پشتی مجازی (و چرا باید)

هنگامی که نام تمام افرادی را که می خواهید اضافه کنید وارد کردید، مطمئن شوید که مجوزهای ویرایش آنها را تنظیم کرده اید. شما می توانید بین مدیر، مدیر محتوا، مشارکت کننده، نظردهنده یا فقط یک بیننده یکی را انتخاب کنید. پس از اتمام، دکمه آبی “ارسال” را برای فعال کردن دعوت انتخاب کنید.

Google Drive همچنین می تواند شما را از دردسر قرض دادن دفترچه یادداشت خود به یک همکلاسی نجات دهد و تضمین می کند که همه اعضای تیم پروژه گروه شما انجام داد دستور کار به روز شده را ببینید. در اینجا نحوه ایجاد یک درایو مشترک برای آن موارد آمده است.

مرحله 1: برگه درایوهای مشترک را انتخاب کنید

وضعیت عضو برای google drive

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

آماده شدن برای کلاس های هر ترم می تواند بر زمان و کیف پول گرانبهای شما تأثیر بگذارد. از زمان همه‌گیری، بسیاری از کلاس‌ها به فرمت‌های ترکیبی یا مجازی روی آورده‌اند و حتی کتاب‌های درسی گران‌قیمت آنلاین شده‌اند. پس چرا همین کار را با کوله پشتی خود انجام ندهید؟ خوب، شاید نه کوله پشتی فیزیکی شما، بلکه محتویات آن است که می تواند هنگام راه رفتن در محوطه دانشگاه شما را سنگین کند؟

یک درایو مشترک ایجاد کنید

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

مرحله 3: دسترسی برای افزودن اعضا را مدیریت کنید

در Google Docs، می‌توانید همه چیز را از تهیه پیش‌نویس مقاله گرفته تا یادداشت برداری انجام دهید. این سرویس برای ایجاد لیست کارهای کلاس از طریق چک لیست و ویژگی های گلوله نیز عالی عمل می کند.

این پوشه های مجازی سازماندهی اسناد خود را در یک مکان آسان می کنند. به جای جستجو در کوله پشتی خود برای جستجو در برگه های کاغذ، حتی می توانید پوشه یا سند مورد نظر خود را در نوار جستجو تایپ کنید.

2. کپی تهیه و علامت گذاری کنید

در اینجا شما آن را دارید، راهی آسان (و رایگان) برای سازماندهی ماندن در حالی که کوله پشتی خود را شلوغ نگه دارید. در حالی که من فقط در مورد برخی از راه های مورد علاقه خود برای استفاده از Google Drive به عنوان یک کوله پشتی مجازی صحبت کردم، بسیاری از ویژگی ها و هک های داخلی دیگر وجود دارد که می تواند تجربه مدرسه شما را بهتر کند. اگر موردی دارید که ذکر نشده است، آن را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!


منبع: https://www.zdnet.com/education/business-management/how-to-use-your-google-drive-as-a-virtual-backpack/#ftag=RSSbaffb68

یکی از رایج ترین عباراتی که در طول دوره لیسانس خود به کار بردم، «اجازه دهید Google Doc بسازم» بود. امیدوارم بعد از خواندن این مقاله شما هم همین را بگویید. Google Docs نه تنها کار شما را به‌طور خودکار ذخیره می‌کند، بلکه حتی می‌توانید با چرخاندن به صورت آفلاین کار کنید روی گزینه در تنظیمات Drive این یک ابزار کاربردی برای زمانی است که در حال تایپ آخرین قسمت‌های مقاله در طول رفت و آمد هستید، یا زمانی که Wi-Fi مدرسه ناپایدار است.

به جای سرمایه گذاری روی پوشه هایی که به ناچار از وزن کاغذهایی که چاپ می کنید می شکند و در جیب های شلخته فرو می کنید، یک پوشه دائمی Drive بسازید. در اینجا چگونه است.

مرحله 1: “+ جدید” را انتخاب کنید

گزینه هایی برای محتوای جدید در Google Drive

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

مرحله 2: یک پوشه جدید ایجاد کنید

اکنون، یک کپی از سند خود در Google Drive خود خواهید داشت. Google Docs به طور خودکار نام سند شما را به “کپی از نام سند اصلی“. البته می توانید نام را تغییر دهید — هر چیزی که فکر می کنید پیدا کردن سند را آسان تر می کند.

همچنین: نحوه ایجاد یک رویداد Google Calendar مستقیماً از Gmail

مرحله 4: وضعیت عضو را تنظیم کنید

پس از اینکه پوشه خود را نامگذاری کردید، در سمت راست صفحه نام پوشه شما و شخصی که آن را ایجاد کرده است (شما) نمایش داده می شود. از اینجا می‌توانید با وارد کردن آدرس ایمیل، اعضا را به پوشه مشترک اضافه کنید.

