دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | arya-cctv

این برق رسانی به این دوربین ها از طریق مبدل PoE از بستر کابل شبکه انجام می شود و نیازی به سیم کشی برق نخواهد بود که این امر منجر به کاهش هزینه های جانبی شما خواهد شد. PTZ در واقع مخفف Pan (چرخش)، Tilt (دوران)، Zoom (بزرگنمایی) می باشد. دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد. این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است.

http://66toolkit.irاین دوربین‌ها داخل یک محفظه قرار گرفته از این رو از آسیب‌های محیطی مانند گرد و غبار و باران مصون هستند. دوربین‌های تحت شبکه جهت رفع عیوب و ضعف‌های دوربین‌های آنالوگ پدید آمدند. در این دوربین‌ها بجای سیگنال‌های آنالوگ از پالس‌های دیجیتال برای ارسال داده‌ها استفاده می‌شود. در دوربین‌های دیجیتال از زمان دریافت تصاویر به صورت داده‌های دیجیتال تبدیل شده و در نهایت کیفیت تصاویر بسیار بالاتر از دوربین‌های آنالوگ خواهد بود.

  • به طور مثال بهترین دوربین مداربسته برای منزل می تواند با یک دوربین مداربسته برای کاربری صنعتی متفاوت باشد.
  • انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود.
  • این دوربین ها به دلیل استفاده در محیط های با دمای بالا باید دارای قابلیت ضد انفجار باشند.
  • دوربین‌های آنالوگ به CCTV نیز معروف هستند و دوربین‌های دیجیتال یا تحت شبکه را با نام اختصاری IP نشان می‌دهند.

در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل C-Mount است. لنز این مدل دوربین ها جداشدنی است و میتوان لنز آنها را برای ضبط فیلم در مناطق مختلف از نظر فاصله تغییر داد. دوربین‌های C-Mount بزرگ و‌در معرض دید هستند، درنتیجه، مثل دوربین‌های Dome، همانند یک بازدارنده قابل مشاهده هنگام ارتکاب جرم عمل می کنند.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE76D3T-ITPF

به تازگی برای برخی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ دام گنبدی از کاور استفاده می‌کنند. استفاده از این کاورهای خاص سبب شده تا میزان مجله خبری دوربین مداربسته آریا خرابی در اثر رطوبت و ضربه به حداقل ممکن برسد. البته ممکن است در چنین شرایطی میزان مقاومت دوربین مداربسته بررسی شده باشد.

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-B240

در واقع، در برابر حملات سایبری آسیب پذیر شده است و باعث توسعه به نام شبکه های بدون اعتماد شده است. مورد اول انتخاب نادرست کاربران است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب باعث می شود که هارد مذکور باعث سوختگی شود. ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است.