شکستنی ترین آیفون ها؟ عملکرد آیفون 14 در تست های سقوط

همچنین: آیا آیفون شما در حالت تعلیق شارژ می شود؟ در اینجا معنی آن چیست و باید چه کاری انجام دهید

آیفون 14 پرو مکس - کرک شده

طرح های حفاظتی Allstate

Allstate Protection Plans استفاده از محافظ صفحه و کیس را توصیه می کند، زیرا همانطور که می بینید تست های افت قبلی، ثابت شده است که قاب ها در محافظت از شیشه پشتی آیفون موثر هستند. من آسیبی که یک آیفون در اثر افتادن آن بدون قاب می‌تواند متحمل شود، هم از این ویدیو و هم از تجربه خودم دیده‌ام، بنابراین فعلا و برای همیشه با قاب و محافظ صفحه‌ام ازدواج خواهم کرد.

اپل چند سال پیش با استفاده از آیفون 12 گوشی های خود را با محافظ سرامیکی و شاسی آلومینیومی یا فولادی به روز رسانی کرد تا آن ها را کمی مقاوم تر در برابر ترک و خش کند.

همچنین: آیا قاب آیفون 13 من روی آیفون 14 جدید قرار می گیرد؟

انداختن آن به پشت در یک پیاده رو منجر به ایجاد شیشه برآمده در پنل پشتی، با ترک های بولسی در یک طرف و همچنین آسیب به محفظه دوربین شد.

قبل از اینکه آیفون 14 پرو مکس جدیدم برسد، یک قاب و محافظ صفحه نمایش روی پیشخوان آشپزخانه ام منتظر بودم. برخی از کاربران ترجیح می دهند به طور کلی موارد را رد کنند، اما من یکی از آنها نیستم. یک آیفون کاملاً جدید چیزی نیست که من هر سال بخرم، بنابراین احساس می کنم باید از سرمایه خود محافظت کنم، به خصوص که زندگی پرمشغله من اینطور به نظر می رسد که در حال اجرای یک تست سقوط دائمی در آیفون خود هستم.

اگر مستعد تصادف هستید و در گذشته یک یا دو آیفون شکسته اید، می توانید در مورد برنامه های حفاظتی بیشتر بدانید وب سایت Allstate.

همچنین: من یک اشتباه بزرگ اپل واچ مرتکب شدم

برنامه‌های حفاظتی Allstate که قبلاً به نام SquareTrade شناخته می‌شد، یک سری آزمایش‌های رباتیک را روی بزرگترین مدل‌های سری 14 اپل انجام داد: آیفون 14 پلاس و آیفون 14 پرو مکس. شرکت این کار را برای جهنم انجام نمی دهد. Allstate ارائه می دهد طرح های حفاظت از تلفن برای پوشش حوادث، مسائل الکتریکی و باتری، و سایر خرابی ها و عیوب محصول.

در طول سال ها، اپل به دنبال ایجاد تعادل بین طراحی شیک و دوام برای گوشی های خود بوده است. این شرکت در سال 2010 از آیفون‌های با پشت‌بان فلزی به پشت شیشه‌ای رفت و آمد کرد، سپس به پشتی‌های فلزی بازگشت تا در سال 2017 دوباره به شیشه تبدیل شود.

زمانی که آیفون 14 پرو مکس به صورت رو به پایین در پیاده رو از ارتفاع 6 فوتی رها شد، دارای شکاف هایی بود که در کنار و از گوشه ای ظاهر می شدند. با این حال، انداختن آن به پشت منجر به شکسته شدن کامل پنل پشتی با تکه‌های شیشه از دست رفته شد، اگرچه دوربین همچنان کار می‌کرد.

با این حال، آیفون 14 پلاس یک لحظه درخشان داشت: هنگامی که به سمت پایین پله‌های سنگ فرش شده در فضای باز به پایین افتاد، فقط در گوشه‌های آن دچار خراش‌های جزئی شد و پنل‌های شیشه‌ای جلو و عقب را دست نخورده باقی گذاشت.

آیفون 14 پرو مکس

همچنین: آیا می خواهید آیفون خود را تعمیر کنید؟ این کیت تعمیر گجت است که باید تهیه کنید

خط 14 و 14 پلاس دارای معماری داخلی کاملاً متفاوتی نسبت به مدل‌های پرو و ​​پرو مکس هستند که باز کردن گوشی را از جلو و عقب برای دسترسی به مواردی که برای تعمیر نیاز دارید آسان می‌کند – یعنی شکستگی پشت یا پنل جلویی. . آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس تنها با برداشتن صفحه نمایش از جلو باز می شوند.

