قرارداد توسعه دهنده برد Wi-Fi Netgear: 57٪ تخفیف برای Prime Day 2

آخرین باری که این توسعه دهنده وای فای قیمتی به این پایین در آمازون داشت به سال 2019 برمی گردد. این توسعه دهنده وای فای محدوده وای فای را تا 1500 فوت مربع گسترش می دهد و می تواند به 25 دستگاه متصل شود، بنابراین اگر مشغول هستید خانگی، این توسعه دهنده می تواند مفید باشد. سرعت با دامنه گسترده به خطر نمی افتد زیرا این محصول می تواند تا 1200 مگابیت در ثانیه سرعت Wi-Fi را با استفاده از فناوری دو باند و حق اختراع FastLane (TM) ارائه دهد.

از زمان همه‌گیری، بسیاری از محیط‌های کاری یک مدل کار ترکیبی یا کاملاً از راه دور را اتخاذ کرده‌اند. این بدان معناست که داشتن وای فای قابل اعتماد در خانه بیش از همیشه مهم است. با این حال، اگر خانه شما مانند خانه من است، توزیع وای فای از اتاقی به اتاق دیگر سازگار نیست و هر چه از روتر دورتر شوید، اتصال بدتر است. اگر بتوانید با این موضوع ارتباط برقرار کنید، به این معنی است که می توانید از یک توسعه دهنده Wi-Fi بهره مند شوید و خوش شانس هستید زیرا NETGEAR Wi-Fi Range Extender EX6120 در حال حاضر 57 درصد تخفیف دارد.

همچنین: وبلاگ زنده اکتبر Amazon Prime Day: 200+ بهترین پیشنهاد


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/networking/netgear-wi-fi-range-extender-deal-prime-day-october-amazon-sale/#ftag=RSSbaffb68

این محصول با هر روتر بی سیم یا مودم کابلی کار می کند. اگر خیلی به تکنولوژی علاقه ندارید، نگران نباشید، نصب ساده است. لیست ادعا می کند که راه اندازی حداقل پنج دقیقه طول می کشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با فشار دادن یک دکمه توسعه دهنده را به روتر موجود خود متصل کرده و سپس دستگاه ها را به شبکه خود متصل کنید.

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

Netgear