مانیتور 34 اینچی بازی خمیده Mi شیائومی 119 دلار تخفیف دارد

اگر به مدرسه برگشته‌اید و می‌خواهید بازی را با خود ببرید، یک مانیتور بازی خمیده می‌تواند تجربه همه‌جانبه‌تری را در بازی‌های ویدیویی شما فراهم کند. شما می توانید یک مانیتور گیمینگ 34 اینچی Mi خمیده شیائومی برای کسری از قیمت رقبای خود با قیمت های بسیار بالا. این مانیتور گیمینگ اکنون 580 دلار قیمت دارد که صرفه جویی می شود 17%.

مانیتور 34 اینچی بازی خمیده Mi شیائومی 119 دلار تخفیف دارد

به‌علاوه، به دلیل صفحه‌نمایش HD، می‌توانید آن را با Roku جفت کنید و نمایش‌های مورد علاقه‌تان را در اتاق خوابگاه خود با صفحه نمایش فوق‌العاده با کیفیت بالا پخش کنید. همچنین می‌توانید از قدرت دیوانه شوید و با نوشتن مقالات در حین پخش برنامه‌های مورد علاقه‌تان، از صفحه برای انجام چند کار استفاده کنید.

شما باید از کد استفاده کنید ZDNET17 برای بدست آوردن قیمت 580 دلار و 17% صرفه جویی کنید قیمت اصلی 699 دلار به اضافه ارسال رایگان. اگر خواهان تخفیف 119 دلاری هستید، توصیه می کنیم همین امروز آن را خریداری کنید تا بتوانید از بازی خود با قیمت کمتر لذت ببرید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/xiaomi-curved-gaming-monitor-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68

مانیتور گیمینگ شیائومی گیم پلی 34 اینچی همه جانبه را به شما ارائه می دهد، با گیم پلی گسترده چهارگانه HD در انحنای 178 درجه مانیتور. این صفحه نمایش فوق عریض 21:9 است که دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز است، بنابراین می توانید بازی های مورد علاقه خود را انجام دهید و از یک تصویر زیبا بدون شبح لذت ببرید. برای انحنای صفحه نمایش نیز 1500R دریافت خواهید کرد.

می‌توانید ارتفاع را تنظیم کنید، یا اگر برای دانشگاه در خانه می‌مانید، می‌توانید آن را روی دیوار خود نصب کنید تا فضای روی میزتان ذخیره شود.