معامله Xbox Series S: با بهترین خرید خرید کنید، Madden 23 را رایگان دریافت کنید


Xbox Series S

را Xbox Series S یک راه عالی برای لذت بردن از بازی از روی کاناپه یا فوتون است، اما یافتن یک معامله عالی — یا هر معامله ای — می تواند به اندازه شکست دادن رئیس نهایی چالش برانگیز باشد. خبر خوب این است که هنگام خرید Xbox Series S از بهترین خرید در حال حاضر، شما یک بازی دیجیتال رایگان دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، این معامله شامل 30 روز رایگان FuboTV و سه ماه Apple TV+ است.

Xbox Series S به شما امکان می دهد در چهار نسل ایکس باکس با هزاران بازی بازی کنید. وقتی بازی نمی‌کنید، می‌توانید Disney+، Netflix، Hulu، Microsoft Movies & TV و موارد دیگر را روی کنسول خود پخش کنید. علاوه بر این، می توانید خرید کنید یک پاس بازی همه جانبه 25 دلار در ماه به مدت 24 ماه برای انجام همان هزاران بازی بدون نیاز به خرید هر یک. با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی تعبیه شده در کنسول بازی، فضای زیادی برای اضافه کردن بازی ها به کتابخانه خود خواهید داشت.

برخی از بازی‌های موجود در فروش، موفق‌ترین بازی‌ها هستند، مانند Elden Ring، Forza Horizon 5، Madden NFL 23 Standard Edition، Assassin’s Creed: Valhalla، Call of Duty و غیره. حتی بازی جدید Saints Row که هفته آینده منتشر می شود نیز گنجانده شده است.

اشتراک FuboTV بیش از 100 کانال را به صورت زنده و بر اساس تقاضا ارائه می دهد و همچنین شامل فضای ذخیره سازی ابری DVR است. می‌توانید آهنگ‌هایی مانند Yellowstone، The Voice، و 60 Minutes را پخش کنید و می‌توانید ورزش‌های مورد علاقه‌تان مانند لیگ برتر بیسبال، NASCAR و موارد دیگر را تماشا کنید. علاوه بر این کانال‌های عالی، فیلم‌ها و نمایش‌های +Apple TV مانند Severance و Ted Lasso را نیز دریافت خواهید کرد.

این معامله برای چند روز به طول می انجامد، اما اگر نمی خواهید این معامله عالی را از دست بدهید، به شما توصیه می کنیم آن را به سبد خرید خود اضافه کنید امروز.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/xbox-series-s-deal-free-game/#ftag=RSSbaffb68