این لپ تاپ ایسر قابلیت تغییر بازی برای رسانه ها را دارد و قیمت آن نیز به همان اندازه خوب است

این لپ تاپ ایسر قابلیت تغییر بازی برای رسانه ها را دارد و قیمت آن نیز به همان اندازه خوب است

Acer Swift Go 14

کایل کوچارسکی/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • این Acer Swift Go 14 (2024) یک لپ تاپ فوق قابل حمل آماده هوش مصنوعی است که از 799 دلار شروع می شود.
  • این یک لپ تاپ سبک وزن و قدرتمند با پردازنده جدید هوش مصنوعی اینتل، صفحه نمایش لمسی و منوی پخش رسانه نرم است.
  • با این حال، برای لپ‌تاپ‌هایی که برای رسانه‌ها بهینه‌سازی شده‌اند، بلندگوهای آن چیزهای زیادی را می‌پسندند، و همراه با برخی نرم‌افزارها و تبلیغات است.

14 اینچی Acer Swift Go یکی از اولین دور لپ‌تاپ‌هایی است که با پردازنده‌های هوش مصنوعی Meteor Lake اینتل مجهز شده است و این کار را با قیمت 799 دلار انجام می‌دهد که قیمتی میان‌رده برای بسیاری از مصرف‌کنندگان است.

پردازنده Intel Core Ultra 7 155H تنها مزیت این لپ تاپ نیست، اما عملکرد قابل توجهی را ارائه می دهد که آن را با ماشین های دیگری مانند Zenbook 14 OLEDو ThinkPad X1 Carbon Gen 12 که هر دو بسیار گرانتر هستند.

همچنین: من لپ تاپ دو صفحه نمایش لنوو را آزمایش کردم و بهره وری من را به روش های عمیقی بهبود بخشید

فرم فاکتور نازک و سبک Swift Go 14، یکی از بهترین ویژگی های آن، این لپ تاپ را به یکی از لپ تاپ های جمع و جور در دسترس تبدیل کرده است و به همین دلیل، در لیست بهترین لپ تاپ های سبک وزن ZDNET به عنوان بهترین لپ تاپ سبک وزن قرار گرفته است. عملکرد هوش مصنوعی و با تنها 2.87 پوند، قطعاً واجد شرایط “فراتقابل حمل” است.

مشاهده در Bhphotovideo

وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Windows Copilot و ویژگی‌های مولد در Adobe Photoshop با بهره‌گیری از واحد پردازش عصبی اختصاصی (NPU) به آرامی و کارآمد کار می‌کنند، بنابراین هیچ ضربه‌ای به عملکرد کلی نخواهید دید. و این لبه عملکرد احتمالاً با گذشت زمان بیشتر قابل توجه خواهد بود.

همچنین: این لپ‌تاپ ایسوس ساده به نظر می‌رسد، اما ویژگی قدرتمندی دارد که خلاقان دوست خواهند داشت

صفحه نمایش برای اکثر افراد در 400 نیت شفاف و روشن است. صفحه نمایش لمسی IPS با رزولوشن 1920 در 1200 دارای روکش مات و ضد تابش است که ظاهر خوبی دارد اما همچنین آن را پاسخگو و دقیق می کند و من متوجه شدم که بیشتر از حد معمول از آن استفاده می کنم.

کارت گرافیک Intel Arc در این دستگاه نیز بهتر از حد انتظار من عمل می کند. تصاویر واضح و سریع هستند و لپ‌تاپ می‌تواند به سرعت از یک برگه به ​​آن تب با اجرای YouTube و Twitch با وضوح بالا با زمان بارگذاری تقریباً آنی پرش کند. شما می‌توانید در محل فروش به یک پردازنده گرافیکی Iris Xe ارتقا دهید، اما من توانستم بازی‌های سبکی را روی این دستگاه انجام دهم، همانطور که هست با نتایج چشمگیر، چیزی که لزوماً انتظارش را نداشتم.

Acer Swift Go 14 برای رسانه ها ساخته شده است، و این با نگاه کردن به صفحه نمایش آشکار می شود. پس از پیمایش به برگه مرورگر با قابلیت پخش رسانه، صفحه لمسی به‌طور خودکار با نمادهای LED برای کنترل صدا و عملکرد بی‌صدا، پرش از آهنگ، و شاید مفیدترین آنها روشن می‌شود: توانایی حداقل/حداکثر کردن پنجره ویدیو با یک ضربه.

Acer Swift Go 14

کایل کوچارسکی/ZDNET

این منوی سریع روشن در خود پد لمسی یکی از اولین مواردی است که در نوع خود دیده‌ام و پس از یک منحنی یادگیری کوتاه، تبدیل به دومین ماهیت مورد استفاده شد.

