چگونه می توان مادام العمر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری را تنها با 139 دلار دریافت کرد

یافتن سرویس کاربرپسندتر کار سختی است. در حالی که برای استفاده از این تبلیغات به یک حساب Koofr نیاز دارید، می توانید به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید. تنها چیزی که باقی می ماند ذخیره فایل های خود و اتصال حساب های ابری خود است. بنابراین جای تعجب نیست که Koofr در G2، GetApp و Capterra امتیاز 4.6 از 5 را کسب کرده است.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

با یک سرویس ذخیره سازی ابری مانند Koofr، مجبور نیستید این تصمیم را بگیرید. به علاوه، Koofr ارائه می دهد 1 ترابایت فضای ابری مادام العمر این سپتامبر فقط از کد KOOFR استفاده کنید تا طرح خود را با 139 دلار دریافت کنید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

گرفتن چنین تصاویر و فیلم های خیره کننده ای با جدیدترین پهپادها و دوربین های تلفن، یک شمشیر دو لبه است. اکنون، ما همیشه فضای ذخیره‌سازی چنین فایل‌های حجیمی را در لپ‌تاپ و دستگاه‌های تلفن همراه خود نداریم. و هیچ‌کس نمی‌خواهد تصمیم بگیرد که برای باز کردن فضای دائمی چه باید برود.

آیا از قبل یک درایو ذخیره سازی ابری دارید؟ با Koofr می توانید به حساب های ابری موجود خود مانند Google Drive، Amazon، Dropbox و OneDrive متصل شوید. سپس، می توانید همه آنها را در یک مکان مشاهده کنید. این فضای ذخیره سازی ابری خصوصی است که هم ساده و هم ایمن است. می‌توانید از برنامه دسکتاپ Koofr، از طریق WebDAV یا در تلفن‌ها و تبلت‌های خود با استفاده از مرورگر تلفن همراه به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید.

با این طرح زمان محدود، 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری امن دریافت خواهید کرد که می‌توانید در هر جایی که اتصال شبکه دارید به آن دسترسی داشته باشید. کوفر به شما اجازه می دهد انتقال تعداد نامحدود فایل بدون محدودیت اندازه، و حتی ابزارهایی برای کمک به شما در حفظ فضا دارد. ویژگی‌های Duplicate Finder می‌توانند کپی‌هایی را پیدا کنند که ظرفیت غیرضروری را اشغال می‌کنند. همچنین، یک گزینه تغییر نام پیشرفته به شما امکان می دهد دسته ای از نام فایل ها را همزمان تنظیم کنید. به علاوه، هر چیزی که ذخیره می کنید در حین و پس از انتقال رمزگذاری می شود.

اگر از نگرانی در مورد محل نگهداری فایل های اضافی خود خسته شده اید، ممکن است بخواهید Koofr را امتحان کنید. در این ماه، می توانید 1 ترابایت طول عمر دریافت کنید ذخیره سازی ابری کوفر فقط با 139 دلار با کد KOOFR.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-get-a-lifetime-of-1tb-of-cloud-storage-for-only-139/#ftag=RSSbaffb68