آموزش مراحل نصب دوربین مدار بسته

کابلها را از محل نصب دوربین مداربسته درون داکت یا لوله فلکسی قرار دهید. نصب دوربین مداربستهنصب دوربین مداربسته آنالوگ به شکل تصویر بالا انجام می شود. نحوه کابل کشی دوربین مداربسته آنالوگ برای هر دوربین باید از دو کابل استفاده کرد .

آموزش ساده و کاربردی نصب دوربین مدار بسته در منزل

مانیتور یک سیستم دوربین مدار بسته می‌تواند یک تلویزیون یا یک مانیتور باشد که تفاوت آنها در نوع ورودی آنهاست. هایک ویژن یکی از برندهایی است که در زمینه تولید هر دو نوع از دوربین های مدار بسته ذکر شده در سطح جهانی بسیار موفق عمل کرده است. دوربین توربو اچ دی و تحت شبکه هایک ویژن، هر کدام علاوه بر داشتن مشخصاتی که راجع به این مدل دوربین ها گفتیم، تکنولوژی و ویژگی های خاص دیگری نیز دارند که استفاده از این برند را در برابر دیگر برندهای موجود در بازار؛ منطقی تر کرده است. این قابلیت ها و نحوه استفاده از آنها در مقالات آتی شرح داده خواهد شد.

همچنین در محصولات ارائه شده این برند در سال 2020 قابلیت ارسال همزمان صدا و تصویر از طریق یک کابل کواکسیال نیز به آنها اضافه شده است. در حقیقت دوربین قادر نخواهد بود تعادلی بین نقاط بسیار پرنور و بسیار کم نور برقرار نموده و ازاین‌رو تصویر تاریک و تیره خواهد شد. نمونه آخر، نوع سیم‌کارتی هستند که از اینترنت سیم‌کارت استفاده می‌کنند و تصاویر ضبط شده را از طریق اینترنت به دستگاه مورد نظر انتقال می‌دهند. پس از اتصال دوربین به دستگاه ذخیره ساز باید این دستگاه ها را راه اندازی کنید.

ناگفته نماند که در هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته، تهیه نقشه راه را آموزش خواهند داد‌. پس از تهیه نقشه، باید مختصات هر کدام از ابزار و لوازم را تخمین بزنید. از خواسته ها و انتظارات و نیاز های خود از سیستم دوربین های مدار بسته، یک لیست تهیه کنید.

در دوره نصب دوربین به شما روش صحیح خواندنِ مشخصات فنی دوربینها اموزش داده می شود و یاد می گیرید چگونه متناسب با محیط مورد نظر، دوربین و سیستم صحیح را انتخاب و طراحی کنید. بعنوان مثال دوربین های دید در شب، دوربین های صنعتی ، دوربین های فضای بیرونی و دوربینهای داخلی با هم متفاوت هستند و باید در انتخاب هریک دقت لازم در نظر گرفته شود تا بتوانید کارآیی سیستم را در دراز مدت تضمین کنید. برای نصب دوربین باید نکاتی را مد نظر داشت تا هم کارفرما از دوربین نصب شده راضی باشد و هم اینکه این دوربین مداربسته بتواند سال ها به کار خود ادامه دهد و در صورت نیاز بتوان بدون هزینه اضافی آن را توسعه داد و تعداد دوربین ها را بیشتر کرد. دوربین استارلایت به درد افرادی می خورد که از کیفیت بد تصاویر دوربین مدار بسته خود در شب خسته شده اند. با دوربین مدار بسته استارلایت، دیگر مشکل دید در شب تصاویر حل شده است.

آموزش انتقال تصویر بر روی کامپیوتر با استفاده از IP استایک و IPداینامیک و انتقال تصویر بر روی موبایل با استفاده از نرم افزار موبایل از دیگر سرفصل های دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته است. بهتر است پیش از خرید و ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته دوره های مختلف را مقایسه و بهترین آن ها را انتخاب نمایید. مولفه هایی همچون سرفصل های دوره، مدت زمان دوره، سابقه کار و تدریس استاد، سابقه فعالیت مجموعه ارائه دهنده دوره از جمله مواردی هستند اریا سی سی تی وی که توجه به آن ها میتواند شما را در خرید یک دوره خوب راهنمایی کنند. به طور کلی از دوربین مداربسته برای ضبط تصاویر در یک مکان خاص استفاده می شود؛ این دستگاه با ویژگی ها و دسته های متفاوتی در بازار موجود هستند که هر کس بنابر نیاز خود می تواند از آن ها بهره بگیرد. برای خرید و استفاده حتما باید کاربرد دستگاه ها مورد بررسی قرار بگیرد، افراد باید برای آموزش دوربین مدار بسته ابتدا با پروتکل های انتقال تصویر در دوربین های مداربسته اشنا شوند.

  • در سیم کشی حد المقدور طوری کار کنید که طول سیم ها به کمترین مقدار ممکن برسد.
  • در این مرحله همچنین می توان زاویه دید دوربین‌ها را نیز تنظیم کرد.
  • بازنشر مقالات و آموزش‌های رایگان سایت با ذکر منبع و درج لینک باعث خرسندی ماست.
  • 5.نوع دستگاه مورد نظر را انتخاب کرده سپس اطلاعات مربوطه نام کاربری و رمز عبور را تکمیل کنید.

شرکت فنی و مهندسی دکتر برد برای اسکان دانشجویانی که از شهرهای دیگر به مجموعه دکتر برد می‌پیوندند، خوابگاه‌هایی را در نظر گرفته است که نزدیک ترین مسیر را به شرکت دارند. آخرین نکته، قبل از این‌که به خودتان بتوانید بگویید که فرایند نصب تمام شده‌است، توصیه می‌شود که تصویر هر دوربین را چک کنید و ببینید که آیا دوربین‌ها حرکت می‌کنند یا خیر. همچنین چک کنید که دوربین‌ها تا چه محدوده‌ای را می‌توانند پوشش دهند. از جعبه‌های اتصال برای مخفی کردن کابل‌ها، سوراخ‌ها و متصل‌کننده‌ها استفاده کنید.

دوربین مدار بسته چه کمکی به انسان ها می کند ؟

پس از شرکت در دوره آموزش دوربین مداربسته پرشیاسیستم، با کسب علم و دانش موردنیاز در این زمینه، به طور حتم از افراد فعال در این حوزه که به صورت تجربی به یادگیری مشغول شده‌اند، بهتر عمل خواهید کرد. برای اینکه بتوانید پس از کسب اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته، جزو افراد و تیم‌های موفق باشید، باید با بازار و اصول کاری این حوزه نیز آشنا شوید. دوره آموزش فروش دوربین مداربسته یا آموزش پرسنل فروش، یکی از دوره‌های مفید و کاربردی برای آینده شما خواهد بود.