با این سنسور رنگی کوچک 84 دلاری، فوراً هر رنگی را که دوست دارید مطابقت دهید

عکاسان، طراحان حرفه‌ای و کسانی که خود را انجام می‌دهند، همگی با مشکل گاه غیرقابل حل تلاش برای مطابقت کامل با رنگ موجود آشنا هستند. اما دیگر نیازی نیست با استفاده از آزمون و خطا خود را دیوانه کنید زیرا اکنون می توانید فوراً با هر رنگی که می بینید مطابقت دهید با سنسور رنگی Nix Mini V2.

جای تعجب نیست که همه درباره ویژگی‌های راحت سنسور رنگی Nix Mini V2 هیجان زده می‌شوند. مانند CNET مشاهده می کند، “Nix از پیش کالیبره شده است و نیازی به کار در قسمت شما ندارد.” در حالی که قابل مشروب کردن توصیه می کند، “سنسور رنگی مینی Nix می تواند ابزاری عالی برای تغذیه کمال گرایی ذاتی شما باشد.”

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

فناوری حالت جامد Nix Mini از طریق بلوتوث متصل می‌شود و انرژی آن توسط یک باتری قابل شارژ تامین می‌شود. یک کابل micro USB با تمام دوشاخه‌های استاندارد، و همچنین دسترسی رایگان مادام‌العمر به آیفون و اندروید Nix Digital و برنامه‌های Nix Paints همراه است.

شروع به تطبیق رنگ ها فورا و بی نقص کنید. دریافت کنید Nix Mini Color Sensor V2 در حال حاضر در حالی که فقط با قیمت 83.95 دلار به فروش می رسد، 15٪ تخفیف از قیمت معمولی 99 دلاری استیکر.


منبع: https://www.zdnet.com/article/instantly-match-any-color-you-like-with-this-84-mini-color-sensor/#ftag=RSSbaffb68

سپس به سادگی از برنامه Nix Digital استفاده کنید تا فوراً اسکن را با کدهای HEX، CMYK، LAB، و sRGB برای وب سایت ها یا رسانه های خود مطابقت دهید. یا اگر می خواهید از ابزار قطره چکان فتوشاپ استفاده کنید یا دقیقاً بیش از 100000 رنگ از برندهای برجسته رنگ مانند بنجامین مور، شروین ویلیامز و غیره را مطابقت دهید، از برنامه Nix Paints استفاده کنید. می‌توانید پالت‌های مورد علاقه را در برنامه‌ها ذخیره کنید و آنها را برای مراجعات بعدی سازماندهی کنید. حتی می توانید رنگ ها را با مشتریان، همکاران و دوستان از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Nix Mini جیبی طراحی شیک و پیچیده ای دارد. این می تواند نور محیط را مسدود کند و با منبع نور کالیبره شده خود دقیق ترین خوانش ها را ارائه دهد. این دستگاه می تواند انواع سطوح مانند دیوارهای رنگ شده، پارچه، وینیل، چرم، پلاستیک، رنگ و موارد دیگر را اسکن کند.