مایکروسافت برنامه بومی Teams را که برای سیلیکون اپل بهینه شده است در ماه های آینده عرضه می کند

سیب سیلیسی تیمی بهینه شده

اعتبار: مایکروسافت

مقامات گفتند که همه کاربران مک، از جمله آنهایی که مک های مبتنی بر M1/M2 دارند، به طور خودکار به کلاینت جدید Teams ارتقا خواهند یافت.

مقامات گفتند: “ما در حال ارائه یک نسخه باینری جهانی از Teams در سطح تولید هستیم، به این معنی که به صورت بومی در کل خط تولید مک، از جمله آنهایی که دارای سیلیکون اپل هستند، اجرا خواهد شد.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-to-roll-out-native-teams-app-optimized-for-apple-silicon-in-the-coming-months/#ftag=RSSbaffb68

مایکروسافت برای بهینه سازی برنامه های کلیدی Microsoft 365 خود از جمله Outlook، Word، Excel و PowerPoint برای سیلیکون اپل کار کرده است. مقامات گفتند که کلاینت Teams بهینه سازی شده آینده باید عملکرد قابل توجهی داشته باشد زیرا دیگر نیازی به اجرای شبیه سازی با استفاده از Rosetta 2 اپل نخواهد داشت. مقامات ادعا کردند که افزایش عملکرد باید حتی در هنگام استفاده از چندین مانیتور با وضوح بالا برای تماس ها یا جلسات اتفاق بیفتد.

مایکروسافت در حال آزمایش یک نسخه بتای Teams بهینه سازی شده توسط Apple از فروردین امسال امروز، 3 آگوست، مقامات مایکروسافت گفتند که این کلاینت جدید Teams برای Mac شروع به عرضه به مشتریان خواهد کرد.در ماه های آینده افزایش می یابد“.