انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام

یک دوربین ای اچ دی در بدترین حالت می تواند تصاویری با کیفیت 720P ثبت و ضبط نماید در صورتی که حداکثر کیفیت دوربین های آنالوگ 960H می باشند بنابراین عمده تفاوت این دوربین ها با نوع آنالوگ در کیفیت تصویر آنها است. البته توجه داشته باشید که در این دوربین ها نیز برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. دوربین مدار بسته AHD یا HD می تواند در بستر آنالوگ تصاویر اچ دی ارائه دهد. دوربین مداربسته چشم ماهی نوعی دوربین 360 درجه با تصاویر پانوراماست که به دلیل واید بودن لنز می تواند وسعت دید بالایی را پوشش دهد. شکل ظاهری لنز این دوربین ها به چشم ماهی یا فیش آی شباهت دارد و به همین دلیل نیز نامگذاری شده است. این دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و به صورت فلت ساخته شده که جای کمی را نیز اشغال می کند از طرفی نصب دوربین چشم ماهی بسیار ساده است.

  • تفاوت مهم آنها در نوع کابلی است که برای اتصال دوربین‌ها به کار می‌رود.
  • وجود نور مادون قرمز باعث می شود تا سوژه در محیط های کم نور قابل مشاهده باشد.
  • تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

برای دریافت راهنمایی در رابطه با دوربین مداربسته در واتس اپ پیام دهید. علاوه بر این موارد باید برای این دوربین ها اینترنتی مجزا تدارک دید. همچنین ممکن است که به هارد مناسب برای ذخیره سازی اطلاعات دسترسی نداشته باشند.

مشخصات فنی دوربین مدار بسته که قبل از خرید باید بدانید!

این شرکت یکی از تولیدکنندگان پیشرو امنیتی از جمله دوربین‌های مدار بسته است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. بیشتر دوربین‌های مداربسته خانگی از وای‌فای استفاده می‌کنند؛ اما همه‌ی آن‌ها فقط به همین پروتکل بسنده نمی‌کنند. برخی از دوربین‌های نظارتی، بلوتوث را هم برای کنترل دوربین در محل‌های نزدیک آن و تنظیمات راحت‌تر از طریق موبایل اضافه می‌کنند. برخی دیگر، استانداردهای مجزای شبکه‌ی اتوماسیون خانگی مثل زیگ‌بی یا زی‌ویو (Z-Wave) را در کنار وای‌فای قرار می‌دهند.

شما میتوانید برای بدست آوردن قیمت دوربین مدار بسته مورد نیاز خود با ما تماس یگیرید. در این دسته دوربین‌های مداربسته معمولا دید در شبی با برد بالا نیز دارند. برد دید در شب این دوربین‌ها وابسته به تعداد و نوع LEDهای تعبیه شده بر روی arya-cctv.ir کم و زیاد می‌شود.

دوربین مداربسته CVI داهوا مدل HAC-HFW1400CMP

مردم معمولا نمی توانند تشخیص دهند که لنز دوربین به کدام جهت اشاره می کند ، بنابراین به سبک محتاطانه آن افزوده می شود و امیدواریم مجرمان را با احساس عدم اطمینان بازدارند. دوربین های مینیمالیستی تمایل دارند با محیط اطراف ترکیب شوند و سیستم امنیتی را کمتر مداخله جویانه جلوه دهند. DVR ( ضبط ویدئو دیجیتال ) عمدتا سیمی است و برای بی سیم کردن آن به تجهیزات خاصی نیاز دارید.

ویدئو اچ‌دی رزولوشن بسیار بالاتری دارد و جزئیات را با شفافیت بیشتری نمایش می‌دهد. در حقیقت، دوربین مدار بسته اچ‌دی ۳ تا ۵ برابر واضح‌تر از دوربین‌های آنالوگ استاندارد است، زیرا دوربین‌های اچ‌دی در مقیاس مگاپیکسل کار می‌کنند. بالاتر از این کیفیت ۸ مگاپیکسل است که اولترا اچ‌دی نامیده می‌شود و معادل 4k است.

پلیس می‌تواند با مشاهده پلاک خودروی متخلف، راننده مربوطه را شناسایی و جریمه کند. دیگه چه اتفاقاتی باید بیفتد تا امثال من بفهمیم هدف اسلام و ایران است . در ادامه هر پاساژ را با توضیح مختصر و تصاویری از این پاساژها برای آشنایی بیشتر به شما معرفی می کنیم. علاوه‌برآن ظاهر دوربین تمیز و مرتب است که باعث می‌شود در اماکنی مانند موزه، کاخ یا خانه‌های بزرگ و لاکچری بیشتر طرفدار داشته باشد.

قبل از اینکه ما به نکات فنی نحوه نصب یک دوربین ایمن بپردازیم، ابتدا باید در مورد آماده سازی بحث کنیم. برنامه ریزی فقط خرید و فروش دوربین مداربسته و ساده سازی نصب دوربین مداربسته نیست، بلکه اطمینان از این است که سیستم امنیتی شما متناسب با نیازهای امنیتی ملک شما است. بسیاری از مردم بعد از اینکه دوربین امنیتی را خریداری کردند، شروع به برنامه ریزی می کنند. در عوض، با یک چک لیست امنیتی و ارزیابی وضعیت امنیتی فعلی خود شروع کنید. هدف از این فرآیند تعیین آسیب پذیری های امنیتی شما و شناسایی نقاط دسترسی اصلی است. از این اطلاعات برای تعیین اینکه اندازه و نوع سیستم امنیتی نیازهای شما را برطرف می کند استفاده کنید.