به نظر می رسد سنگاپور تحقیقات و قابلیت های هوش مصنوعی را با پیمان Google Cloud هدایت کند

Google Cloud اضافه کرد که از ابتکارات دولت در هدایت حکمرانی هوش مصنوعی و اخلاق در بخش هایی مانند امور مالی حمایت خواهد کرد. فروشنده آمریکایی به چارچوب حاکمیت هوش مصنوعی مدل سنگاپور و راهنمای خودارزیابی برای مشاغل کمک کرده بود و در شورای مشورتی استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی این کشور حضور داشت.

Google Cloud همچنین منابع آموزشی «اختصاصی» و طرح‌های صدور گواهینامه را برای ایجاد مهارت در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در میان افسران بخش عمومی محلی ارائه می‌کند.

“با [partnership agreement]Chng گفت، ما می‌توانیم منتظر راه‌حل‌های جدید هوش مصنوعی باشیم که بر نحوه زندگی و کار سنگاپوری‌ها و مردم سراسر جهان تأثیر بگذارد.

این قرارداد شامل سه حوزه است که در آن دو شریک با هم همکاری خواهند کرد، شامل تحقیق و توسعه (R&D)، توسعه شایستگی و اخلاق هوش مصنوعی. در تحقیقات، دفتر ملی هوش مصنوعی با Google Cloud و سایر شرکت‌های تابعه تحت آلفابت همکاری خواهد کرد تا به طور مشترک برنامه‌های هوش مصنوعی را برای بخش‌های کلیدی مانند امور مالی و بهداشت توسعه داده و آزمایش کنند.

هدف همکاری گوگل در اینجا مدیریت “اشکال جدید خطر” بود که با فراگیرتر شدن هوش مصنوعی ظاهر می شد.

او گفت که همکاری با دفتر ملی هوش مصنوعی برای ایجاد مهارت در بخش عمومی و همچنین ابتکاراتی مانند Skills Ignition SG نشان دهنده تعهد گوگل برای تقویت “معامله اجتماعی سنگاپور” و اطمینان از مشارکت همه افراد در اقتصاد دیجیتال است.

Chng Zhenzhi، مدیر دفتر ملی هوش مصنوعی SNDGG گفت که این کشور از تخصص فنی و سرمایه‌گذاری فروشنده آمریکایی سود می‌برد، در حالی که دومی می‌تواند اکوسیستم سنگاپور را به عنوان بستر آزمایشی برای آزمایش «ایمن» برنامه‌های کاربردی جدید، قبل از گسترش آن‌ها در منطقه و در سطح جهانی، مورد استفاده قرار دهد.

اعلام همکاری در روز سه‌شنبه در حالی منتشر می‌شود که فروشنده فناوری آمریکایی پانزدهمین سال فعالیت خود را در این کشور آسیایی جشن می‌گیرد، جایی که 850 میلیون دلار سرمایه‌گذاری در مراکز داده انجام داده است. این شرکت دارای سه مرکز داده در سنگاپور است و دارای 3000 نیروی کار محلی است که این تعداد در سال 2007 24 نفر بود.

پوشش مرتبط


منبع: https://www.zdnet.com/article/singapore-looks-to-drive-ai-research-capabilities-with-google-cloud-pact/#ftag=RSSbaffb68

سنگاپور اعلام کرده است که قصد دارد با Google Cloud همکاری کند تا تحقیقات و شایستگی های این کشور در زمینه هوش مصنوعی (AI) را هدایت کند. هر دو طرف همچنین روی مسائل مربوط به حکمرانی و اخلاق هوش مصنوعی کار خواهند کرد.

او گفت: “هوش مصنوعی با پتانسیل توانمندسازی مالی فراگیر، تسریع تجزیه و تحلیل ژنومی برای درک بهتر و درمان بیماری ها و بهینه سازی زنجیره تامین برای کاهش اثرات زیست محیطی آنها به یک واقعیت روزمره تبدیل می شود.” در عین حال، نیاز فوری به استعدادهای ماهر با شایستگی در هوش مصنوعی برای توسعه و اجرای بیشتر فناوری در مقیاس وجود دارد.”

Ng گفت که اینها باید در کنار برابری، حریم خصوصی، شفافیت و پاسخگویی ارائه شوند.

این فروشنده فناوری ایالات متحده گفت که این پیشنهادات فعلی خود را تحت برنامه آموزشی Skills Ignition SG که در سال 2020 با SkillsFuture سنگاپور و Infocomm Media Development Authority (IMDA) راه اندازی شد، گسترش خواهد داد.

پیمان بین دفتر ملی هوش مصنوعی گروه دولتی هوشمند و گروه دولتی دیجیتال (SNDGG) و Google Cloud به عنوان اولین مشارکت هوش مصنوعی دولت سنگاپور در بخش خصوصی با یک فروشنده فناوری جهانی منعقد شده است.

مدیر کشور سنگاپور و مالزی Google Cloud، Sherie Ng، افزود که فروشنده امیدوار است این همکاری بتواند توانایی هوش مصنوعی را برای ارائه مزایای اجتماعی بیشتر در زمینه‌هایی مانند گنجاندن مالی، کاهش ردپای کربن و خدمات مراقبت‌های بهداشتی متناسب ایجاد کند.