این تبلت جوهر الکترونیکی یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید

بیایید با نکات مثبت شروع کنیم. پس از استفاده بیش از یک ماه از تبلت جوهر الکترونیکی، من هنوز تحت تأثیر الگوهای بی‌پایان برای استفاده قابل تنظیم – چه برای یادداشت‌ها، تقویم‌ها، یا سازماندهی کلی- و همچنین تنظیمات متعدد قلم، از جمله یک خط ریز، نشانگر هستم. ، و قلم خوشنویسی. رابط می تواند رنگ و ضخامت هر ضربه قلم را نیز تنظیم کند و به من اجازه می دهد متن را برجسته کنم تا جزئیات مهم را بعداً به خاطر بسپارم.

پاک کردن متن نیز آسان است. در نوار وظیفه، می‌توانم بین پاک کردن اشتباهات تایپی کوچک در مقابل حذف کل بخش‌ها با دور متنی که باید پاک کنم، یکی را انتخاب کنم. واضح است که الهامات زیادی از تبلت‌های جوهر الکترونیکی محبوب‌تر در بازار گرفته شده است.

با قیمت اولیه از 299 دلار، ممکن است Supernote برای برخی از دانشجویان و کارکنان اداری گران به نظر برسد. با این حال، اگر متوجه می‌شوید که یادگیرنده لمسی هستید و هنگام یادداشت کردن یادداشت‌ها بیشترین بهره‌وری را دارید، تبلت e-ink ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. برای بیشتر توصیه‌ها، رتبه‌بندی ZDNET از بهترین تبلت‌های نوشتاری دیجیتال را بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-e-ink-tablet-is-one-that-you-should-take-note-of/#ftag=RSSbaffb68

علاوه بر این، خوشحالم که می بینم می توانم چندین لایه را در یک سند ایجاد کنم یا صفحاتی را در سند منتقل کنم تا یادداشت های منسجم بیشتری ایجاد کنم. تبلت رقیب ReMarkable 2 عملکرد مشابهی را ارائه می‌کند، اما زمانی که قلم و قاب را که باید جداگانه خریداری کنید، گران‌تر است. برخی دیگر از ویژگی‌های مشترک شامل نوار وظیفه متحرک و توانایی Supernote برای علامت‌گذاری و جستجوی عناوین است، که وقتی سعی می‌کنید مثلاً یک برنامه عمل از جلسه هفته گذشته را به خاطر بسپارید، عالی است.

وقتی صحبت از طول عمر شد، به همان اندازه خوشحال شدم که می‌توانم اسناد Microsoft Word را با A5 X ویرایش کنم و آنها را در دو سرویس ابری جداگانه آپلود کنم – Dropbox و یک فضای ذخیره‌سازی ابری اختصاصی Supernote. از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به تبدیل تبلت به یک کتاب خوان الکترونیکی برای خواندن کتاب از سرویس Kindle آمازون، ایجاد رمزهای عبور امنیتی، ورودی نمایشگر و قابلیت تنظیم کالیبراسیون و موارد دیگر اشاره کرد.

بیشتر: بهترین تبلت های یادداشت برداری که می توانید بخرید

تبلت Supernote A5 X

من همچنین بزرگترین طرفدار قرار دادن وضعیت باتری در منوی تنظیمات نیستم. (حداقل گزینه ای برای تغییر حالت نمایش بدهید!) این واقعاً تا آنجاست که مشکلات Supernote وجود دارد. در حالی که من نمی توانستم آن را به طور منظم ببینم، پس از بیش از یک ماه استفاده – با حدود یک تا دو ساعت در روز – سطح باتری تبلت تنها به 62٪ کاهش یافته بود.

تبلت نوشتن دیجیتال Supernote A5 X

ربکا آیزاکس/ZDNET

تبلت‌های جوهر الکترونیکی زیر مجموعه‌ای کوچک اما همیشه در حال رشد قرار می‌گیرند که به دانش‌آموزان و متخصصان کمک می‌کند تا روی کارها متمرکز بمانند – چه یادداشت برداری، اسکن از طریق فایل‌های PDF یا فقط خواندن. به عنوان شخصی که برای برنامه ریزی پروژه ها، ایجاد یادآورهای شخصی و موارد دیگر، یادداشت های دست نویس می گیرد سوپرنوت A5 X که آزمایش کرده ام ابزاری حیاتی در برنامه روزانه من بوده است. این تبلت مقرون به صرفه‌ترین تبلت E-ink با ۲۹۹ دلار نیست، اما معتقدم ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. در اینجا دلیل آن است.

با این حال، هیچ چیز عالی نیست، به خصوص برای قیمت رقابتی Supernote. مشکلی که من در مورد تبلت متوجه شدم این بود که چگونه گاهی اوقات در هنگام نوشتن در اواسط استروک عقب می ماند، حتی اگر ورودی چند ثانیه بعد به دست بیاید. این لحظات بسیار کم بود، و هر بار اتفاق می افتاد که من به سرعت روی دستگاه خط می زدم. اما اگر به طور طبیعی سریع یا برای سرعت می نویسید، تاخیر می تواند یک اختلال جزئی باشد که منجر به یک مشکل واقعی می شود.

قلم تبلت می تواند با انواع سبک ها و تنظیمات ضخامت یادداشت برداری کند.

ربکا آیزاکس/ZDNET

بیشتر: تبلت Kindle Scribe در مقابل ReMarkable 2