فیلم آموزش مرور تصاویر ضبط شده دوربین مدار بسته دوربین مداربسته ، سیستمهای حفاظتی امنیتی ، الکامپ

ما در آموزشگاه با دریافت هزینه بسیار کمتری شما را وارد بازار کار خواهیم کرد. اگر می خواهید با بازار کار گسترده نصب دوربین آشنا شوید بهتر است که از نزدیک فضای کار این رشته را مشاهده نمایید. از آنجا که DVR ها و NVR ها داده های ویدئو را به طور متفاوتی اداره می کنند ، به انواع مختلف دوربین نیاز دارند. بیشتر NVR ها با دوربین های IP استفاده می شوند در حالی که DVR ها با دوربین های آنالوگ استفاده می شوند. لازم به ذکر است که یک سیستم مبتنی بر DVR یک سیستم امنیتی سیمی است ، در حالی که سیستم های NVR می توانند یک سیستم سیمی یا بی سیم باشند. دوربین های آنالوگ به کابل کشی بیشتری نسبت به دوربین های IP نیاز دارند.

در آموزش نصب دوربین مدار بسته ، اولین مرحله مهم مربوط به ایجاد یک نقشه از محیط است. استفاده از یک نقشه ساختمان به شما کمک می کند تا نقاط مورد نظر را راحت تر پیدا کنید و به پروسه نصب دوربین مدار بسته سرعت ببخشید. یعنی سیم‌ها از داخل پایه عبور کرده و هیچگونه سیمی در دسترس و در دید قرار ندارد.

هزینه و درآمد حاصل از نصب دوربین مدار بسته با مثال

درعوض باید در نظر بگیرید که اگر شخصی به محل نصب نفوذ کند ، چقدر ایمن خواهد بود. اگر DVR خراب یا دزدیده شود، ضبط بهترین فیلم غیر ممکن خواهد بود. DVR باید در یک جعبه قفل دار محکم شود یا در یک مکان مخفی قرار گیرد.

آدرس IP پیش فرض دوربین را که معمولا در دفترچه آن یادداشت شده است را پیدا کنید. شرکت ها معمولا از یک IP پیش فرض برای تولید محصولات متنوع خود استفاده می کنند. در صورت پیدا نکردن این ادرس می توانید برای این منظور از نرم افزارهایی مانند IP Finder استفاده نمایید. در صورت داشتن تصویر ، دوربین ها را با توجه به نیاز مشتری و در نظر گرفتن منابع نور و وجود مشکل ضد نور احتمالی به دقت تنظیم نمایید. برای کارآموزانی که دوره ها را با موفقیت بگذرانند، مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای داده می شود و برای گرفتن مدرک بین المللی فنی و حرفه ای نیز معرفی خواهند شد. با توجه به بازه بزرگ لنزها و امکان انتخاب لنز این دوربین ها از بین انواع لنزها این دوربین ها بیشترین انعطاف پذیری را از نظر زاویه دید خواهند داشت.

درآمد نصب دوربین مدار بسته

یکی از مشاغلی به صورت حرفه‌ای مورد توجه فارغ‌التحصیلان رشته‌های برق و الکترونیک قرار گرفته است، فروش، نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته می‌باشد. قیمت مناسب دوره آموزشی، موقعیت مکانی آموزشگاه، زمان بندی کلاس ها، اعتبار مدرک ارائه شده از دیگر موضوعاتی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد. یکی از دیگر ویژگی های مهمی که یک آموزشگاه برای گذراندن دوره های دوربین مدار بسته می بایست داشته باشد بهره مندی از اساتید متخصص و با تجربه است.

همانند دوربین مدار بسته آنالوگ نیز هنگام نصب دوربین مدار بسته IP ابتدا می‌بایست مکان نصب دوربین را مشخص کرد. امروزه دوره هایی که بیشتر با نیاز مردم سر و کار دارند، پررونق تر از سایر دوره های آموزشی برگزار می گردند. علی‌الخصوص نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته که علاوه بر درآمدزایی اریا سی سی تی وی رشته ای کاملاً تخصصی محسوب می گردد. علاوه بر این دوره ، بیش از هشتاد دوره آموزشی ویژه بازار نظیرآموزش plc،آموزش تعمیرات موبایل،آموزش نصب پکیج،آموزش تعمیرات برد الکترونیکیو … در فن آموزان در حال برگزاری است. برای مشاهده لیست تمامی دوره ها به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

آموزش قفل کودک

نصب دوربین در بعضی از مکان ها و موقعیت ها می تواند از نظر روانی مانع بسیاری از فعالیت های مجرمانه شود . در این مکان ها بهتر است از دوربین های بزرگ استفاده شود و دوربین در محلی نصب شود که در معرض دید کامل باشد . با تغییر مکان قرار گیری سوئیچر و NVR می توانید طول کابل های شبکه را کمتر کنید. برای دوربین های IP نیاز به یک مودم نیز خواهید داشت که باید از طریق کابل شبکه به NVR متصل شود. پس اگر توجه کافی نداشته باشید، حتی اگر بهترین دوربین را خریداری کنید؛ به بازدهی مناسبی دست نخواهید یافت.مثلا اگر این دوربین ها و تجهیزات در مکان مناسب و طبق روش اصولی نصب نشوند؛ راه را برای سارقین هموار خواهید کرد‌.

