چگونه Avaya عملکرد مرکز تماس را به متاورس می آورد

همچنین: در اینجا نحوه متاورس می تواند شغل آینده شما را متحول کند

برای Avaya، آوردن متاورس به مرکز تماس آن فرآیند پیچیده ای نبود. در GITEX، من با نیدال ابولطایف، رئیس بین‌المللی Avaya صحبت کردم، و او به من گفت: “ما فقط به عنوان یک کانال دیگر به آن نگاه می‌کنیم. Avaya OneCloud CCaaS کاملاً ابری است و برای باز بودن طراحی شده است، بنابراین کانال دیگری برای تعامل با مشتری می تواند به سرعت و بدون هیچ گونه اختلالی انجام شود.”

ما هنوز در مراحل اولیه متاورز هستیم، بنابراین نمونه های واقعی زیادی وجود ندارد. در واقع، اکثر رهبران فناوری اطلاعات که من با آنها صحبت می‌کنم به فناوری آینده‌نگر علاقه‌مند هستند، اما مطمئن نیستند که چگونه از آن استفاده کنند یا موارد استفاده عملی تجاری چیست.

متاورس دبی را می توان به عنوان دوقلوی دیجیتالی از تمام فرآیندهای دولتی مورد نیاز برای ایجاد یک تجارت در شهر در نظر گرفت.

آوایا سال‌هاست که پای ثابت این رویداد بوده و از نظر تاریخی در برجسته کردن فناوری و نوآوری خود از طریق موارد استفاده مشتری موثر بوده است.

متاورس در راه است و دیدن یک نمونه عملی در غرفه Avaya در GITEX خوب بود. موضوع “نوآوری بدون اختلال” آوایا که در نمایشگاه استفاده شد، مهم است زیرا فناوری جدید اغلب چرخه های پذیرش طولانی دارد. هر نوع اختلال در کسب و کار خدمات مشتری، درآمد یا پیامدهای دیگری دارد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/networking/how-avaya-is-bringing-contact-center-functionality-to-the-metaverse/#ftag=RSSbaffb68

در حالی که ماموریت Avaya در چند سال گذشته ایجاد “تجارب مهم” بوده است، موضوع غرفه GITEX آن “نوآوری بدون اختلال” بود. روشی که Avaya متاورس را در OneCloud CCaaS ادغام کرد، بر این موضوع تأکید دارد. مشتریان Avaya می‌توانند با متاورس آزمایش کنند و قابلیت‌های مرکز تماس را بدون نیاز به وارد کردن یک پلتفرم جدید یا انجام یک ارتقای اساسی اضافه کنند.

متاورس

تصویر: XH4D/Getty Images

این راه حل مشترک از دیدگاه دبی برای تبدیل شدن به یکی از برترین شهرهای متارورس حمایت می کند و قرار است در دهه آینده ده ها هزار شغل مرتبط با متاورس ایجاد کند، زیرا شهر به دنبال استفاده از محیط مجازی برای افزودن به اقتصاد قوی از قبل است. امارات متحده عربی.

در جیتکس جهانی کنفرانس هفته گذشته در دبی، ارائه دهنده سخت افزار و نرم افزار ارتباطات آوایا نشان می دهد که چگونه فناوری آن می تواند در یک تجربه متاورس ادغام شود. GITEX به یک کنفرانس فناوری برتر در سراسر جهان و رقبا تبدیل شده است CES برای حضور

یکی از جنبه های منحصر به فرد منطقه خلیج فارس این است که بخش دولتی نوآوری را هدایت می کند و استانداردهایی را برای شرکت های خصوصی تعیین می کند. در ایالات متحده یا اروپای غربی، اغلب سازمان‌های دولتی را می‌بینیم که از نظر فناوری، گاهی تا یک دهه نیز عقب مانده‌اند. من چندین بار به دبی رفته ام و تحت تاثیر سطح پذیرش فناوری در سراسر شهر قرار گرفته ام. پهپادها، ربات‌ها، دوربین‌های ویدیویی و اینترنت اشیا معمولاً برای بهبود زندگی مردم استفاده می‌شوند و اکنون متاورس در راه است.

