قیمت دوربین مداربسته CCTV آی تی بازار | arya-cctv

همانطور که متوجه شدید این محصولات به صورت آنالوگ و تحت شبکه تولید می شوند. با توجه به این موضوع که دوربین های تحت شبکه بر روی گوشی های موبایل مجله خبری دوربین مداربسته آریا قابل نصب هستند، خرید این دوربین ها طرفداران بیشتری دارد. شما میتوانید خرید آنلاین دوربین مدار بسته از فروشگاه اینترنتی هایک تجارت اقدام کنید.

  • در زمان صحبت در مورد انواع دسته بندی دوربین مدار بسته بر اساس برند باید با اشتیاق بسیار ویژه ای در مورد برند سونی صحبت کنیم.
  • این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد.
  • وقتی صحبت از شکل انواع دوربین مداربسته می شود یکی از دوربین هایی که سریعا به یاد می آید دوربین مداربسته دام است.
  • ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • در این راستا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته دست به ابداع فناوری هایی برای تنظیم نور سفید در تصاویر زده اند که AWB یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی آن می پردازیم.
  • این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود.

جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید. برای خرید پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند.

ویژگی های دوربین:

تعداد دوربین هایی که در یک محیط به کار برده می شوند به موارد مختلفی بستگی دارد. گاهی شخصی می خواهد تنها دوربین بر روی کارکنانش باشد تا بتواند نحوه عملکرد آنها را زیر نظر بگیرد. در این شرایط با توجه به بزرگی محیط می توان تعداد دوربین ها را مشخص کرد.

پکیج دوربین مداربسته ارزان 16 عددی | خرید دوربین مداربسته ارزان

در ابتدا CCD سرعت پایین (با مدت زمان نوردهی زیاد) و سپس CCD سرعت بالا (با مدت زمان نوردهی کم) تصویر را پیمایش میکنند. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود دارد. این دوربین می تواند در رزولیشن ۷۲۰P تصاویر را با حداکثر فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد. در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید.

از لحاظ ساختاری می توان کیس بدنه دوربین مداربسته را چه دام باشد چه بالت در یک دسته بندی دیگر قرار داد که جنس بدنه دوربین مدار بسته می باشد. خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد. امروزه دوربین مداربسته دام داهوا و دوربین مداربسته دام هایک ویژن جزو پرفروش ترین دوربین های دام موجود در بازار محسوب می شوند. نوع لنز یکی از عواملی است که در کیفیت تصویر و زاویه دید دوربین مداربسته تاثیر می گذارد. دوربین های دام بر اساس نوع لنز به دو دسته لنز ثابت و لنز متغیر تقسیم می شوند.

http://66toolkit.ir