از نصب دوربین و کابل کشی در کنار برق های فشار قوی ، ترانس های برق صنعتی ، دست گاه های جوش کاری صنعتی و دستگاه تولید امواج فرکانس بالا همانند آنتن های موبایل و … برای تامین انرژی برق دوربین های مداربسته باید به ازای هر دوربین یک آداپتور تهیه کتید یا از یک منبع تغذیه مرکزی برای تامین برق همه دوربین ها استفاده کنید. مانیتور دوربین مدار بسته خود را هر چند مدت یکبار بررسی کنید تا مطمئن شوید تصاویر واضحی در اختیار شما قرار می دهد. هر گونه شاخه یا برگی که ممکن است جلوی دید لنز دوربین را بگیرد، از لنز دوربین مداربسته دور نمایید. در صورتی که دوربین مداربسته را بدون هیچ محافظی در معرض نور خورشید، رطوبت، باران و… قرار دهید طول عمر آن به شدت کاهش می یابد در ضمن دوربین را حتمادر مکان نصب خود محکم نماییدتا در صورت وقوع زلزله و یا طوفان دچار خسارت نشود. علی‌رغم اینکه دوربین های مدار بسته در شرایط جوی مختلف مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند، اما شما نباید آنها را در معرض نور مستقیم خورشید یا زیر باران و برف قرار دهید، حتی اگر دوربین‌تان ضد آب باشد.

به نظر می رسد که اگر مسوولان قضایی همچنان بخواهند با وقت کشی بر این پرونده سرپوش بگذارند و به نوعی مقصران دولتی و حاکمیتی را نجات دهند باز شاهد اینچنین ترورهایی خواهیم بود. اگر نیاز داری وب سایتت بهینه بشه کافیه که درخواستش رو توی پارسکدرز ثبت کنی. توی پارسکدرز مجریانی وجود دارند که سفارش های تایپ رو با قیمتی رقابتی انجام میدن. کافیه فایلی رو که نیاز داری تایپ بشه به همراه توضیحات لازم ارسال کنی و کار رو شروع کنی. خوشحال خواهیم شد که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید همچنین جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

حال ما در این جا به آموزش نصب دوربین مداربسته با تکتولوژی در بستر آنالوگ میپردازیم، تیم تولید محتوی زرین سیستم امیدوار است که این آموزش ها بتواند برای شما کارا و راه گشا باشد. در مورد هر گونه سؤال در مورد نحوه دقیق انجام این کار با سازنده دوربین مشورت کنید. قبل از خرید یک سیستم دوربین مداربسته، فقط به قیمت دوربین مداربسته فکر نکنید، بلکه در نظر بگیرید که آیا این سیستم دارای ویژگی‌هایی است که می‌خواهید استفاده کنید، از جمله اتصال دیجیتال. و هنگامی که قیمت‌گذاری را در نظر می‌گیرید، به عواملی مانند نگهداری و هزینه‌های رسانه‌های ذخیره‌سازی مانند هارد دیسک، فضای ذخیره‌سازی ابری یا نوار‌ها نیز فکر کنید. بسیاری از دوربین های مدار بسته قابلیت انتقال تصویر دستگاه DVR را ممکن می‌کنند.

  • آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که با رعایت تمامی استانداردها دوره نصب دوربین مدار بسته را برگزار و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار شغل دوربین مدار بسته می کند.
  • باید توجه داشته باشید که امکان دیدن دوربین های آنالوگ نسل جدید یا دوربین های HD بر روی دستگاه های قدیمی آنالوگ وجود ندارد.
  • بسیاری از مراکز، آموزش رایگان نصب دوربین مدار بسته را ارائه می دهند اما اگر قصد دارید به صورت حرفه ای وارد بازار نصب دوربین مدار بسته شوید، باید توجه داشته باشید که آموزش رایگان نصب دوربین مدار بسته راه خوبی برای کسب مهارت در این زمینه نیست.
  • در سایت های خدمات آنلاین مانند آچارباز، آچاره ، استادکار ، امدادکاران و غیره ثبت نام کنید و به جذب مشتری از این طریق بپردازید.