آموزش نصب دوربین مدار بسته نگهبان سیستم

خدمات این وب سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع اصلی می‌باشند. به دلیل پیشرفت بسیار سریع در این حوزه،این دوربین ها نیز در حال تغییر و رو به رشدی هستند که تمایل به مصرف را در کاربران بسیار افزایش داده و روز به روز نیز در حال گسترش هستند. کلمه IRIS در لغت به معنای عنبیه می باشد و در لنزها مشابه به آن وظیفه تعیین مقدار نور عبوری از لنز به سمت عنصر تصویر برداری را به عهده د ارد. در دوربین های دیجیتالی این امکان تغییر زوم لنز با عباراتی نظیر 6X-10X-20X و غیره بیان می شود. به عنوان مثال زوم قابل تنظیم 8 الی 48 میلی متری معادل 6X می باشد. رنج های تغییر دیگری نیز مانند 3.5 الی 8 یا 48 الی 75 میلی متر نیز وجود دارند.

  • به طور خلاصه اصول کار سیستم های CCTV به این صورت است که ابتدا تصاویر توسط دوربین های مدار بسته دریافت شده و برای نمایش و پخش به مانیتور انتقال داده می شود.
  • این حسگرها حاوی یک یا چندین میلیون پیکسل هستند و به کاربران اجازه می دهند تا جزئیات بیشتری از صحنه نمایش را مشاهده کنند.
  • اما در نظر داشته باشید که بازار نصب دوربین های مداربسته روز به روز داغ تر خواهد شد.
  • باید توجه داشته باشید که دوربین مداربسته و نحوه اتصال به کار گرفته شده در محیط‌های مسکونی با شرکت‌های فوق‌امنیتی، تفاوت زیادی با یکدیگر دارند.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
همین طور نیاز به یک مودم هم دارید که باید با استفاده از یک کابل شبکه به NVR متصل شود. در سیم کشی حد المقدور طوری کار کنید که طول سیم ها به کمترین مقدار ممکن برسد. توجه داشته باشید که با افزایش طول سیم متصل شده به دوربین ها کیفیت تصاویر دریافتی کاهش خواهد یافت. با کابل فیبر نوری می توان دوربین مداربسته کل شهر را به شبکه بندی کرد.

توجه داشته باشید که نام و پسورد اغلب دستگاه‌های یوزری، ادمین است. توجه داشته باشید که حتماً پورت‌های پیش فرض موبایل و وب دستگاه را تغییر دهید. مانیتور نیز یک دستگاه پخش تصاویر ویدیویی می باشد که از طریق اتصال با دستگاه DVR قادر خواهد بود تصاویری ویدیویی را به صورت آنلاین پخش نماید. در بعضی از موارد ما نیاز داریم تا دوربین در رویت نباشد از دوربین های مخفی استفاده می گردد.

تازه های نرم افزار : امنیت

حتما بررسی شود در تصویر مورد نظر دوربینی ، شی یا مانع مزاحمی وجود نداشته باشد و یا حتی جهت وزش باد و گرد و غبار و همچنین محل عبور حشرات و پرندگان را نیز در صورت امکان بررسی نمایید تا تصویر در آینده با مشکل تاری ، کثیفی و … مواجه نشود . سعی شود دستگاه DVR مدار بسته شما در اتاقی مخصوص باشد تا سطح دسترسی افراد به دستگاه کاهش یابد . توجه داشته باشید که دستگاه و دوربین های آریا گستر الکترونیک دارای گارانتی طلایی 20 ماهه هستند و در صورت خرابی زیر 24 ساعت تعمیر و یا تعویض خواهند شد و حتی بعد از پایان زمان گارانتی محصول خدمات تعمیر و یا تعویض با حداقل هزینه انجام خواهد شد .

بهترین آموزشگاه دوربین مدار بسته

دانلود رایگان 5 جزوه آموزشی درس رله و حفاظت رله و حفاظت یکی از مباحث بسیار مهم مهندسی برق در گرایش قدرت می باشد. نگهداری از تلویزیون به صورت اصولی، عمر مفید آن را افزایش می دهد و شما را از خریدن دوباره دستگاه جدید و یا مراجعه به تعمیرکار بی نیاز می کند. در رابطه با نویز های الکترومعناطیسی که به صورت اعواج یا موج های متحرک در تصویر مشخص میشود مشکل معمولا در کابل کشی دوربین ها یا اتصالات آنهاست که باید تمام فیش های BNC را تست و تعویض کنیم. اگر مشکل حل نشد مجبور خواهیم شد مسیر کابل کشی را تغییر دهیم یا از تقویت کننده در مسیر استفاده کنیم.

با فراگیری علم دوربین مداربسته درآمد عالی کسب نمایید.

این دوره به صورت عملی بوده و کارآموز با تجهیزات واقعی سرو کار دارد. چرا که دوره نصب دوربین مداربسته به صورت غیر حضوری حق مطلب را ادا نمیکند و نصب دوربین مسئله ای است که باید به شکل عملی با آن دست و پنجه نرم کرد. امروزه آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته بسیار است، ها بسیاری از این مراکز arya-cctv.ir دوره های آموزشی نصب دوربین مدار بسته را در تهران و دیگر شهرستان ها برگزار می کنند. کیفیت دوره، آموزش عملی نصب دوربین مدار بسته، جامع و کامل بودن سرفصل های آموزشی، اعتبار آموزشگاه برخی از مهم ترین موضوعاتی است که پیش از ثبت نام دوره آموزش دوربین مدار بسته بایستی مورد توجه قرار گیرد.