آیا می خواهید برای هک اخلاقی مطالعه کنید؟ شما می توانید با این بسته گواهینامه 35 دلاری

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

شما می توانید به این دوره ها در رایانه، تبلت و تلفن خود دسترسی داشته باشید. تازه کارها باید با «یادگیری هک اخلاقی: مبتدی تا پیشرفته» شروع کنند، زیرا به طور خاص برای کسانی که تجربه فناوری اطلاعات ندارند طراحی شده است. حتی شامل یک دوره خرابی دستورات ضروری سیستم پایتون و لینوکس است.

شروع یک حرفه جدید مبارزه با جرایم سایبری با بسته کامل گواهینامه هک اخلاقی امنیت سایبری 2023، فقط با 34.99 دلار موجود است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/want-to-study-for-ethical-hacking-you-can-with-this-35-certification-bundle/#ftag=RSSbaffb68جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

درک پایه ای از مفاهیم مرتبط با هک اخلاقی برای “دوره کامل هک پایتون: مبتدی تا پیشرفته” توصیه می شود. و اگر با فن‌آوری‌های اولیه وب مانند HTTP، HTML، Document Object Model و مواردی از این قبیل آشنا هستید، می‌توانید به «دوره کامل تست نفوذ اخلاقی و هک کردن اخلاقی» بروید.

شما مهارت های عملی هک را توسعه دهید در “هک کردن شبکه های بی سیم عملی از ابتدا” و “یادگیری هک عملی با استفاده از Metasploit از ابتدا”. “Ethical Hacking & Penetration Testing Bootcamp with Linux” به شما مهارت های عملی هک، از جمله نحوه راه اندازی آزمایشگاه خود را می آموزد. در حالی که “هک اخلاقی: اسکن شبکه توسط Nmap و Nessus” نشان می دهد که چگونه از Nmap برای کشف شبکه ها و بررسی دستگاه های آسیب پذیر استفاده کنید.

قبل از شرکت در “TOTAL: CompTIA PenTest+ (PT0-002)” باید اطلاعاتی را که در امتحانات CompTIA Security+ و Network+ پوشش داده شده است بدانید، اما این گواهینامه رزومه شما را توربو شارژ می کند. اگر مهارت‌های اولیه فناوری اطلاعات دارید و به رزبری پای علاقه دارید، «هک عملی با استفاده از رزبری پای» باید برای شما جذاب باشد.

جرایم سایبری همچنان در تعداد و شدت افزایش می یابد، بنابراین تقاضا برای مهارت های امنیت سایبری همچنان در حال افزایش است. و اکنون، شما می توانید مطالعه برای گواهینامه های هک اخلاقی تایید شده، حتی بدون پیش زمینه فنی، با این مجموعه آموزش امنیت سایبری 10 دوره برای 34.99 دلار

خدمات وب آمازون پلتفرم محاسبات ابری پیشرو در جهان است و “دوره تخصصی مدیریت امنیت AWS و امنیت AWS” با امتیاز 4.7 از 5 ستاره مورد علاقه دانشجویان است. این توسط آکادمی Oak ارائه شده است که توسط متخصصان فناوری تاسیس شده است و در مهارت‌های مورد تقاضا مانند کدنویسی، امنیت سایبری، موبایل، توسعه بازی، کسب درآمد از اپلیکیشن و غیره تخصص دارد. شما در مورد محاسبات ابری، امنیت و موارد دیگر که برای مشاغل با درآمد خوب در این زمینه لازم است، یاد خواهید گرفت.