نصب دوربین مداربسته مراحل نصب دوربین مداربسته رادیس

مقالات آن در قسمت “مقالات آموزشی” گرداوری شده است و شاید بنا به هدف شروع اموزش نصب دوربینهای شبکه در این جا، نیاز به تفصیل آن ها نباشد و چنانچه علاقه مند به کسب اطلاعات در این زمینه هستید می توانید به بخش مربوطه و همچنین انتهای همین صفحه مراجعه نمایید. تبلیغ بنری و تراکتی داشته باشید.به تدریس مباحث مرتبط با نصب دوربین مدار بسته در آموزشگاه های فنی بپردازید.از طریق ارسال رزومه برای نمایندگی های دوربین مداربسته به استخدام این شرکت ها درآیید. در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته تمامی مباحث مربوط به مراحل نصب دوربین مدار بسته از سوکت زدن و تنظیمات DVR و NVR تا آموزش انتقال تصویر از دوربین مدار بسته روی موبایل و روی کامپیوتر، تنظیمات دوربین مدار بسته و عیب یابی آن آموزش داده می‌شود. اموزش نصب دوربین مداربسته توسط مجموعه ترازنت به کاراموزان داده می شود که به صورت عملی نحوه نصب را یاد خواهند گرفت. در این دوره نصب دوربین مداربسته، ترازنت سعی کرده است تا از نکات و اصولی خاص برای یادگیری استفاده کند. نصب دوربین های مداربسته به نسبت مدل و انواع مختلف آن، آموزشی متفاوت خواهد داشت.

  • دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته برای کلیه علاقه مندان به این شغل، افرادی که با نصب دوربین مدار بسته آشنایی دارند اما می خواهند در این رشته حرفه ای شوند، دیگر رشته های مرتبط با آموزش نصب دوربین مدار بسته مناسب است.
  • نصب دوربین مدار بسته بدون dvr کار بسیار راحت و آسانی است و شما می‌توانید به راحتی آن را بر روی گوشی همراه خود راه‌اندازی کنید.
  • دوربین نباید در جهت تابش نور مستقیم خورشید یا مقابل یک لامپ پرنور نصب شود، مورد بعد در این رابطه مربوط به محیط های تاریک است.
  • اگر بعد از نصب با مشکلات اتصال روبرو هستید، ممکن است لازم باشد اتصالات RJ45 را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید این کار را به درستی انجام دادید.
  • پس از آن که دوربین را نصب کردید شروع به کابل کشی و داکت کشی کنید.

بسیاری از آموزشگاه ها پس از پایان دوره هیچ گونه پشتیبانی به کارآموزان ارائه نداده و برخی به ازای پشتیبانی مبالغی را دریافت می کنند. نحوه نصب و جانمایی، تنظیمات مربوط به ضبط تصویر، زمان، انتقال تصویر و غیره آشنا می شوید. بعد از نصب دوربین تحت شبکه، باید نسبت به راه‌اندازی دوربین و انجام تنظیمات اولیه آن اقدام کنید. در ادامه به طور کامل مراحل راه اندازی دوربین تحت شبکه را توضیح می‌دهیم.

آنچه که باید در نصب دوربین مدار بسته مورد توجه قرار بگیرد، تعداد و نوع دوربین های مورد نیاز، قیمت، محل مناسب برای نصب دوربین ها، نوع کابل و تجهیزات جانبی سیستم و … است. ما در این مطلب آموزش گام به گام نصب دوربین مداربسته را به شما توضیح می‌دهیم. در ادامه آموزش نصب دوربین مدار بسته آنالوگ و توربو اچ دی، به دو کابل نیاز اریا سی سی تی وی خواهیم داشت. اغلب دوربین ها با ولتاژ ورودی 12 ولت کار می کنند بنابراین جهت تغذیه آنها به مبدلی نیاز است تا برق 220 ولت شهری یا ups را به 12 ولت مورد نیاز دوربین ها تبدیل کند و دوربین را روشن کند. در سیستم های کوچک معمولا برق مورد نیاز برای کارکردن دوربین را از منبع تغذیه که معمولا کنار دستگاه DVR تامین می کنند.

