یک کاربر مایکروسافت از Outlook عصبانی شد. دوستداران مایکروسافت مبارزه کردند


نماد Outlook بر روی صفحه نمایش با انگشتی که می خواهید آن را لمس کنید.

توماس تروتشل/گتی

این ساده‌ترین و مهم‌ترین فن‌آوری‌هایی است که می‌توانند ما را بسازند، ما را بشکنند، یا تبدیل به کوچ‌کننده‌های عمومی سرسخت کنند.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

ایمیل بگیرید شما می خواهید که به روشی ساده کار کند. شما می خواهید افرادی که آن را ایجاد کرده اند بدانند شما چگونه از آن استفاده می کنید و می خواهید آنها را با آن وفق دهند.

در عوض، شما را به سمت سطح بالاتری از هوس سوق می دهد. به حدی که مجبور می شوید یک ویدیوی TikTok بسازید.

حداقل برای کاربر TikTok @maselreb این اتفاق افتاد.

او ارایه شده فقط بیست ثانیه نگرش ماهرانه شروع شد: “Outlook توسط شخصی ایجاد شد که هرگز در تمام زندگی خود نیازی به ارسال ایمیل به یک فرد مجرد، انجام یک کار از طریق پست الکترونیکی نداشت.”

شروعی تکان دهنده برای یک سخنرانی است. که او به دنبال آن بود: “آنها از یک کبوتر حامل استفاده می کنند، زیرا به سادگی راهی وجود ندارد.”

همچنین: نحوه فراخوانی ایمیل در Outlook

چشم انداز منفی

با توجه به اینکه هرگز در TikTok صحبت نکرده‌ام، تصور می‌کنم بسیاری از مردم فقط احساسات خود را در آنجا بیان می‌کنند و تصور می‌کنند که شاید هیچ‌کس آنها را نبیند.

با این حال، اینجا نشسته‌ام، تنها یک روز پس از اینکه @maselreb سخنان خود را بیان کرد و به نظر می‌رسد که احساس صلح در جهان مختل شده است.

بیش از 1.1 میلیون بازدید، 220000 لایک و بیش از 3000 کامنت نشان می دهد که بسیاری از مردم نسبت به سرویس ایمیل مایکروسافت احساسات غیرقابل قبولی دارند.

لطفا تصور کنید که این احساسات یک طرفه نیستند.

اوه، البته کسانی بودند که با هم هماهنگ بودند. نمونه: “هیچ چیز شهودی نیست، من به معنای واقعی کلمه گاهی اوقات نمی توانم دکمه ارسال را پیدا کنم.” نمونه دوم: “اینکه مجبور شوید ایمیلی را که در حال تهیه پیش نویس خود هستید رها کنید تا به تقویم خود نگاه کنید و سپس 30 دقیقه برای یافتن پیش نویس ایمیل صرف کنید.”

سپس این بود: “من واقعاً فکر می کنم حداقل 30٪ از روز من صرف یافتن یک پیوست در یک ایمیل در یک رشته ایمیل می شود. و سپس منصرف می شوم.”

اعتراف می‌کنم، به‌عنوان یک کاربر قدیمی Hotmail/Outlook، مطمئناً قبل از اینکه به طرز عجیبی به آن‌ها عادت کنم، با چنین پدیده‌هایی مواجه شده‌ام.

بزرگترین درد من با Outlook این است که با داشتن آن به عنوان ایمیل پیش‌فرض در آیفون، ایمیل‌های جدید در یک تاپیک به انتها منتقل می‌شوند. بنابراین، برای پیدا کردن ایمیل جدید باید تمام مسیر را در تاپیک پیمایش کنید. این انسان نیست

همچنین: نحوه اضافه کردن امضای ایمیل در Outlook

Outlook من بهتر از آشفتگی گوگل شماست

با این حال، این رشته TikTok منظره جذابی را به نمایش گذاشت — تعداد زیادی از افرادی که معتقدند Outlook هنوز بهتر از Gmail است.

در آنجا فکر می‌کردید که طراحی نرم‌افزار گوگل باید ظریف‌تر از مایکروسافت باشد. به نظر می رسد که برای خیلی ها اینطور نیست، حتی اگر تفاوت چندان زیاد نباشد.

حتی @maselreb می‌گوید: “من OutlOok را بهتر از GMaiL دوست دارم” بله، من مردن در خواب را بهتر از چاقو خوردن دوست دارم، اما این بدان معنا نیست که در جهنم نیستم.”

بیایید دقیق تر باشیم.

یکی از TikToker ارائه کرد: “LMAO این بدترین و بحث برانگیزترین نظر من است، اما من Outlook را بیشتر از gmail در این مرحله از نظر عملکردی دوست دارم.”

دیگری زمزمه کرد: “Outlook بسیار کاربردی است و بسیار بهتر از gmail.”

افکار مفصل تری وجود داشت. مانند: “Gmail در جستجو بهتر است. از همه راه های دیگر، Gmail زباله ای است که اگر ایمیل های زیادی دریافت می کنید، استفاده کنید.

همچنین: مایکروسافت: این باگ در برنامه اندروید TikTok می‌توانست اجازه سرقت حساب کاربری با یک کلیک را بدهد

نرم افزار سازمانی احساسی است

همانطور که من در میان این هجوم عمومی احساسات مرتبط با ایمیل پیمایش می کردم، آنچه واضح بود این بود که بسیاری واقعاً معتقدند Outlook بهتر است، همانطور که بسیاری واقعاً معتقدند Gmail یکی از بدترین ساخته های بشریت است.

یکی از طرفداران مصمم مایکروسافت گفت: “مشکل این است که هر ابزار تجاری دیگر مایکروسافت شگفت انگیز است.” تصور این است که Outlook چندان شگفت‌انگیز نیست. طبیعتاً، من دوست دارم بشنوم که Word چگونه شگفت‌انگیز است، اما می‌ترسم متقاعد نشم. چیزهای گرانبهایی در مورد Word وجود دارد.

لطفا کمک کنید. من شروع به کشف کردم که نرم افزار سازمانی واقعاً یک موضوع احساسی است.

تلخ ترین – و مطمئناً مهم ترین – تفسیر با این کلمات ساده بود: “گوگل بهتر از این نیست. نمی دانم چرا هیچ یک از آنها نمی توانند بعد از این سال ها کار کنند.”

همچنین: شش بهترین خدمات میزبانی ایمیل: شما به یک آدرس حرفه ای نیاز دارید

وقتی چنین نرم‌افزار حیاتی برای دهه‌ها وجود داشته است و هنوز هم این حجم از حیرت را برمی‌انگیزد، ارزش این را دارد که بپرسیم چرا چنین اصول طراحی ضعیفی در وهله اول به آن متصل شده است.

آیا ممکن است کسانی که آن را طراحی کرده اند این کار را صرفاً برای خودشان انجام داده باشند، بدون اینکه از هیچ نوع درک غریزی از رفتار واقعی انسانی لذت ببرند؟ (این رفتار انسان‌های واقعی است که نرم‌افزار نیستند.)

آیا در واقع نیاز مبرمی به بازنگری اساسی در مورد ساده‌ترین و مهم‌ترین نرم‌افزار سازمانی ما وجود دارد، به طوری که ما نتوانیم هر روز به سمت وزارت Doolally بپیچیم؟

گوگل، مایکروسافت، اپل و دوستان. شما چی فکر میکنید؟ به من ایمیل بزنید و امیدوارم ایمیل شما را جایی پیدا کنم.


منبع: https://www.zdnet.com/article/a-microsoft-user-raged-against-outlook-microsoft-lovers-fought-back/#ftag=RSSbaffb68