مایکروسافت اذعان می کند که نمی تواند مانع از فریب کلاهبرداران با آخرین ترفندهای خود شود

زحمت میکشی؟ چقدر مهربون اما وقتی یک علامت تعجب وجود دارد، شما من را از دست داده اید، چه ساختگی یا نه.

من می توانم تصور کنم که این نوع چیزهای نفرت انگیز ممکن است صاحبان مشاغل کوچک را وسوسه کند که تحت آزار و اذیت قرار می گیرند، تحت فشار تورم هستند و حداقل کارکنان را مدیریت می کنند.

این استراتژی خط موضوع موذیانه تری دارد. ظاهراً از شرکتی است که می‌خواهد محصولات من را بخرد یا ظاهراً من محصولاتی را از آن خریداری کرده‌ام.

و چه پیام هایی از گارانتی خانه آمریکایی ادعا شده: “در تعمیر خانه شما زحمت می کشد — اطلاعات اینجاست!”

یک نفر در جایی سعی دارد از شما کلاهبرداری کند.

اما من متوجه برخی الگوهای نگران کننده و در حال تغییر شده ام.

شرکت من برای کمک به شما زحمت می کشد.

به همان اندازه مضحک، اما برای من نسبتاً جدید بود — ایمیل‌های کریستالینا از صندوق بین‌المللی پول که به من کمک مالی می‌داد و کریستوفر آ. رای — نامی آشنا بود.

من یک پوشه خالی هستم.

این که کلاهبرداران به نحوی از بهترین استعدادهای مایکروسافت ماهرتر هستند بسیار ناراحت کننده است.

من هرگز با هیچ یک از این شرکت ها معامله نداشته ام. نه حتی برای کانتورینگ بدن. با این حال آنها اینجا هستند، همیشه همان شرکت ها. چرا؟

مشکل اکنون این است که گاهی اوقات حتی این ایمیل ها اکنون در صندوق ورودی من ظاهر می شوند، و مهم نیست که چند بار آنها را به عنوان فیشینگ علامت گذاری می کنم، باز هم می آیند. (در حالی که ایمیل های شرکت های روابط عمومی اغلب به صورت ناخواسته ظاهر می شوند.)

ما تلاش می کنیم، اما نمی توانیم آن را متوقف کنیم.

البته هنوز هم تلاش‌های معمولی‌تر و ظاهراً شخصی برای ارائه پول به من وجود دارد. حتی اینها هم اکنون بیشتر به صندوق ورودی من می روند.

کلاهبرداری شده، نه؟ براستی؟

ایمیل‌های بی‌مصرف، شیطنت‌آمیز و شیطان‌اندیش که سعی می‌کنند من را به تسلیم درآورند.

با این حال، اخیراً یک ترانه جدید ظاهر شده است. حداقل برای من تازگی دارد.

با این حال، اخیراً چیزهای عجیب و غریب بیشتری ظاهر شده است.

ممکن است فرد عادی در پرسیدن یک سوال منطقی باشد.

اما بیایید روی فیشی ها و بد اندیشانی تمرکز کنیم که هم در نامه های ناخواسته و هم در صندوق ورودی من ظاهر می شوند. گاهی اوقات، آنها همان ایمیل ها هستند، یک روز پس از دیگری.

دومی یک بلوف مضاعف ارائه داد: «پس از بررسی‌های درست و متعدد توسط وسترن یونیون، مانی گرام، صندوق بین‌المللی پول (IMF) و دفاتر سازمان ملل متحد (UN) نام شما را در میان دفاتری یافتیم که از طریق Western Union، Cash App پول ارسال کرده‌اند. , Zelle, Venmo, انتقال بانکی/سپرده و گرام پول در دوره دریافت ارثیه شما, قرعه کشی, ملل متحد [sic] وجوه غرامتی که ثابت می کند با ارسال پول به آنها از طریق فوق الذکر، واقعاً توسط آن افراد بی وجدان کلاهبرداری شده اید.»

