فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | arya-cctv

دید در شب برای مشاغلی که 24 ساعت شبانه روز کار می کنند عالی است، زیرا تضمین می کند که محل آنها همیشه تحت نظارت است. از دیگر ویژگی هایی که در دوربین های مداربسته HD یافت می شود می توان به تشخیص حرکت و مشاهده از راه دور اشاره کرد. تشخیص حرکت به کاربران اجازه می‌دهد دوربین را طوری تنظیم کنند که فقط زمانی شروع به ضبط کند که حرکت در میدان دید آن تشخیص داده شود. این همچنین یکی از گران‌ترین سیستم‌های دوربین مداربسته است که بهترین محافظت را ارائه می‌دهد، زیرا لنز را می‌توان برای مشاهده واضح‌ترین و کامل‌ترین دید از یک منطقه، پانل، کج یا بزرگ‌نمایی کرد. شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم . در فروشگاه دوربین مداربسته کیانام ارتباط می‌توانید انواع بی شماری از دوربین های مداربسته را دیده و جزئیات هر یک را باهم مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • بنابراین اگر قصد دارید که در ادارات و سازمانی دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا را نصب کنید باید رضایت پرسنل فعال در این سازمان ها نیز جلب شود.
  • از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد.
  • در نتیجه، آن‌ها در شب، زیر نور مستقیم خورشید یا حتی در بازتاب‌های روشن که دیگر دستگاه‌ها قادر به تنظیم نیستند، ویدیوهای واضح ضبط می‌کنند.
  • فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد.
  • برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد.
  • برای مثال نحوه انتخاب مکان درست و صحیح دوربین های مداربسته، انتخاب نوع دوربین مداربسته و کاهش هزینه های نصب دوربین های مداربسته از جمله مواردی است که متخصصین امنیت تصویری می توانند به شما در هنگام نصب دوربین ها کمک کنند.

دوربین مداربسته وای فای 360 درجه برایتون مدل 7832P3 کیفیت فوق العاده تصویر (2 مگاپیکسل) دوربین وای فای دارای نرم افزار و راهنمای گویای فارسی قابلیت چرخش 355 درجه افقی و 90 درجه عمودی پشتیبانی از حافظه جانبی تا 128… اگر می خواهید از یک منطقه طولانی محافظت کنید، دوربین های مداربسته گلوله ای احتمالا یکی از بهترین گزینه ها هستند. آنها را می توان به صورت تکی یا جفت استفاده کرد و دارای مجموعه ای از ویژگی ها مانند دید در شب، پوشش مقاوم در برابر خرابکاری و مشاهده از راه دور است.

سبد خرید

نصب سیستم دوربین مدار بسته در خیابان ها و ورودی و خروجی ساختمان هایکی از بهترین فضاهایی که برای نصب دوربین مداربسته می توان در نظر گرفت خیابان ها و گذر های منتهی به ساختمان و محلی است که قرار است دوربین مدار بسته در آنجا نصب شود. در هنگام خرید دوربین مداربسته اگر قصد صدا دار کردن سیستم خود را داشته باشید انتخاب دوربین مداربسته صدادار داهوا علاوه بر کیفیت بالا قیمت دوربین مدار بسته را به صورت کلی به صورت کاملا ویژه ای تقلیل می دهد. انواع دوربین مدار بستهیکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید مجله خبری دوربین مداربسته آریا دوربین های امنیتی و نظارتی با آن مواجه می شوند تنوعی است که در انواع دوربین نظارتی و امنیتی وجود دارد که این تنوع باعث گوناگونی فراوان در قیمت دوربین مدار بسته شده است. این نوع از دوربین مداربسته دام به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است و اگر به تعداد دوربین مداربسته زیادی نیاز دارید، این مورد گزینه مناسبی برای شماست. با خرید یک دستگاه dvr و کانکت کردن دوربین های دام به آن، به راحتی می توانید تصاویر را بصورت یکپارچه دریافت کنید و از خریدی مقرون به صرفه لذت ببرید.

دوربین مدار بسته دی لینک مدل DCS-825L

به این موضوع دقت داشته باشید که فاکتورهای زیادی در قیمت دوربین هایک ویژن تاثیرگذار هستند. تنها کیفیت تصویر در قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن توربو HD موثر نیست. از جمله موارد دیگر موثر در قیمت دوربین هایک ویژن می توان به نوع لنز، استاندارهای IP , IK، جنس بدنه و… اشاره نمود.

عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند. ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد. نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود. از روش انتقال تصویر p2p زمانی استفاده می شود که شما میخواهید از نسل های 3G و یا 4G و یا شبکه‌های بی‌سیم مانند جی پی اس و edge بهره ببرید.

http://66toolkit.ir