برای عددی کردن مقادیر آنالوگ در هنگام تبدیل ویدئوی آنالوگ به دیجیتال می توان بر اساس خطوط تلویزیونی از حداکثر تعداد پیکسلی تولیدی استفاده کرد. در آمریکای شمالی و ژاپن برای ویدئوی آنالوگ از استاندارد NTSC و در اروپا از استاندارد PAL استفاده می شود. وضوح تصویر استاندارد NTSC،480 خط و نرخ به روز رسانی خطوط آن 60 خط (حدود 30 فریم در ثانیه) است که به زبان فنی i نمایش داده می شود. بخش اول که پیکسل ها را مشخص می کند و در حقیقت همان فتودیود است و بخش دوم که ترانزیستورهای مختلف IC (مدار مجتمع) سیستم را تشکیل می دهند. دوربین های رنگی با اختراع و استفاده از الگوریتم اصلاح رنگ بایر و سیستم تعادل رنگ سفید تولید شدند.

دانلود رایگان کتاب pdf نصب و راه اندازی آبگرمکن دیواری

با استفاده از کابل ترکیبی، برای هر دوربین مداربسته تنها یک بار احتیاج به سیم‌کشی است. استفاده از فیش های بی ان سی آسان است و با چرخاندن پیچی که در انتهای فیش BNC قرار دارد، به پورت متصل شده قفل می‌شود. یک سر کابل RG (که به دو سرش فیش بی ان سی متصل است) را به دی وی ار و یک سر دیگر کابل را به دوربین مدار بسته متصل کنید. در این ویدیو قصد داریم به توضیح مفاهیمی نظیر وضوح تصویر و انواع لنز در دوربین مداربسته، مفاهیم کیفیت ضبط تصویر و فشرده سازی در دستگاه های ضبط تصویر DVR بپردازیم.

پیشنهاد می شود برای پروژه های بزرگ با تعداد دوربین بالا از دوربین های تحت شبکه استفاده شود. امروزه در پروژه های نه چندان بزرگ با تعداد دوربین محدود برای داشتن کیفیت بالا و همچنین صرفه جویی در هزینه ها بهتر است از دوربین های AHD استفاده شود. این مشکل از بخش اینترنت نشات می گیرد و برای رفع این مشکل میتوان درقسمت تنظیمات برخی موارد را تغییر داد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

پایه دوربین را در محل مورد نظر قرار داده محل های پیج را روی دیوار نشانه گذاری کرده و در محل ها با دریل حفره باز کنید. برای داخل خانه، گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که در آن بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده است. برای فضای باز، یک مکان بلندتر را که درب، پنجره ها، گاراژها و غیره را نظارت کند انتخاب کنید؛ نقاط بالاتر از ۳ متر که دوربین به راحتی آسیب ندیده و زمین نیفتد. به این صورت که توسط یک کابل BNC ، دوربین و دستگاه DVR را به هم متصل میکنیم.

ما در این مقاله نکات مهم درباره نحوه نصب انواع دوربین مداربسته را توضیح خواهیم داد. برای توضیح بهتر روند نصب دوربین مدار بسته، سیستم های امنیتی را به سه دسته کلی آنالوگ، شبکه یا IP و بدون سیم یا وایرلس تقسیم بندی می کنیم. دقت داشته باشید که هر یک از این مراحل نصب مستلزم رعایت نکات و استانداردهای بسیاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بررسی تفاوت سیستم‌های ذکر شده بهصفحه مقالات علمی وبسایت شرکت پویش رایان داتیس مراجعه کنید و مقاله”انواع دوربین های مدار بسته از نظر نوع تکنولوژی” را مطالعه کنید. دوربین مداربسته تحت شبکه را به جعبه نصب برقی وصل کرده و دوربین را قرار دهید. این دوره مطاق با استانداردهای فنی و حرفه ای ویژه صنعت بوده و کارآموزان پس از گذراندن آن می توانند وارد بازار کار شوند درضمن مشاوره های راه اندازی و نحوه تهیه اجناس و سایر موضوعات مرتبط به صورت رایگان در اختیار کارآموزان قرار خواهد گرفت. امید بر این داریم که بتوانیم جوانه ای بر درخت بیکران علم باشیم.

خرید بهترین دوربین مدار بسته مطابق نیاز های امنیتی :