واضح‌ترین مسئله این است که وقتی کنترل‌های رسانه روشن می‌شوند، باید روی آن‌ها کلیک کنید، اما آن‌طور که انتظار داشتم مشکلی ایجاد نکرد، زیرا بر اساس محتوای فعال، داخل و خارج می‌شود. با این حال، حتی زمانی که صفحه نمایش در حالت بیکار خاموش می شود، روشن می ماند. استفاده از آیکون های LED چیزی است که من در Dell XPS 14 (2024) نیز دیدم، که از این مفهوم برای کلیدهای عملکرد خود استفاده کرد.

این همچنین باعث می‌شود که پد لمسی Swift Go 14 بسیار بزرگ باشد. متوجه شدم که وقتی تایپ می‌کنم آن را با کف دستم فعال می‌کنم و نیاز به تنظیمی در نحوه قرار دادن دست‌هایم دارم.

همچنین: من لپ تاپ 2024 XPS 14 دل را تست کردم و نمی توانم آن را به اندازه کافی توصیه کنم

در مورد پورت ها، چیزهای زیادی برای ارائه در اینجا وجود دارد. دو پورت USB-C در سمت چپ (یکی از آنها باید با آن شارژ کنید) با HDMI و USB-A همراه هستند. در سمت راست، یک اسلات microSD، یک جک هدفون و یک قفل Kensington وجود دارد. Swift Go 14 همچنین دارای یک وب کم 1440p است که واضح و شفاف است و کاهش نویز PurifiedVoice 2.0 مجهز به هوش مصنوعی و تنظیم خودکار آن را برای کنفرانس ویدیویی یکپارچه می کند.

Acer Swift Go 14

کایل کوچارسکی/ZDNET

با باز کردن کامل درب، گره‌های لاستیکی کوچک در بالا به عنوان تکیه‌گاه عمل می‌کنند و لپ‌تاپ را بالا می‌برند تا دسترسی بهتری به صفحه‌کلید داشته باشد و در عین حال تهویه را در این فرآیند بهبود بخشد. این به لپ‌تاپ پایه‌ای محکم می‌دهد، زیرا من شخصاً نمی‌توانم لپ‌تاپ‌هایی را که به اطراف سر می‌خورد تحمل کنم.

همچنین: کروم بوک پلاس جدید 399 دلاری ایسر ممکن است بهترین لپ تاپ ارزان قیمت در حال حاضر باشد

هنگامی که در مورد برخی از جنبه های کمتر مطلوب این دستگاه در غیر این صورت جامد صحبت می شود، اولین چیزی که باید به آن اشاره کرد بلندگوهای پایین تر از آن است. برای دستگاهی که برای پخش رسانه بسیار بهینه شده است، بسیار جالب است که کمی بیشتر در این افراد وجود داشته باشد. همانطور که گفته شد، هیچ بلندگوی لپ‌تاپ فوق‌العاده نیست و اکثر ما به هر حال با یک بلندگوی بلوتوث یا یک جفت هدفون جفت می‌شویم.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت، bloatware و پاپ آپ های تبلیغاتی است که در ویندوز، حتی بیش از یک هفته پس از استفاده معمولی، همچنان ادامه داشت. می‌دانم که بخشی از این استراتژی تبلیغاتی مسئول کاهش هزینه‌های محصول نهایی است، اما هنوز یک تجربه کاربری عالی نیست.

مشاوره خرید ZDNET

از نظر اجرای روزانه، روی آن کار کردم Swift Go 14 برای یک هفته، و می توانم بگویم که این لپ تاپ سریع، پاسخگو و چابک است، به خصوص نسبت به قیمت. پردازنده Intel Core Ultra 7 به راحتی این لپ‌تاپ را برای رقابت با ماشین‌های با قیمت بالاتر بالا می‌برد و با آمادگی هوش مصنوعی آن را در آینده ثابت می‌کند.

Swift Go 14 عملکرد خوب، صفحه نمایش واضح و کنترل های مفید پخش رسانه را به ارمغان می آورد که من نمی توانم به آنها فکر نکنم و در نتیجه یک لپ تاپ کاملا گرد و توانمند به وجود می آید.

برای کسانی که به یکی از پیکربندی های بهتر Swift Go 14 علاقه مند هستند، ایسر می گوید که Costco یک مدل نمایشگر لمسی WUXGA با پردازنده Intel Core Ultra 7، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را با قیمت 799 دلار از ماه می ارائه خواهد کرد. فقط باید کمی صبورتر باشید



منبع: https://www.zdnet.com/article/this-acer-laptop-has-a-game-changing-feature-for-media-and-its-price-is-just-as-nice/#ftag=RSSbaffb68