اگر یک مانیتور لمسی قابل حمل می خواهید، Desklab 411 دلار تخفیف دارد

صفحه نمایش لمسی احتمالاً بزرگترین نوآوری رابط کاربری در 50 سال گذشته بوده است، به طوری که ما اغلب آن را بدیهی می دانیم. و با این حال، هنگامی که زمان کار فرا می رسد، بسیاری از ما خود را به همان صفحه نمایش های مانیتور غیرتعاملی قدیمی رها می کنیم. Desklab قصد دارد آن را با یک تغییر دهد صفحه نمایش لمسی خارجی که پاسخگو، واضح و سازگار با تغییر شرایط نور است.

علاوه بر این، مانیتور دارای پورت های کمکی 3.5 میلی متری و کانکتورهای USB-C و HDMI است، بنابراین می توانید به راحتی آن را به تبلت، لپ تاپ، دسکتاپ یا حتی تلفن خود متصل کنید. همچنین نیازی به نصب نرم افزاری نیست – به سادگی آن را وصل کرده و از منظره لذت ببرید. مشتری تایید شده Gary E. به اشتراک گذاشت: “من دریافتم که این محصول کاربردی و فوق العاده است و ورودی های آن بیش از اندازه کافی برای اتصال به تقریباً هر لپ تاپ، تبلت یا دستگاه دیگری است.”

هم اپل و هم ویندوز Desklab را دادند بررسی های محکم، و حتی با قیمت فعلی خود جذاب تر است. خوانندگان ZDNet می توانند آن را دریافت کنند مانیتور لمسی قابل حمل Desklab 4K 289.99 دلار، از 700 دلار کاهش یافته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/add-a-touchscreen-monitor-to-your-office-or-gaming-rig-for-289-99/#ftag=RSSbaffb68این منظره چشمگیر است، حتی اگر فقط از مانیتور به عنوان یک صفحه نمایش استفاده کنید یا فیلم تماشا کنید. وضوح 4K بسیار شفاف است و صفحه نمایش دارای قابلیت های ضد تابش است که این وضوح را در فضای باز یا داخل ثابت نگه می دارد. بلندگوهای داخلی صدایی چشمگیر ارائه می دهند و اگر مانیتور را با پایه پایه جفت کنید، می توانید آن را در عرض چند ثانیه نگه دارید. . در نهایت، سازگاری صفحه لمسی می تواند یک تغییر دهنده بازی برای ارائه ها، انجام چند کار در محل کار یا حتی بازی با نینتندو سوییچ باشد.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

اگر هرگز از صفحه نمایش لمسی برای کار استفاده نکرده اید، این صفحه انتقال را آسان می کند. به اندازه‌ای باریک است که در اکثر کیف‌های لپ‌تاپ قرار می‌گیرد و وزن آن کمتر از یک پوند و نیم است، به این معنی که می‌توانید آن را تقریباً در هر جایی ببرید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.