خرید دوربین مداربسته ایرانی دوربین مداربسته پارس بین اقتصادی و با کیفیت ۲۴ ماه گارانتی

با توجه به تورم و بالا رفتن قیمت دلار و لرز، قیمت‌ دوربین‌ها رو به اقزایش است. به طبع شرکت‌ها، ادارات و دیگر اماکن به‌دنبال فروش و فروشگاه arya-cctv.ir با کیفیت و قیمت مناسب هستند. یکی دیگر از عولامل مهم در خرید این دوربین‌ها داشتن گارانتی معتبر است. کارشناسان فنی ما ابتدا تمام جوانب را درنظر گرفته سپس، مدل مناسبی را به شما معرفی می‌کنند.

  • برخی از تولید کنندگان DVR می‌توانند فیلم را به فایل‌های AVI برای بررسی آسان در یک کامپیوتر استاندارد صادر کنند.
  • قسمت جلوی لنزها دارای دهانه کوچکی است که به لنز اجازه می‌دهد کل اتاق را از طریق یک سوراخ کوچک در دیوار مشاهده کند.
  • برخلاف دوربین های آنالوگ CCTV ( تلویزیون مدار نزدیک ) ، آنها به هیچ دستگاه ضبط محلی نیاز ندارند ، بلکه فقط به یک شبکه محلی نیاز دارند.
  • بسته به بودجه شما، آنها می توانند وضوح 720p را ارائه دهند، تا حداکثر 4K.
  • دوربین های مداربسته انواع برندهای مختلف با امکانات متفاوتی دارند.
  • دوربین مدار بسته خود را خاموش و روشن کنید که تغییرات شما در آن ذخیره شوند.

ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد. برای یافتن بهترین سیستم دوربین مداربسته، باید عوامل متعددی مد‌نظر قرار گیرد. به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد. امروزه استفاده از دوربین مداربسته برای منزل رواج بیشتری داشته و خرید آن انتخابی ایده آل جهت ایجاد امنیت و حفاظت از اموالتان است. از سری دوربین های پر کاربرد برای کاربری خانگی دوربین بیبی کم است که با نصب آن در محیط مورد نظر امکان کنترل و نظارت بر کودک، سالمند یا پرستار آنها وجود دارد. بیشتر دوربین های جدید توسط بهره گیری از نور مادون قرمز امکان دید در شب به صورت سیاه و سفید را دارند ولی متراژ پوشش دهی آن ها متفاوت است.

انواع لنز دوربین مداربسته

این دوربین ها به شما کمک خواهند کرد تا در هر لحظه بتوانید تصویر خانه و یا محل کار خود را در گوشی موبایل و یا لپ تاپ خود ببیند و از وضعیت خانه باخبر شوید. در این مقاله به بررسی قیمت های دوربین مداربسته خانگی خواهیم پرداخت. شماری از دوربین‌های نظارتی جدید از فرمان‌های صوتی از طریق آمازون الکسا و دستیار گوگل (گوگل اسیستنت- Google Assistant) پشتیبانی می‌کنند. برای مثال، اگر از الکسا استفاده می‌کنید، می‌توانید از دوربین امنیتی خود بخواهید که یک تصویر زنده بر روی دستگاه دستیار صوتی Echo Show نشان دهد. دسته‌ای از دوربین‌های نظارتی خانگی از برنامه‌ی IFTTT نیز پشتیبانی می‌کنند که به شما اجازه می‌دهد چند حالت را تعریف کنید و دوربین مداربسته طبق آن، با دیگر وسایل هوشمند خانه همکاری می‌کند.

دوربین مداربسته وایرلس آیمو 4 مگاپیکسل مدل Bullet 2C-4MP

اغلب کسب و کارها هفته‌ها بعد از وقوع جرم، محصول یا پول مفقود شده خود را کشف می‌کنند. در اختیار داشتن بایگانی‌های ویدئویی اغلب سرقت و جنایت‌های اسرارآمیز را حل می‌کنند. به عنوان عامل بازدارنده برای جلوگیری از دزدی و اعمال خرابکارانه دیگر شناخته می‌شود. مشاوره به هر دو صورت حضوری و آنلاین و به شکلی رایگان امکان پذیر است.

قیمت این نوع دوربین های مداربسته به ازای هر عدد ۳۵۰ الی ۹۰۰ هزارتومان است که می توانید بسته به نیاز خود ، مورد مناسب را انتخاب نمایید. از لینک زیر می توانید نسبت به خرید دوربین های تحت شبکه اقدام کنید. این نمونه دوربین ها عموما بدون لنز هستند و با توجه به محیط و کاربرد این دوربین لنز متناسب برای آن باید انتخاب شود. این دوربین ها را معمولا در مکان های داخلی نصب می کنند و در صورت نیاز به نصب خارجی، با قرار دادن آن در یک کاور فلزی می توان از آن در مکانهای خارجی استفاده نمود. لازم به ذکر است این دوربین ها فاقد مکانیزم دید در شب می باشند که در صورت نیاز می توان از LED های مادون قرمز جداگانه برای روشنایی دید در شب استفاده نماییم. همچنین از لحاظ قیمت همانند دوربین های AHD بسیار مناسب می باشند درواقع فناوری دوربین امنیتی HDTVI از کابل Coax برای انتقال فیلم با کیفیت بالا استفاده می کند و این را برای برنامه های جدید یا مقاوم سازی مناسب می کند.