قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | arya-cctv

دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا با تشخیص پلاک خودرو ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند. هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است. آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته مجله خبری دوربین مداربسته آریا است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد. این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود.

  • پیشرفت تکنولوژی توانسته است تحولات زیادی را در زندگی افراد ایجاد کند و ایجاد امنیت یکی از دستاوردهای تکنولوژی است.
  • دوربین مداربسته واید هایک ویژن دوربینی با زاویه دید Wide که برای محیط های داخلی و کوچک بسیار مناسب است.
  • در نتیجه، شما بدون هیچ گونه نگرانی می توانید دوربین هایی که قابلیت دید در شب را دارند خریداری کنید و دیگر نگران حفظ امنیت محیط در طول شب نباشید.
  • دوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند.
  • اگر نمی توانید روش دستیابی را پیدا کنید ، دستگاه شما بی فایده خواهد بود.

از انواع دیگر دسته بندی دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهر می توان به دوربین مکعبی اشاره کرد. این دوربین دارای ظاهر خاص و ویژه ای است و ویژگی های منحصر به فردی دارد. معمولا استفاده از این دوربین به افرادی پیشنهاد می شود که می خواهند دوربین کوچک با قیمت مناسب و ویژگی های متعدد داشته باشند. به طور مثال این دوربین تنها به صورت تحت شبکه نصب می شود و برای نصب آن نیاز به شبکه وای فای است. وقتی صحبت از چگونگی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می شود یکی از سوالاتی که مطرح می گردد در این زمینه است که از این دوربین می توانیم در طول شب نیز استفاده نماییم. با کمک این دستگاه امکان ضبط، پخش و انتقال تصاویر برای شما فراهم می شود.

یو پی اس دوربین مداربسته

برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید. همچنین از دوربین دام 3مگاپیکسلی برای فضاهای داخلی و از دوربین بولت برای فضای خارجی می توان استفاده کرد. در صورتی که برند شما دارای محصولات HD و تحت شبکه باشد قیمت هر دو گروه محصولات در یک فایل قرار دارد. دوربین های تحت شبکه برای کسانی که به طور مداوم در حال حرکت هستند عالی هستند. آنها از یک پروتکل اینترنتی برای ذخیره فیلم ضبط شده در اینترنت استفاده می کنند. بهتر است یک دوربین شبکه بتواند پهنای باند ویدیو را قبل از ارسال به شبکه فشرده کند.

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل (Security Camera 2K (MJSXJ09CM

این امر باعث می شود هر دوربین از یک منبع تغذیه مستقل تغذیه کند و اگر یکی از این منبع های تغذیه از کار بیفتند، کار دوربین های دیگر مختل نمی شود و می توانند به کار خود ادامه دهند. برند هایک ویژن در تولید محصولاتش از تکنولوژی های روز دنیا از جمله هوش مصنوعی استفاده می کند تا کیفیت آنها را به میزان چشمگیری افزایش دهد. همچنین، در تولید دوربین های برند هایک ویژن یکی از بهترین لنزهای دنیا ( لنزهای برند اولسون) مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین هایی که قابلیت دید در شب دارند با استفاده از مادون قرمز تصاویر را ضبط می کنند و این تصاویر کیفیت بسیار بالایی دارند. در نتیجه، شما بدون هیچ گونه نگرانی می توانید دوربین هایی که قابلیت دید در شب را دارند خریداری کنید و دیگر نگران حفظ امنیت محیط در طول شب نباشید. با کارشناسان پروژه شرکت مهر تجارت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخصصی نصب دوربین های مداربسته بهره مند شوید.

وقتی در زمان دسته بندی دوربین مدار بسته بر اساس برند به برند بوش می رسیم دیگر جایی برای صحبت باقی نمی ماند. امروزه، تقریبا تمامی افرادی که با وسایل الکترونیک سر و کار دارند نام برند بوش را شنیده اند. این برند آلمانی است و چیزی که سبب ماندگاری نام محصولات این برند شده است کیفیت بسیار بالای محصولات است. دوربین های مدار بسته برند بوش کیفیت بسیار بالایی دارند و تصاویری را با رزولوشن بسیار بالا ثبت می کنند. پیشرفت تکنولوژی توانسته است تحولات زیادی را در زندگی افراد ایجاد کند و ایجاد امنیت یکی از دستاوردهای تکنولوژی است.

http://66toolkit.ir