من یک بار، سالها پیش این کار را انجام دادم — حتی روی پیوند کلیک کردم. من خیلی خیلی خوش شانس بودم که به نظر می رسید هیچ آسیبی به دنبال نداشته باشد.

سخنگوی شرکت توضیح داد که می توانید پوشه ناخواسته خود را سفارشی کنید. شما می توانید تهاجمی تر نامه های ناخواسته خود را فیلتر کنید — پیش فرض برای “بدون فیلتر خودکار” تنظیم شده است.

ایمیل در ذات خود رسانه ای است که مدام به توجه شما حمله می کند، بنابراین باز کردن خودکار چنین ایمیل هایی و حتی پاسخ دادن به آنها بدون فکر کافی آسان است.

اغلب اشتباه املایی می شوند و با حروف عجیب و غریب نوشته می شوند، حتی گاهی اوقات ادعا می کنند که از مایکروسافت هستند.

“نظم جدید” یکی از تیترهای رایج است. یا حتی «فاکتور در بسته است».

یکی از آن‌ها تعداد فزاینده‌ای از آشغال‌ها بود که از شرکت‌های ظاهراً واقعی به صندوق ورودی من سرازیر می‌شد. ADT Security، LeafFilter، HelloFresh، Sono Bello Body Contouring (“حذف چربی یک روزه”) و American Home Warranty نام هایی هستند که به نظر می رسد هر روز در میان مردم قرار می گیرند.

من از دایره های قرمز کوچک در آیفون خود خوشم نمی آید و هرگز ایمیل خوانده نشده را در صندوق ورودی Hotmail خود باقی نمی گذارم.

ممکن است فکر کنید که به راحتی می توانید این موارد را تشخیص دهید.

با این حال، در نهایت، شکست همیشه در کمین است، حتی در صندوق ورودی شما.

تیتر نمونه از نومی رافائل: “حمایت من”. پیام او شروع شد: “سلام، من خانم نومی ایتان رافائل هستم، با مرحوم آقای اتان رافائل، که یک تاجر و سیاستمدار در اینجا بود، ازدواج کردم. قبل از انتقال او، ما مبلغ 4.6 میلیون دلار را در یکی از آنها واریز کردیم بانک های پیشرو در اینجا.”

یک چشم غافل، یک لحظه بی توجه، و صاحب یک کسب و کار کوچک، یا دستیار تنها و بی تجربه آنها، ممکن است در نوید درآمد بیشتر از جایی دور گرفتار شوند.

سخنگوی مایکروسافت توضیح داد: “هات‌میل و اوت‌لوک (هم برای حساب‌های کاری مصرف‌کننده یا تجاری) مانند همه سرویس‌های ایمیل، دارای فیلترهای اسپم هستند تا ایمیل‌های هرزنامه ناخواسته را مسدود کنند. تاکتیک.”

cybercrime-hackerforhire-group-uses- many-5f841dd147719e19b06ee91e-1-oct-13-2020-10-47-40-poster.jpg

اگر شرکت‌های فناوری اکنون در تعقیب ما و دانستن تک تک کلمات و حرکات ما بسیار ماهر شده‌اند، چرا هنوز برای آنها سخت است که به طور کامل ایمیل‌های کلاه‌برداری را سرنگون کنند؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-admits-it-cant-stop-scammers-fooling-you-with-their-latest-tricks/#ftag=RSSbaffb68

آنها هنوز این کار را انجام می دهند و این یکی بسیار با برکت همه جانبه است. هنوز هم باید کسی را گول بزند.

کسب و کار من دوست دارد با کسب و کار شما تجارت کند.

این باعث شد که توجه بیشتری به نامه‌های ناخواسته‌ام داشته باشم — تا حد زیادی به این دلیل که از قضا، ایمیل‌های مشروع گاهی به آنجا ختم می‌شوند.

از مایکروسافت پرسیدم که چرا این شرکت هنوز نمی‌تواند مطمئن شود که همه این چیزها مستقیماً به آشغال می‌رود. به خصوص که اکنون تعداد بیشتری از آن در صندوق ورودی معمولی من ظاهر می شود.