در طول رویداد بازگشت به آموزش ما، 100 ساعت آموزش ASL خودسرانه دریافت کنید و به یک هدف بزرگ کمک کنید

بخشی از درآمد حاصل از خرید در مجموعه بازگشت به آموزش ما به بچه ها یا دانش آموزان نیازمند اهدا می شود و شما می توانید در مورد نحوه توزیع وجوه رای دهید!


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-100-hours-of-self-paced-asl-training-and-help-a-great-cause-during-our-back-to-education-event/#ftag=RSSbaffb68

این بسته همچنین شامل دوره‌های تخصصی مانند زبان اشاره آمریکایی برای نوزادان و کودکان نوپا برای کمک به تقویت دایره لغات، رشد ذهنی نوزاد، و غیره است، به‌علاوه دوره سیگنال‌های دستی غواصی برای یادگیری سیگنال‌های اضطراری حیاتی و ارتباطات جامع زیر آب. همچنین می‌توانید جایزه کتاب زبان اشاره آمریکایی – نسخه کتاب الکترونیکی را به عنوان یک مرجع مفید پیدا کنید.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
زبان اشاره آمریکایی، سطح 1 شما را با اصول ASL مانند الفبای دستی، اعداد، زمان روز، ضمایر، اعضای خانواده، مشاغل و عبارات رایج راهنمایی می کند. در همین حال، سطح 2 به شما نشان می دهد که چگونه از طریق علامت با زمان ها، حروف اضافه و افعال عمل، و همچنین مکالمه خانه و غذا به طور موثر ارتباط برقرار کنید.

ZDNet توصیه می کند

این دوره ها توسط Cudoo.com، یک پلت فرم آموزش الکترونیکی با بیش از 800 دوره آموزش زبان، حرفه ای و خودسازی ارائه می شود. این شرکت بیش از 150000 کلاس برای کمک به بیش از 19000 نفر اهدا کرده است.

سطح 3 را پوشش می دهد برقراری ارتباط با ASL در موقعیت های روزمره. بنابراین می توانید به راحتی در مورد موضوعاتی مانند سرگرمی ها، آب و هوا، پول، مد و مسیرها، به علاوه موضوعات حیاتی مانند فوریت های پزشکی و آداب ناشنوایان بحث کنید. شما می توانید همه اینها را با سرعت خود در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود یاد بگیرید.

تقاضا برای مهارت های زبان اشاره آمریکایی همچنان در حال افزایش است زیرا این شکل ارتباطی است که بیشترین استفاده را در بین ناشنوایان و کم شنوایان دارد. نزدیک به 200 کالج و دانشگاه ایالات متحده ASL را بپذیرید تا الزامات زبان خارجی را برآورده کنید برای فارغ التحصیلی

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

شما می‌توانید با استفاده از مجموعه کامل کلاس کارشناسی ارشد زبان اشاره آمریکایی، امتیازهای توسعه حرفه‌ای تأیید شده را کسب کنید، و به شما برتری نسبت به سایر متقاضیان شغل می‌دهد، زیرا یاد می‌گیرید با استفاده از زبان اشاره در همه موقعیت‌ها به راحتی ارتباط برقرار کنید. این بسته شامل دوره های مبتدی تا پیشرفته، آموزش تخصصی و کتاب الکترونیکی است.

اکنون می توانید یک عمر آموزش ASL با مجوز CPD داشته باشید. دریافت کنید مجموعه کامل کلاس کارشناسی ارشد زبان اشاره آمریکایی فقط با 39.99 دلار تا 24 آگوست طی فروش بازگشت به آموزش ما. نیازی به کوپن نیست

اکنون می توانید با یادگیری ASL نیز در آموزش خود سرمایه گذاری کنید. در طول رویداد بازگشت به آموزش ما، شما فقط با 39.99 دلار به 100 ساعت آموزش ASL خودگام دسترسی دارید. هیچ کوپنی لازم نیست 0.50 دلار از هر بسته خریداری شده به مدارس و موسسات خیریه نیازمند اهدا خواهد شد. هنگامی که بسته کامل کلاس اصلی زبان اشاره آمریکایی را خریداری کردید، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم که به شما امکان می دهد به سازمانی رای دهید که کمک مالی خود را به آن ارسال کنید.