دوربین مداربسته یونی ویو برند برتر دوربین مداربسته تحت شبکه

فن آوری جدید به آنالوگ اجازه داده است تا وضوح بالایی را که به آنالوگ HD یا HDCCTV ارجاع شده است، بدست آورد. شرکت ویرا شبکه کاسپین در زمینه شبکه پسیو، اکتیو ، فیبرنوری ، اتاق سرور و دوربین های مدار بسته و ملزومات با بیش از یک دهه تجربه فعالیت میکند. جهت خرید محصولات یا استفاده از خدمات با شماره های شرکت در ارتباط باشید.

  • عوامل دیگری نظیر لنز دوربین، تکنولوژی های بکار رفته شده در ساخت دوربین، جنس بدنه، برند تولید کننده و… قیمت دوربین مداربسته شما را دستخوش تغییر قرار میدهند.
  • دوربین استارلایت به درد افرادی می خورد که از کیفیت بد تصاویر دوربین مدار بسته خود در شب خسته شده اند.
  • و دوربین های مداربسته HDTVI مختص دوربین های هایک ویژن است که وارداتی می باشند.
  • ۸- تنها شرکتی هستیم که از صفر تا ۱۰۰ پروژه ( مشاوره، فروش، نصب و خدمات پس از فروش) ، در کنار مشتریانمان هستیم و آنها را تنها نمیگذاریم.
  • نصب در محیط داخلی یا محیط خارجی می‌تواند منجر به انتخاب متفاوتی شود.

سیستم مداربسته را نمیتوان به صورت مستقیم به سیستم مداربسته متصل کرد. دستگاه مدولاتور در واقع یک نوع تبدیل کننده خروجی دستگاه DVR به ورودی VHF و UHF می باشد. این تبدیل کننده به شما امکان می دهد تا دستگاه DVR را به آنتن مرکزی متصل نمائید. برخی از این تبدیل کننده ها دارای خروجی های متعددی می باشند که امکان اتصال به خروجی های VGA یا HDMI را هم به آنتن مرکزی فراهم می نمایند. مفهوم رزولوشن به همین سادگی است، هر چه اندازه و کیفیت تصویر ثبت شده بیشتر باشد، رزولوشن آن ببشتر است.

دوربین مدار بسته آنالوگ مناسب کدام مکان هاست؟

به اهمیت تامین امنیت در مکان های مختلف پرداخته و تاثیر استفاده از این وسایل را در تامین امنیت و افزایش نظارت بر عوامل مختلف بررسی کردیم. در این باره به کاهش وقوع جرم و فراهم کردن امکان نظارت بر کارمندان و سربازان و … اشاره کردیم. همچنین به انواع این وسیله تاین امنین پرداختیم و ویژگی های هریک را شرح دادیم. این ویژگی ها شامل ویژگی های ظاهری و همچنین محل نصب این دوربین ها مربوط میشد.

دوربین مداربسته در امنیت نقل و انتقالات

همچنین دستگاه های مشکوک را در وای فای، شبکه های محلی و بلوتوث اسکن می کند. بلکه مهم است که دوربین در سطح نور اعلام شده بتواند عکس‌هایی با حداقل میزان نویز ایجاد کند. چون در نور کم، تقویت‌کننده های سنسور دوربین مجبورند به شدت کار کنند، ممکن است نویزهایی احتمالی در طول مدار ایجاد شده و این کیفیت تصویر را از بین ببرد؛ برای اشاره به میزان این موضوع از ضریب سیگنال به نویز استفاده خواهد شد. شناسایی اتوماتیک پلاک خودروها از جمله دستاوردهای دوربین مداربسته می باشد. برد تصویر برداری یعنی حداکثر فاصله‌ای که دوربین می‌تواند تصاویر را با دقت قابل قبول ضبط کند.

لازم به ذکر است که نصب اریا سی سی تی وی در ساختمان های اداری و کاری، باید با آگاهی کارمندان انجام گیرد و حقوق انسانی رعایت شود. برند های هایک ویژن ، داهوا و دی لینک جزو برند های معروف و پر فروش هستند . برند های دوربین مداربسته سامسونگ ، ال جی و پاناسونیک هم جزو محصولات با کیفیت موجود در بازار هستند اما دارای قیمت بالاتری نسبت به برند های یاد شده هستند .

