سامسونگ در حال حاضر یک تلویزیون 4K 65 اینچی رایگان به شما می دهد، اما پیشنهاد آمازون حتی بهتر است

سامسونگ در حال حاضر یک تلویزیون 4K 65 اینچی رایگان به شما می دهد، اما پیشنهاد آمازون حتی بهتر است

تلویزیون OLED سامسونگ S95D در نمایشگاه CES

جیسون هینر/ZDNET

اوایل این هفته، سامسونگ از قیمت رسمی تلویزیون‌های 2024 خود رونمایی کرد و دریچه‌هایی را برای علاقه‌مندان به سرگرمی و ارتقا دهندگانی که مدت‌ها منتظر آن بودند، باز کرد تا پول خود را برای جدیدترین نمایشگرهای خانگی بگذارند. مانند ال‌جی و TCL، هوش مصنوعی هسته اصلی تلویزیون‌های سامسونگ امسال است که از ضد تابش نور است. مدل OLED S95D به محبوبیت فزاینده قاب تلویزیون به فروتن 4K QLED که اکثر مردم احتمالاً در نهایت خرید خواهند کرد. اوه، و سامسونگ یک تلویزیون 65 اینچی 4K — مدل TU690T 2022 — را با هر کدام از تلویزیون هایش شما از قبل سفارش دهید، پس شیرین است.

کم نیست، آمازون فروش بزرگ بهاره این آخر هفته هر دو با پیشنهاد تلویزیون رایگان سامسونگ مطابقت دارد و با تخفیف ۱۰۰ دلاری برای هر مدل، آن را به مقصدی برای اعضای Prime تبدیل می‌کند تا به جدیدترین مجموعه‌های QLED، OLED، 8K و سبک زندگی ارتقا دهند.

بدون شک، بهترین نمایشگر تلویزیون های 2024 سامسونگ این است S95D OLED، که من و جیسون هینر از ZDNET برای اولین بار در CES در ژانویه به آن نگاه کردیم. مدل قبل از آن، S95C OLED در زمان آزمایش آن فوق‌العاده بود، و جدیدترین مدل با صفحه‌نمایش ضد تابش، یکی از بزرگترین مشکلات پنل‌های OLED امروزی را حل می‌کند: خنثی کردن بازتاب‌های منحرف کننده نور محیط برای تولید. کنتراست بیشتر و به نوعی، شدت رنگ قوی تر.

ارزانتر هم هست مدل S90D که درمان ضد تابش نور را از دست می دهد، اما همچنان یک پردازنده هوش مصنوعی به روز برای افزایش عمق، افزایش نرخ به روز رسانی تا 144 هرتز و ارتقاء 4K بهبود یافته دارد. باید توجه داشته باشم که S90D در اندازه های کوچکتر از 55 اینچ عرضه نمی شود، که در مقایسه با C4 OLED جدید ال جی که در 42 و 48 اینچ موجود است مقایسه می شود.

همچنین: S95D OLED سامسونگ بهترین تلویزیون CES 2024 و بهترین تلویزیون در حال حاضر در جهان است.

ارتقاء بزرگ با امسال قاب تلویزیون توانایی آن برای کاهش نرخ تجدید تا 60 هرتز برای کاهش مصرف انرژی است. در مورد مدل های 8K گران قیمت اما در دسترس تر از همیشه (QN800D و QN900Dسامسونگ امیدوار است که ویژگی‌های ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی و بهبود حرکت آن برای جلب نظر خریداران بالقوه کافی باشد، در صورتی که تلویزیون 65 اینچی پاداش این کار را انجام ندهد.

در پایان، اجازه دهید در مورد “تلویزیون رایگان” صحبت کنیم. این مدل TU690T است که در سال 2022 عرضه شد، با یک پردازنده قابل قبول Crystal UHD 4K (برای ارتقاء مقیاس) و دو درگاه HDMI. فناوری نمایشگر دقیق، که «LED مستقیم روشن» نامیده می‌شود، مانند بهترین مجموعه‌های LED مینی که در ZDNET آزمایش کرده‌ایم، کم‌نور محلی نیست، اما به گفته خریداران آمازون، در اکثر شرایط نوری باید به اندازه کافی روشن شود.

در نهایت، تلویزیون 65 اینچی رایگان، که معمولاً به قیمت 449 دلار به فروش می رسد، نباید دلیل اصلی خرید یکی از مدل های 2024 سامسونگ. اما اگر قبلاً در نظر داشتید یکی از آنها را انتخاب کنید، خواه تلویزیون فریم، OLED یا 8K QLED باشد، داشتن یک مجموعه اضافی برای زیرزمین، اتاق مهمان یا فقط به عنوان پشتیبان، ایده بدتری نیست. و حتی اگر عضو Prime باشید، آمازون 100 دلار اضافی را نیز کسر می کند.

فروش بهاره 2024 آمازون از 20 تا 25 مارس در وب سایت این غول خرده فروشی اجرا می شود.

معامله‌ها در هر زمان ممکن است فروخته شوند یا منقضی شوند، اگرچه ZDNET متعهد به یافتن، اشتراک‌گذاری و به‌روزرسانی بهترین معاملات محصول برای کسب بهترین پس‌انداز است. تیم کارشناسان ما مرتباً معاملاتی را که به اشتراک می گذاریم بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هنوز فعال و قابل دستیابی هستند. اگر این معامله را از دست دادید متأسفیم، اما نگران نباشید – ما دائماً در حال یافتن فرصت‌های جدیدی برای ذخیره و به اشتراک گذاشتن آنها با شما در ZDNET.com هستیم.



منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/samsung-will-give-you-a-free-65-inch-4k-tv-right-now-but-amazons-offer-is-even-better/#ftag=RSSbaffb68