من امسال قصد خرید یک آیفون جدید را نداشتم. من هنوز در حال استفاده از آیفون XS Max خود بودم تا اینکه حدود یک ماه پیش کودک نوپایم آن را در سینک آشپزخانه انداخت. زمانی که آن گوشی از بین رفت، تصمیم گرفتم به سراغ مدل جدید آیفون 14 پرو مکس بروم، و امیدوارم تا زمانی که گوشی قبلی من دوام بیاورد. بنابراین وقتی نتایج آخرین آزمایش‌های دراپ آیفون 14 را دریافت کردم، به عنوان یک مالک جدید کاملاً علاقه مند شدم.

عملکرد آیفون 14 در تست های سقوط

اپل با جدیدترین مدل‌های خود سعی کرده بهترین‌های هر دو دنیا را بیابد: همه مدل‌ها دارای پنل‌های محافظ سرامیکی در جلو و پشت هستند، اما آیفون 14 و 14 پلاس دارای یک طرف آلومینیومی صاف هستند که در 14 از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. پرو و ​​پرو مکس.

آیفون 14 پلاس

این باعث می‌شود که آیفون 14 نسبت به مدل‌های قبلی آیفون و آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس قابل تعمیر تر باشد، که اگر می‌خواهید به یکی از این مدل‌های جدید ارتقا دهید، باید به آن توجه کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/the-most-breakable-iphones-how-the-iphone-14-fared-in-drop-tests/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: کیف برای نگهداری آیفون قدیمی شما

پنل های قابل جابجایی آیفون 14 صفحه جلویی و شیشه پشتی را نگه می دارند، در حالی که فریم آلومینیومی تقریباً کل ساختار داخلی گوشی را نگه می دارد، به این معنی که اپل ساختار داخلی تنها یک خط از تلفن های جدید خود را به طور کامل بازطراحی کرده است.

آیفون 14 پلاس از ارتفاع 6 فوتی به پایین، به صورت روبه‌رو در یک پیاده‌رو به پایین افتاد و در نهایت با شیشه‌های شل و شکسته از صفحه جلویی، با برخی ترک‌های bullseye در امتداد یک طرف و گوشه‌ای به پایان رسید. این کار به هیچ وجه کار کردن با تلفن را دشوار می‌کرد، زیرا شیشه شل به اندازه‌ای بود که به طور بالقوه انگشتان را برمی‌انگیخت.

آیفون 14 پلاس - کرک شده

طرح های حفاظتی Allstate

بزرگترین نکته این است که هر دو آیفون 14 پلاس و 14 پرو مکس پس از اولین افت شدیدا ترک خوردند یا شکستند، جایی که ثابت شد آیفون های 12 و 13 از بادوام ترین گوشی های اپل هستند و تا قبل از این که سقوط کرد، آسیب جدی ندیدند. قطره دوم یا سوم.

من بدم می آید بگویم که آیفون 14 پرو مکس تقریباً به خوبی آیفون 14 پلاس در تست های سقوط عمل نکرده است.

این به این دلیل است که آیفون 14 پرو مکس همچنان ساختار داخلی تقریباً یکسانی با مدل های قبلی دارد و آن را از یک پیشرفت قابل تعمیر دور می کند، اما آیفون 14 و 14 پلاس ممکن است چنین باشند.

آیفون 14 پرو مکس شکسته شد

تصویر از Allstate Protection Plans

اگرچه هر دو آیفون 14 پلاس و 14 پرو مکس در حین آزمایش های افتادن آسیب شدیدی به شیشه پشتی متحمل شدند، اما اولی دارای پنل های پشتی قابل جابجایی است که تعمیر آنها را آسان تر می کند. مورد دوم مطابق با فایروال‌های قابل تعمیر قبلی اپل است: تعویض شیشه پشتی آیفون 14 پرو مکس شما را حدود 549 دلار فقیرتر می‌کند.

با این حال، من از انداختن 14 پرو مکس روی پله اجتناب می کنم. هنگامی که این مدل روی همان پلکان سنگفرش شده به پهلو افتاد، با پنل پشتی ترک خورده، گوشه های کوبیده، دکمه های فرورفته و آسیب به محفظه دوربین مواجه شد. با این حال، تلفن و دوربین به عملکرد عادی خود ادامه دادند.

مرور: آیفون 14 پرو نوآوری های بسیار بیشتری را با همان قیمت سال گذشته بسته بندی می کند