برچسب آموزش دوربین مداربسته در اصفهان امنیت دیجیتال

دوربین مدار بسته باید در بالاترین نقطه ساختمان نصب شوند، در این صورت دوربین ها از دسترس خرابکاران و سارقان دور می مانند و همچنین منطقه بزرگ تری را پوشش می دهند. 1- برای نصب دوربین ip به کامپیوتر، اگر دوربین شما POE نیست، ابتدا دوربین را به منبع تغذیه متصل کنید. سپس دوربین را از طریق کابل شبکه به سوئیچ و سپس سوئیچ رابه رایانه وصل کنید.

این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتاً تاریک قرار دارد. وجود چنین منبع نوری باعث بسته شدن دیافراگم دوربین خواهد شد در نتیجه قسمت‌های کم نور تصویر به شکل کاملاً تاریک به نمایش درخواهند آمد. در این مکانیزم قسمت‌های پرنور تصویر نادیده گرفته می‌شود و در اثر این فرایند، تصویر قسمت‌های کم نور بهتر می‌شود. در گذشته دسترسی به این منو با استفاده از یکJoy stick تعبیه شده بر روی کابل دوربین انجام می‌شد. اما امروزه با حذف این Joy stick، دسترسی به منو دوربین از طریق منو دستگاه صورت می‌گیرد. برای آشنایی با نحوه دسترسی به OSD دوربین‌های برایتون، مطلب زیر را حتما بخوانید.

آموزش دروس هفتم

پس ارتباط بین دوربین شبکه ای که قبلا برق آن تامین شده است با دستگاه ان وی ار، بایستی وارد صفحه تنظیمات و سرچ یا جستجوی دستگاه شوید و دوربین مورد نظر را بیابید. در این مرحل دقت کنید که اگر دوربین های مورد استفاده دارای نام کاربری و پسورد هستند در قسمت مربوطه وارد گردند تا پس از اضافه کردن هر کدام از آن ها بتوانند براحتی به دستگاه معرفی گردند. نوع دیگر دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته، بر اساس بدنه دوربین انجام می‌گیرد. بر این اساس، دوربین‌های مداربسته به انواع دوربین‌های دام، بولت، باکس، اسپیددام، چشم ماهی و مینیاتوری تقسیم می‌شوند. بله تمامی مراحل نصب از سوکت زدن و تنظیمات DVR و NVR تا انتقال تصویر در کارگاه به صورت عملی آموزش داده می شود. از آنجایی که دستگاه‌های DVR و NVR داده‌های ویدیویی را متفاوت پردازش می‌کنند، به انواع مختلفی از دوربین‌ها نیاز دارند.

دوربین‌های IP سیگنال ویدئویی را به بسته‌های IP تبدیل می‌کنند تا از طریق شبکه یا اینترنت به دستگاه ذخیره‌سازی مانند UVR، NVR، سرور، NAS یا به ذخیره‌ساز روی دوربین منتقل شوند. از طرف دیگر، غالبا، دوربین هایی که برای بخش اریا سی سی تی وی بیرونی خانه های مسکونی انتخاب میشود، لزوما باید ضد آب بوده و به دید در شب مجهز و از نوع مخفی نباشند. علاوه بر این، کیفیت تصویر دوربین ها باید در حد خوبی باشد تا بتوان در صورت بروز مشکل، با توجه به آنها تصمیم گیری کرد.

  • چرا که دسترسی به آنها از طریق سارقین راحت تر شده و طبق امورات خود، در آن اختلال ایجاد خواهند کرد.
  • در پارسکدرز کارفرمایان سفارش پروژه می دهند تا توسط متخصصین عضو با قیمتی رقابتی انجام شود.
  • دوربین آنالوگ یک دوربین قدیمی است که در سیستم های مدار بسته استفاده می شود.
  • قبل از خرید یک سیستم دوربین مداربسته، فقط به قیمت دوربین مداربسته فکر نکنید، بلکه در نظر بگیرید که آیا این سیستم دارای ویژگی‌هایی است که می‌خواهید استفاده کنید، از جمله اتصال دیجیتال.

این یک گام مهم است زیرا کانکتورهای RJ45 ضعیف می توانند باعث قطع تصادفی یا از دست دادن سیگنال شوند. آنها را بر اساس استاندارد 568B مرتب کنید و طول را طوری کوتاه کنید که جفت های کابل به قدری کوتاه باشند که بتوانند در کانکتور RJ45 قرار بگیرند، اما غلاف نزدیک کابل باشد. اگر کابل را از دیوار عبور می‌دهید، یک سوراخ بزرگ برای کابل اترنت ایجاد کنید، یک مته 1/2 اینچ تا 1 اینچ برای این کار کافی می‌باشد.

پاسخ نمرینات کتاب‌های درسی، نمونه سوال، بانک تست، جزوات درسی و فیلم‌های آموزشی، گوشه‌ای از فعالیت ما در این وب‌سایت است. اگر معلم هستید و قصد همکاری با ما را دارید با افتخار پذیرای شما هستیم. ارتفاع مناسب جهت نصب دستگاه مدار بسته در 3 متری ارتفاع دیوار می باشد . معمولا از 2 یا 3 دوربین به همراه دستگاه DVR و هارد داخلی که قابلیت ضبط تصاویر به مدت 2 یا 3 هفته را دارا می باشد استفاده می نمایند . بسته به نیاز می توان از تعداد دوربین های بیشتر یا کمتری استفاده نمود . با روشن کردن دوربین ها و به دنبال آن نمایشگر و DVR شروع به کار کنید.

تهیه نقشه قبل از نصب دوربین مدار بسته