چگونه تیم های فناوری بزرگترین بانک آمریکا را در یک دوره دیجیتال نگه می دارند

متخصصان فناوری چه نوع مهارت ها یا آموزش هایی را باید دنبال کنند یا برای ارائه بهتر CX برتر ارائه دهند؟ هاوس می گوید: «همیشه در طول حرفه خود کنجکاو و برای یادگیری چیزهای جدید باز باشید. تغییر قابل توجهی به سمت استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، مانند یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، و محاسبات ابری، برای ایجاد ابزارهایی که به بهترین شکل به تقاضای مشتری پاسخ می‌دهند، صورت گرفته است.

امین می‌افزاید که نزدیک‌تر کردن متخصصان فن‌آوری به جایی که اقدام با مشتریان است، به جذب استعدادها نیز کمک می‌کند. “این ساختار جدید همچنین تلاش‌های ما را برای استخدام و توسعه شغلی هدایت می‌کند. مردم می‌خواهند در این ساختار کار کنند – بنابراین یکی از عوامل متعددی است که استعدادها را جذب می‌کند، از جمله فرهنگ و مقیاس هدف محور ما.”

می‌گوید: «تکنولوژیست‌ها در زمینه محصول، طراحی و داده‌ها و تجزیه و تحلیل جایگاهی برابر با همکاران خود در میز دارند. گیل هاوسمدیر ارشد اطلاعات در چیس: “این ساختار همکاری و تبادل تجربیات و دیدگاه‌های متنوع را تقویت می‌کند، تصمیم‌گیری را تسریع می‌بخشد و به نوآوری دامن می‌زند.”

همچنین: وقت آن رسیده است که تیم های فناوری صدای خود را در تجربه مشتری بیابند

از سه ماهه دوم سال 2022، چیس 60.7 میلیون مشتری فعال دیجیتالی داشته است – افزایش 7 درصدی نسبت به سال گذشته – و 47.4 میلیون مشتری فعال تلفن همراه – جهش 11 درصدی نسبت به سال گذشته. می‌گوید: «ما در طول چرخه توسعه محصولات و ویژگی‌های جدید، زمان زیادی را صرف تحقیقات کاربران می‌کنیم روحان امین، مدیر ارشد محصول در چیس. نحوه استفاده مشتریان از برنامه و وب‌سایت ما، ظاهر و احساس این تجربیات را نشان می‌دهد. به طور متوسط، مشتریان ما 20 بار در ماه وارد برنامه ما می‌شوند. برای پرداخت صورت‌حساب، تنظیم سپرده‌های پس‌انداز خودکار، سرمایه‌گذاری یا رزرو سفر».

امین ادامه می‌دهد که هر یک از تقریباً 100 تیم محصول Chase، «محصول، داده‌ها و تجزیه و تحلیل، طراحی، و رهبر فناوری خاص خود را برای تسریع نوآوری و تصمیم‌گیری دارند». این تیم‌ها روزانه با هم کار می‌کنند و بر ایجاد تجربیات مشتری‌محور با طراحی زیبا در اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت ما تمرکز دارند. با کار کردن با یکدیگر به روشی یکپارچه، ما به این می‌رسیم که چه تجربیاتی از مشتری می‌خواهیم ایجاد کنیم یا فناوری را ارتقا دهیم و بسازیم. صحنه هایی برای حمایت از آنچه مورد نیاز است.”

این نقش رو به رشد متخصصان فناوری در CX در Chase Bank در حال انجام است، که سازمان خود را برای تقویت همکاری بین تیم‌های محصول، داده‌ها و تجزیه و تحلیل، طراحی و فناوری خود ساختار داده است.

هاوس می‌گوید: «من فن‌آورانی را که به دنبال تأثیرگذاری بر زندگی مصرف‌کنندگان هستند تشویق می‌کنم تا شرکتی را بیابند که هم با ارزش‌های آنها همسو باشد و هم به آنها فرصت ایجاد شغل و تأثیرگذاری در مقیاس را بدهد. که ما استخدام می کنیم.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-technology-teams-keep-americas-largest-bank-on-a-digital-course/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: این شرکت محبوب ترین محل کار سال 2022 نامیده شده است

لپ‌تاپ باز با آرم بانک چیس.

شاتر استاک

هاوس می گوید: فرهنگ محل کار نقش کلیدی در ایجاد تجربه CX ایفا می کند، هاوس می گوید: «آنچه بسیاری از فناوران تیم من از جمله خود من دوست دارند، توانایی تأثیر مستقیم بر بیش از 66 میلیون خانواری است که ما در ایالات متحده خدمت می کنیم… این که بتوانیم به مشتریان خود کمک کنیم تا از پول خود نهایت استفاده را ببرند، در عین حال ساختن فناوری که تجربیات دیجیتالی را در برنامه و وب سایت ما تقویت می کند، بسیار ارزشمند است.”

یک KMPG اخیر نظر سنجی از 1000 مدیر فناوری، تاکید روزافزونی بر تجربه مشتری در برنامه ریزی خود پیدا می کند. نزدیک به 46 درصد از پاسخ دهندگان CX را به عنوان هدف اولیه برای سرمایه گذاری در فناوری سازمانی عنوان می کنند. این به معنای تأکید فزاینده بر مشارکت مستقیم با CX برای تیم های فناوری است.