اگر مشتری با مشکل مواجه شود، کاربر می تواند از طریق رابط متاورس در ارتباط با یک نماینده مرکز تماس با Avaya OneCloud CCaaS (به عنوان خدمات با مرکز تماس بگیرید). مشتریان می توانند با عوامل مجازی در متاورس تعامل داشته باشند، با یک نماینده زنده از طریق تماس تلفنی صحبت کنند یا حتی از برنامه های رسانه های اجتماعی مانند واتس اپ متا استفاده کنند.

در حال حاضر، اگر شرکتی بخواهد بیاید و در دبی تجارت کند، چندین کار باید انجام شود، از جمله گرفتن مجوز و درخواست ویزای کار. به جای تکمیل این وظایف با رانندگی به سازمان‌های دولتی و ساختمان‌های اداری، که ممکن است بر اساس ترافیکی که در دبی تجربه کردم، ساعت‌ها طول بکشد، همه کارها را می‌توان در متاورس تکمیل کرد. برخی از خدمات را می توان از طریق وب انجام داد، اما حتی این می تواند چالش برانگیز باشد زیرا هر آژانس وب سایت خود را دارد.

اگر یک نکته کلیدی برای رهبران کسب و کار از این بیماری همه گیر وجود داشته باشد این است که هیچ کس نمی داند آینده چه خواهد بود، که بر اهمیت چابکی تجاری تأکید می کند. یک پلتفرم باز مانند OneCloud CCaaS به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا سریعاً استراتژی خدمات مشتری خود را برای برآورده کردن خواسته‌های فعلی بدون نیاز به ارتقای عظیم تطبیق دهند.

دبی متاورس یک دوقلوی دیجیتالی از فرآیندهای تجاری ایجاد می کند

در حالت ایده‌آل، شهروندان و کسب‌وکارها می‌توانند به همه خدمات در حالت ترکیبی دسترسی داشته باشند که در آن خدمات وب، متاورس، یا فیزیکی همگی تجربه‌ای یکسان را ارائه می‌دهند.

همچنین: متاوره در حال آمدن است و تهدیدات امنیتی از قبل رسیده است

این نمونه از یک دوقلو دیجیتال همچنین برای ارائه خدمات شهری استفاده می شود که می تواند در صنایع دیگر مانند خرده فروشی، آموزش عالی، املاک و مستغلات، و بازی تکرار شود.

در اینجا، تیم آوایا دبی با شریک خود همکاری کرد، راه حل های آوانزا، و نتیجه را در غرفه Avaya در GITEX به نمایش گذاشت. آوانزا یکی از ارائه دهندگان راه حل تحول دیجیتال برتر در منطقه خلیج فارس است.

آوایا، شریک آوانزا برای زنده کردن متاورس

در تئوری، پس از راه‌اندازی و اجرا، سازمان‌ها می‌توانند از نسخه متاورس خدمات دولتی برای تقویت یا حتی جایگزینی خدمات فیزیکی استفاده کنند.

جالب است به این فکر کنیم که Avaya کجا می تواند این فناوری را ببرد. در GITEX سال گذشته، آوایا یک برنامه املاک و مستغلات ساخته شده با شرکت املاک مستقر در دبی را به نمایش گذاشت. ویژگی های EMAAR، که برنامه ای ساخته بود که خریداران احتمالی می توانستند از آن برای بازدید از ساختمان ها و صحبت با نمایندگان به صورت مجازی استفاده کنند. این برای بیماری همه گیر طراحی شده است، اما مانند هر چیز دیگری در جهان، هنگامی که یک فرآیند دیجیتالی شود، بازگشت به عقب دشوار است. منطقی است که چیزی مانند برنامه مبتنی بر EMAAR را با متاورس همراه کنید و به خریداران اجازه دهید با نمایندگان، بانکداران، مدیران املاک یا سایر افراد در متاورس صحبت کنند.

این رابط حتی امکان انتخاب املاک و مستغلات را فراهم می کند، جایی که کاربران می توانند به نسخه های مجازی ساختمان ها بروند، یک دفتر طراحی کنند و مناظر زیادی را که دبی ارائه می دهد تجربه کنند. متاورس دبی همه چیز مورد نیاز برای شروع یک کسب و کار را در یک مکان گرد هم می آورد: فیزیکی و مجازی.

Avaya مرکز تماس را به metaverse می آورد