بررسی دوچرخه الکتریکی Fiido L3: رفت و آمد شهری راحت به مدت یک هفته با یک بار شارژ

Fiido L3 یک دوچرخه برقی مناسب برای رفت و آمد است.

متیو میلر/ZDNET

خوشبختانه، من هیچ خرابی یا خرابی روی دوچرخه نداشته ام، اما تعجب می کنم که تعویض لاستیک پنچر با چنین چرخ های کوچکی چقدر چالش برانگیز خواهد بود. در اسکوترهای برقی که قبلاً آزمایش کرده ام، برداشتن لاستیک های کوچک بسیار چالش برانگیز بود.

نیمه پشتی دوچرخه الکترونیکی Fiido L3.

متیو میلر/ZDNET

همچنین ببینید: بهترین دوچرخه های برقی: دوچرخه های برقی برتر برای رفت و آمد

خط پایین

من شبیه یک دلقک سیرک به نظر می رسیدم که سعی می کند سریع از تپه های شیب دار رکاب بزند و به دلیل فیزیک طراحی سرعت زیادی نداشتم. با وجود این، توانستم تپه‌ها را با موتور 350 واتی فتح کنم، و با پاهایم که من را با سرعت نسبتاً ثابتی حرکت می‌دادند. این دوچرخه ای نیست که به شما کمک کند تا به طور منظم کوهستانی را به چالش بکشید، اما اگر رفت و آمد نسبتاً مسطح دارید، می توانید اطمینان داشته باشید که Fiido L3 بدون نگرانی در مورد شارژ کردن، شما را به سرعت کیلومترها به آنجا می رساند.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

اگر دوچرخه برقی می‌خواهید که به ندرت مجبور به شارژ کردن آن شوید و دوچرخه‌ای که به ندرت مجبور به پدال زدن آن هستید، Fiido L3 یک گزینه عالی است. گزینه های تاشو زیادی دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/fiido-l3-electric-bike-review/#ftag=RSSbaffb68

علی‌رغم چرخ‌های بسیار کوچک Fiido L3 و ارتفاع من 6 فوت و 1 اینچ، می‌بینم که پایه صندلی و دسته‌های فرمان تا موقعیت سواری بسیار راحت بالا می‌روند. همراه با راحت‌ترین صندلی دوچرخه‌ای که تا به حال آزمایش کرده‌ام، این خودرو با سرعتی حدود 15 مایل در ساعت در Fiido L3 بسیار عالی است. حتی با بالا بردن دسته و پایه صندلی برای قد من، دوچرخه احساس ثبات می‌کند و اصلاً تکان نمی‌خورد، می‌چرخد یا تکان نمی‌خورد.

با توجه به فیزیک طراحی، یک دوچرخه تک سرعته و چرخ کوچک در حین رکاب زدن خیلی سریع حرکت نمی کند، و همانطور که در بررسی ویدیوی من می بینید محدودیتی برای سرعت پدال زدن از تپه ها وجود دارد.

چند عنصر وجود دارد که باید باز شود تا دوچرخه را برای سواری آماده کند. فیدو همچنین نحوه قرارگیری دوچرخه در حالت تا شده را با یک پایه فلزی اختصاصی در پایین که دوچرخه تا شده روی آن قرار می‌گیرد، در نظر گرفت. از حالت تا شده شروع کنید، برای اینکه دوچرخه را برای سوار شدن آماده کنید، موارد زیر را انجام دهید:

امروزه گزینه های زیادی برای دوچرخه های تاشو موجود است و واضح است که Fiido بر روی ارائه یک دوچرخه الکترونیکی با باتری آنقدر بزرگ متمرکز شده است که شما مجبور نباشید در مورد شارژ برای یک هفته معمولی رفت و آمد خود فکر کنید. همچنین یکی از راحت ترین و لذت بخش ترین سواری های موجود در دوچرخه برقی است.

در حالی که باتری شما را برای مسافت طولانی به حرکت در می‌آورد، دوچرخه نیز با خاموشی بسیار خوب حرکت می‌کند، بنابراین هرگز مجبور نیستید آن را پشت سر بگذارید یا کیلومترها آن را تا شارژر بعدی پیاده‌روی کنید. ترمز کردن فوق العاده بود و دوچرخه با یک سکه متوقف می شود، که برای سواری در شهر که در آن رانندگان تمایل دارند اغلب بدون هشدار از جلوی شما بپیچند، مفید است.

دسته و صفحه نمایش Fito L3

همچنین ببینید: دوچرخه برقی Urtopia Carbon یک اثر هنری است که می توانید سوار آن شوید

کارایی

جعبه گشایی و طراحی

طرفداران

  • جامد، با کیفیت بالا تناسب و پرداخت
  • تا می شود تا در صندوق عقب یا کمد جا شود
  • عمر باتری بسیار طولانی
  • زین بسیار راحت
  • چراغ ها، گلگیرها و یک قفسه بار

همراه با راحت‌ترین صندلی دوچرخه‌ای که تا به حال آزمایش کرده‌ام، این خودرو با سرعتی حدود 15 مایل در ساعت در Fiido L3 بسیار عالی است.

در حالی که حالت تمام دریچه گاز عموماً روش ترجیحی برای دوچرخه سواری است، یک روز کلید را فراموش کردم بنابراین از آن برای رفت و آمد در حالت خاموش استفاده کردم. من متوجه شدم که دوچرخه برای گشت و گذار در خیابان های مسطح با باتری خاموش کاملاً خوب عمل می کند، و اگر می خواهید در وزن خود صرفه جویی کنید، در واقع می توانید باتری را بردارید و بدون باتری سوار دوچرخه شوید.