یکی از مزیت های اسپید دام وجود محافظ طلقی است که به دلیل نصب در ارتفاع بیش از 3 متر و زاویه قرار گیری لنز دوربین در کاور طلقی، جهت لنز دوربین اسپید دام مشخص نیست. دوربین مداربسته اسپید دام دارای بدنه فلزی و استاندارد IP67 ,IP68 است که این ویژگی ها ، بدنه دوربین را در مقابل باران و رطوبت محافظت می نمایند. با توجه به ضد آب بودن بدنه ،این دوربین برای محیط‏ بیرون و شرایط سخت آب و هوایی مناسب است. دوربین بولت در کیفیت های متفاوت به صورت شبکه و آنالوگ ساخته شده است از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند. در ضمن ضد آب بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نخواهد بود. دوربین مداربسته مینیاتوری ، پین هول یا سوزنی در ابعاد یک قوطی کبریت ، رایج ترین دوربین مداربسته پنهان است.

هرچه کیفیت ضبط تصویر روی دستگاه دی-وی-آر بالاتر باشد بصورت صعودی قیمت تمام شده سیستم بالاتر می رود و مثلاً یک DVR حرفه ای با کیفیت پخش و ضبط 5 مگاپیکسل قیمتی حدود چهار برابر یک DVR اکونومی با کیفیت فقط پخش 5 مگاپیکسل دارد. معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند. کلیه نمونه تصاویر فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با تصاویر دوربین های مختلف در شرایط متفاوت بر روی این وبسایت قرار داده شده است . شما می خواهید تایید کنید که آیا تجهیزات امنیتی در واقع در بهترین مکان است و هیچ نقطه کوری باقی نمی گذارد. به عنوان مثال، ممکن است به نظر برسد که دوربین در مسیر درستی قرار دارد اما ممکن است تا زمانی که به نمای واقعی دوربین نگاه نکنید، انسداد یا مشکلات خاصی را مشاهده نکنید.

تصور کنید اگر قرار باشد بصورت حضوری به هریک از محله‌های پیروزی, جنت آباد, حسن آباد, زعفرانیه و … مراجعه کرده و خانه به خانه در جستجوی ملک دلخواه باشید چقدر باید زمان زیادی صرف کنید. ما به بازدید خانه‌ها می‌رویم و اطلاعات کامل و دقیق آنها را به همراه عکس جمع‌آوری کرده و پس از کنترل کیفیت در سایت منتشر می‌کنیم. بستری فراهم کرده‌ایم تا مشخصات کامل و دقیق هر خانه را بررسی کرده و انتخابی مطمئن داشته باشید.

با در نظر گرفتن ویژگی های بالا و نیم نگاهی به برند سازنده و شرکت گارانتی کننده می توانید با خرید اینترنتی دوربین مدار بسته از فروشگاه اینترنتی تکنوسان و بدون مراجعه به بازار های حضوری و صرف وقت و هزینه های بالا اقدام به تهیه دوربین نمایید. امروزه بسیاری از ماموران پلیس در سرتاسر دنیا از جمله کشورمان ایران بر روی لباس های خود از دوربین مداربسته کوچک بر روی جلیقه هایشان استفاده می کنند تا از مجرمین در هنگام وقوع جرم مدرک قضائی داشته باشند. شناسایی حرکت یکی دیگر از ویژگی های یک دوربین مدار بسته حرفه ای است. یک دوربین مدار بسته خوب قادر است حرکات افراد، اشیا و وسایل نقلیه را شناسایی کند و به محض شناسایی شروع به ضبط کند و گفتنی است همه ی دوربین های مدار بسته این قابلیت را ندارند و برای داشتن این ویژگی باید سیستم امنیتی خود را ارتقا دهید. یک PTZ از یک شبکه مختصات پشت صحنه برای مدیریت موتورها و سرووهایی که P و T (شیب) را تنظیم می کنند، استفاده می کند.

کارت دی وی آر در واقع رابط بین دوربین های مداربسته آنالوگ با سیستم کامپیوتر است. به دلیل قیمت پایین تر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال این دوربین ها به عنوان دوربین های مداربسته رایج در بازار ایران شناخته می شوند. گرچه اخیرا بازار به سمت دیجیتال شدن پیش می رود و بسیاری از سازمان ها به سوی دوربین های ip متمایل شده اند اما هنوز سرعت جایگزینی این نسل قبلی دوربین ها با نسل جدید دوربین های دیجیتال کند است. امروزه در اکثر کشورهای جهان از دوربین های مداربسته برای کنترل ترافیک وسایل نقلیه در سطح گسترده ای استفاده می شود.