فروش روتر WiFi 6: 45 دلار تخفیف برای TP-Link Archer AX73 در آمازون وجود دارد

از طرف دیگر، اگر خوشحال هستید که به مدل Wi-Fi 5 نسل قبلی بسنده کنید، روتر TP-Link Archer AC4000 Wi-Fi 5 در بهترین خرید برای 99 دلار، تخفیف 100 دلاری از قیمت خرده فروشی معمولی آن.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/wifi-6-router-sale-tp-link-archer-ax73-deal/#ftag=RSSbaffb68

c69

آمازون | گتی

در حالی که Wi-Fi 5 هنوز کافی است، اگر می خواهید روتر خود را برای چند سال آینده به روز نگه دارید، پروتکل جدید ارزش بررسی دارد. روترهای مش نیز باید در نظر گرفته شوند.

روتر در حال حاضر یکی از لوازم جانبی کلیدی در خانه مدرن است. با انبوهی از سرویس‌های استریم، کنسول‌ها، دستگاه‌های تلفن همراه و محصولات اینترنت اشیا (IoT) برای شبکه و مدیریت، روترهای اساسی که ISP شما ارائه می‌دهد بهترین گزینه نیستند – و به خصوص وقتی صحبت از بهترین بهره‌برداری می‌شود. قرارداد پهنای باند شما

ارتقاء به Wi-Fi 6 (802.11ax) می‌تواند بسیاری از این مشکلات را کاهش دهد، زیرا این پروتکل شامل سرعت‌های سریع‌تر است و تعداد جریان‌ها و کانال‌های موجود در باندها را افزایش می‌دهد و ازدحام را کاهش می‌دهد.

TP-Link AX5400 (Archer AX73) با قیمت 154 دلار به فروش می رسد که 45 دلار یا 23 درصد کاهش قیمت معمولی 199 دلاری را کاهش می دهد.

روترهای قدیمی، زمانی که با سیل درخواست های اتصال مواجه می شوند، می توانند با تنگنا مواجه شوند. این می تواند باعث افت خدمات، تاخیر در جریان محتوا، مشکلات تماس های ویدیویی شود یا باعث شود روتر شما به طور کامل کار نکند و شما را مجبور به راه اندازی مجدد کند.

اگر به دنبال یک روتر جدید هستید، مدل TP-Link Wi-Fi 6 در آمازون به فروش می رسد.