مشخصات فنی

قاب آلیاژ آلومینیوم
اندازه موتور موتور گیربکس 350 وات براشلس
دستیار پدال سه سطح
دامنه دریچه گاز: 80 مایل. کمک سطح 1: 124 مایل
حداکثر سرعت 16 مایل در ساعت
ظرفیت باتری 48 ولت 1113.6 وات ساعت
نمایش دادن نمایشگر LED کوچک با کنترل های دکمه ای
چراغ ها LED جلو و عقب ارائه شده است
صندلی زین فنری بسیار راحت
ترمز دیسک مکانیکی
گلگیرها جلو و عقب ارائه شده است
مقاومت آب IP54
لاستیک ماشین 14 در 1.95 اینچی با چرخ های ماگ
اندازه تا شده 680 × 660 × 450 میلی متر
سواری، باز شده، اندازه 1240 × 580 × 1040 میلی متر
ظرفیت بار 330 پوند
ارتفاع سوار پشتیبانی می شود قد 5 تا 6.5 فوت
وزن دوچرخه 52 پوند

عصر 13 صندلی

صفحه نمایش کوچک اما کاربردی است.

متیو میلر/ZDNET

هنگامی که افراد Fiido برای اولین بار در مورد بررسی دوچرخه الکتریکی L3 با من تماس گرفتند، نیشخندی زدم و فکر کردم هیچ راهی وجود ندارد که یک دوچرخه تاشو با چرخ کوچک برای رفت و آمد روزانه من کاربردی باشد. اما مشابه نحوه عملکرد ساعت‌های ورزشی GPS به‌جای ساعت‌ها مانند ساعت‌های هوشمند، دوچرخه‌های برقی برد بلند Fiido L3 برای شما طراحی شده است که بدون نگرانی از باتری سوار شوید. همین موضوع را نمی توان در مورد دوچرخه های الکترونیکی با اندازه مشابه گفت.

در حالی که لازم نیست نگران فضایی برای نگهداری دوچرخه در خانه خود باشم، از دوچرخه‌های تاشو قدردانی می‌کنم، زیرا فقط خودروهای سدان کوچک و قدیمی‌تری دارم و اینکه بتوانم یک دوچرخه تاشو را در صندوق عقب قرار دهم و آن را به مکانی برای سواری ببرم. فایده فوق العاده توجه داشته باشید که فرمان در حالت تا شده کمی به اطراف می چرخد، زیرا هیچ مکانیزم گیره یا بازدارنده ای برای سفت نگه داشتن وسایل در هنگام جمع شدن دوچرخه وجود ندارد.

L3 بیشتر یک اسکوتر برقی است که شما روی آن می نشینید، و وقتی به عنوان چیزی که بیشتر اوقات در حالت تمام گاز استفاده می شود نزدیک شوید، متوجه خواهید شد که یکی از راحت ترین و سرگرم کننده ترین دوچرخه هایی است که می توانید سوار شوید. اطراف یک شهر

چراغ‌های روشن جلو و عقب، یک قفسه بار عقب، گلگیرهای جلو و عقب، یک پایه کوچک و زنجیر چرخ همگی نصب شده و آماده خروج از جعبه هستند. رنگ حرفه‌ای و شیک به نظر می‌رسد در حالی که جوش‌ها، فلز و هر جنبه‌ای از دوچرخه به خوبی ساخته شده‌اند و محکم هستند. تمام عناصر تاشو به طور ایمن در جای خود قفل می شوند و در حداکثر سرعت دوچرخه ثابت می مانند.

عنصر تعیین کننده Fiido L3 به وضوح باتری عظیم 48 ولتی 1113 وات ساعتی است که تقریباً دو برابر ظرفیت بیشتر دوچرخه های برقی است. Fiido کار بسیار خوبی در قرار دادن باتری در مرکز دوچرخه در زیر صندلی انجام داد تا دوچرخه به خوبی متعادل بماند، حتی با چنین باتری عظیمی. زین راحت دارای یک اهرم خلاص کننده است که به شما امکان می دهد پشتی صندلی را بلند کنید تا بتوانید باتری را بدون برداشتن کل پایه صندلی خارج و وارد کنید.

Fiido L3 در جعبه‌ای نسبتاً کوچک برای دوچرخه برقی وارد شد، بنابراین وقتی نوار را برش می‌دادم مطمئن نبودم چه انتظاری داشته باشم. به نظر می رسد که دوچرخه کاملاً مونتاژ شده است و فقط صندلی و پدال باقی مانده است تا سریع و آسان نصب شود. این سریع‌ترین سرعتی است که من در تجربه‌های تست دوچرخه‌های الکترونیکی خود تجربه کرده‌ام، از ورود تا سوار شدن، بنابراین اگر در مونتاژ دوچرخه چندان راحت نیستید، اصلاً نگران نباشید.

Ebike Fiido L3 پارک شده است

Fiido L3 از وسط تا می شود.

متیو میلر/ZDNET

پشت Fiido L3 بیرون پارک شده است

باطری برای راندن یک سوار 165 پوندی 80 مایل در حالت دریچه گاز یا 120 مایل با کمک پدال 1 درجه بندی شده است. من یک سوارکار 245 پوندی هستم، بنابراین برد کمتر از این خواهد بود. با توجه به رفت و آمد معمولی من با دوچرخه حدود 8 مایل در روز، می توانم تمام هفته را بین شارژ طی کنم. اینکه بتوانید یک دوچرخه مسافرتی را در آخر هفته ها شارژ کنید بدون اینکه به باتری آن بیندیشید، یک استدلال قانع کننده برای Fiido L3 است.