نکته مفید: از پوشه های فرعی استفاده کنید. می توانید یک پوشه جدید در یک پوشه برای برنامه های درسی، تکالیف، پروژه ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

پس از نامگذاری پوشه(های) خود، می توانید اسناد را با دانلود آنها از وب سایت دوره خود (مانند Canvas یا Blackboard) وارد کرده و در پوشه مناسب آپلود کنید. آپلود به سادگی کشیدن و رها کردن فایل از پنجره دانلودها است.

Google Drive در رایانه

تصویر: Getty Images
در حالی که نوت‌بوک‌های هوشمند عالی هستند، اغلب دارای محدودیت‌هایی برای صفحه هستند و هزینه‌های اشتراک یا قلم اضافی را اضافه می‌کنند. در عوض، می‌توانید با استفاده از Google Drive، سرویس رایگان ذخیره‌سازی مبتنی بر Google که همراه با Gmail شما ارائه می‌شود، کاملاً بدون کاغذ کار کنید.

من که به تازگی از کالج فارغ التحصیل شده ام، اولین کسی خواهم بود که بگویم Google Drive نجات دهنده بوده است. از راحتی لپ‌تاپ یا تلفنم، می‌توانستم اکثر کلاس‌هایم را یادداشت‌برداری کنم، هفته‌ام را برنامه‌ریزی کنم و اسناد حیاتی را مرتب کنم. در اینجا این است که من چگونه این کار را انجام دادم و شما نیز چگونه می توانید.

1. برای هر کلاس یا باشگاه پوشه بسازید

برای افزودن هر چیزی به درایو خود، دکمه “+ New” را در گوشه بالا سمت چپ انتخاب کنید.

توجه داشته باشید، اگر از یک حساب ایمیل .edu استفاده می‌کنید و همکلاسی‌هایی را اضافه می‌کنید که در دامنه هستند، Google باید هنگام جستجوی نام آنها، اطلاعات تماس آنها را به صورت خودکار پر کند.

در سمت راست صفحه اصلی Google Drive، گزینه سوم را در منوی درایو، “درایوهای مشترک” انتخاب کنید.

مرحله 2: یک درایو مشترک ایجاد کنید

در گوشه سمت راست بالای سند خود، دکمه file و سپس “Make a copy” را انتخاب کنید.

در Google Drive جدید اضافه کنید

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

هنگامی که گزینه “درایو مشترک” را انتخاب کردید، یک دکمه آبی در مرکز صفحه ظاهر می شود که از شما دعوت می کند یک درایو مشترک ایجاد کنید. پوشه خود را بر اساس آن نامگذاری کنید.

همچنین: نحوه استفاده از سابقه نسخه Google Docs

4. یادداشت ها را با استفاده از درایو مشترک به اشتراک بگذارید

از آنجا، شما آزاد هستید که برنامه درسی، دستورالعمل‌ها و غیره را علامت‌گذاری کنید و هر نکته‌ای را که برای ادامه مسیر نیاز دارید، بنویسید.

3. با Google Docs به صورت آفلاین کار کنید

هنگامی که دکمه + جدید را تغییر دادید، یک منوی کشویی با گزینه هایی برای ایجاد پوشه ها، فایل ها، فرم ها، برگه ها، اسلایدها و اسناد جدید مشاهده خواهید کرد. این فرآیند ایجادی است که برای اطلاعات جدیدی که می‌خواهید به Google Drive خود اضافه کنید، دنبال خواهید کرد. در حال حاضر، اجازه دهید روی پوشه ها تمرکز کنیم، زیرا آنها ستون فقرات کوله پشتی مجازی هستند.

ابتدا توصیه می کنم پوشه های خود را بر اساس دوره های مربوطه خود نام گذاری کنید. به این ترتیب، پیمایش در پوشه های مختلف در یک نگاه آسان تر خواهد بود.

در گوگل درایو کپی کنید

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

اغلب اوقات، اساتید و معلمان برنامه های درسی، روبریک ها یا درخواست های تکلیف خود را در Google Docs نوشته اند. من همیشه دوست داشتم این اسناد را علامت گذاری کنم، یادداشت برداری کنم یا تاریخ های مهم سررسید را برجسته کنم. در این حالت، می‌توانید یک کپی از یک سند تهیه کنید، هر گونه تغییر و یادداشت را اضافه کنید و این کار را با متن اصلی انجام دهید.

مرحله 1: فایل را انتخاب کنید