پایگاه اطلاع رسانی پرشین آموزش پکیج آموزش دوربین مداربسته و شبکه

فناوری دوربین‌های HD را می توان در دوربین های مداربسته آنالوگ و دوربین های مدار بسته تحت شبکه پیاده سازی کرد. مجموعه ایران سکوریتی از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه تولید محتوای تخصصی و آموزش نصب دوربین مدار بسته در فضای مجازی و بلاگ آغاز نمود. مهندس حمید وجودی به عنوان مدیر عامل مجموعه این کار را با هدف تاسیس، نخستین مجموعه مستقل در ارائه محتوای آموزشی در حوزه مدار بسته شروع کرد. همین حالا برای اموزش نصب دوربین مداربسته در تهران با ما تماس بگیرید و در کلاس آموزش نصب و تعمیر دوربین مداربسته ثبت نام کنید. آموزشگاه فنی پویان سعی دارد، دوره نحوه کار با دوربین مدار بسته را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت نماید و از مدرک فنی حرفه ای دوربین مداربسته استفاده نماید.

با استفاده از نرم افزار GV-Eye شما میتوانید دوربین های خود را از راه دور به صورت زنده مشاهده نمایید. با استفاده از کانال کابل می توانید آنها را به دستگاه ضبط تلویزیون برسانید بدون اینکه ظاهر وحشتناکی داشته باشد. استاندارد 568B اتصال داده را تضمین می کند و اگر 568B را انجام ندهید و از تستر کابل استفاده می کنید. با این حال ، یک تستر کابل فقط پیوستگی را آزمایش می کند و نه خروجی داده . بنابراین اگرچه انتهای آن یکسان باشد ، برای اتصال داده اترنت کافی نیست.

انواع دوربین مداربسته بر اساس نوع انتقال تصویر

کاربرد فیبر نوری در دوربین مداربسته خود دارای بحثی طولانی است که مطالعه مقاله آن خالی از لطف نمیباشد. دوربین مدار بسته فیبری، پیل هل ، صنعتی ، نیمه صنعتی، دید در شب و اسپید دام نمونه هایی از دوربین های مدار بسته هستند. دوربین‌مداربسته طرفداران زیادی داشته و در بسیاری از مکان‌های عمومی و خانه‌های مسکونی جهت پوشش‌های حفاظتی و‌ کنترلی استفاده می‌شود. علم راه اندازی و اریا سی سی تی وی نصب دوربین‌های مداربسته با تکنولوژی های جدید بسیار گسترده بوده و تعداد متخصصان نصب دوربین‌های مداربسته جدید نسبتاً کم بوده و بازار این تکنولوژی در ایران بسیار رونق پیدا کرده است. برای اتصال دوربین مداربسته به اینترنت نکات امنیتی زیر را در نظر بگیرید. دوربین مداربسته به دو بخش کلی آنالوگ و تحت شبکه تقسیم بندی می شود که در نصب و راه اندازی تفاوت هایی با هم دارند.

این مبدل سیگنال الکتریکی را به سیگنال فیبر نوری تبدیل می کند و بنابراین می توان ویدئوی دوربین را از طریق کابل فیبر نوری منتقل کرد. با این نوع پورت می توان تا 80 کیلومتر، دوربین مداربسته را نصب کرد. همچنین در پایان مجموعه نصب دوربین‌مداربسته شما نحوه نصب انواع دوربین‌ مداربسته در برند های مختلف را نیز فرا‌خواهید‌ گرفت. دی‌اِچ‌سی‌پی وظیفه‌ی تخصیص آدرس آی‌پی خودکار به کلاینت‌های موجود در شبکه را بر عهده دارد و میزبان‌های موجود در شبکه را به صورت پویا یا همان دینامیک آدرس‌دهی و پیکربندی می‌کند.

  • البته با استفاده از حلقه مبدل C/CS امکان سوار کردن لنزهای C روی CS وجود دارد.
  • آموزش نصب دوربین مدار بسته یکی از رشته های پرطرفداریست که از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است.
  • برای هر دوربینی که نصب می کنید در واقع به دو PT-3 ، یک PT-4 و دو اتصال BNC پیچ خورده نیاز خواهید داشت.
  • و همچنین برای ذخیره تصاویر باید یک ضبط کننده و هارد دیسک نیز فراهم نمود که این موارد محدودیت هایی برای افراد ایجاد می کند.
  • بر خلاف دستگاه dvr که به صورت فیزیکی باید به دوربین وصل باشد، دستگاه nvr فقط کافی ست با دوربین ها در یک شبکه قرار گرفته باشند.
  • از خواسته ها و انتظارات و نیاز های خود از سیستم دوربین های مدار بسته، یک لیست تهیه کنید.
در مرحله آخر، بعد از نصب برنامه بر روی سیستم UID و رمز عبور دوربین را به آه آن اضافه کنید و بر روی نرم‌افزار دوربین مدار بسته بدون dvr کلیک کنید تا بتوانید از طریق اینترنت تصاویر ضبط شده توسط دوربین را به صورت آنلاین مشاهده کنید. تصاویر ضبط شده در دوربین های آنالوگ معمولا قابل بزرگنمایی نیستند. در دوربین های مدار بسته ip قابلیت انتقال صدا دو طرفه وجود دارد. همچنین امنیت تصاویر در این دوربین ها نسبت به نوع آنالوگ بیشتر است.

در کلاس آموزش نصب دوربین مداربسته کلیه این موارد بصورت عملی و کاربردی توسط نصاب شرح داده میشود. عدم وجود امنیت در دنیای امروزی سبب شده تا استفاده از دوربین های مداربسته به میزان چشمگیری افزایش یابد. نصب دوربین مداربسته نیازمند دانش بسیار بالایی است تا این کار بدون کوچکترین مشکلی انجام شود. از این رو آموزش دوربین مداربسته می تواند به امری بسیار مهم تبدیل شود. حتی اگر قصد نداشته باشید برای منزل یا محل کار خود دوربین مداربسته نصب کنید چنانچه با دوربین مداربسته و نصب آن آشنا باشید می توانید کسب درآمد کنید.

سایر مطالب مرتبط با این موضوع : آموزش : کتاب و مجلات الکترونیکی

غروب روز گذشته یک‌ فرد مسلح هنگام ورود به حرم شاهچراغ(ع) زائران را به رگبار بست. طبق یک سنت قدیمی شب‌های پنجشنبه مردم شیراز به زیارت حضرت احمدبن‌موسی(ع) می‌روند. تصاویری از داخل حرم مطهر پس از حادثه تروریستی و خادمان را در حال نظافت حرم شاهچراغ(ع) ببینید. اگر پروژه ای برای انجام داری و قصد داری انجام اون رو به افراد حرفه ای بسپاری کافیه که در پارسکدرز عضو بشی و درخواست خودت رو ثبت کنی تا مجری ها اون رو ببیند و برات پیشنهاد ارسال کنند.

برای راه اندازی یک سیستم دوربین مداربسته به چه تجهیزاتی نیاز است؟